Evangelu di i zitelli in casu di divorziu

In a nostra vita ci sò parechje diverse, sia u bè è micca cusì. In ocasioni pò succorsi chì a persona chì amavanu è chì ci hà amatu in un altru cambiassi attitudini, sentimenti si sviluppau è un matrimoniu felice annunziate. È cù u divorziu, sicuru, a divisiona di pruprietà accumenza. Ghjè in questu mumentu chì i pouti aspetti di a ghjente sò revelati, è, pare ch'ellu pari un procededu simplici simplete torna l'infernu. A situazione pò esse aggravata particularmente se a famiglia hà figliola. Avà avemu da parlà di ciò chì facenu se u scumparu di i zitelli accumene in casu di divorziu.

Parechje donne ùn sanu micca a leghje, per vogliu e zitelli in casu di divorziu face in un veru shock. Sicura chì a situazione hè veramente assai mala, perchè i ghjorni avvicina l'ultima cosa per un omu. Ancu cun u divorziu, ellu deve ricordà chì hè un babbu. Ma, mancu, no tutti l'omi volenu esse cavallieri cum'è quelli parìanu. Perchè, per a prutezzione di i so figlioli da almenu traumu materiali, hè bisognu di sapè in quale casu u dispusitivu hè pussibule, è in quale ùn hè micca.

Nuances di u cuntrattu matrimoniu

Fighjemu cù u cuntrattu matrimoniu. Se un cuntrattu matrimoniu hè statu firmatu entre tù è u vostru ex maritu, in quale hè chjaramente stipulatu chì l'appartamentu appartene à ellu è solu per ellu, pudete evicà a so mòglia è i zitelli. Hè per quessa, per quelli chì viaghjavanu maritari è firmate un cuntrattu matrimoniu, sta informazione serà ancu utile. Quessi ddi femini pèrdite a so ragiunità per l'amuri è signe documentu quasi senza aspittà, ciò chì porta à tali risultati deplorati. Per quessa, quandu scrivite un cuntrattu di u matrimoniu, assicuratevi chì in casu d'un divorziu, i vostri figlioli anu u dirittu à parte di u spaziu vivu.

Un navi permessu di residisce in un appartamentu ex-maritu

Hè deve esse assicuratu chì in u casu quandu a prupietà appartene à u so maritu, a tribunale, dopu avvisà u casu, pò ancu mette à a mezza camina. Sì a donna è i ziteddi ùn anu micca nudda mezzu di vive, un locu per vive, è cusì, u ghjuridificu pò obligerà à u maritu per furnisce spaziu vivu per l'ex muggheri è i zitelli. Tuttavia, sta pussibilità hè datu solu per un certu tempu. Dunque, anche si permette di stà in l'appartamentu di u maritu, ricurdate chì avete un periodu fissatu di tempu per truvà l'affari è u travagliu. Cù certu parlante, a tribunale dà l'oppurtunità di "cundùcelu", ma u tempu per questu hè limitatu.

I zitelli minori

Un altra pinzata chì affetta si un maritu pò esse espulsi i zitelli in casu d'un divorziu hè a so età. Sì i zitelli sò minori è ùn anu micca un locu per vive, a ghjuridizione hà obligatu à furnisce u babbu cun un spaziu vivu à a maiuranza, ma senza u dirittu à l'eredi. Hè esse, i vostri figlioli puderanu viugnà in l'appartamentu di u babbu, ma ùn anu micca un metru quadru da a dirusta. È dopu à l'età di età, ponu calmà esigene chì i figlioli spartinu u so spaziu vivu. Tandu, cum'è una ex-moglie, ùn mancu ancu u dirittu ancu per vede nantu à u spaziu di l'omu.

I prupietà acquistata da travagliu cumuni

Hè assai bè quandu una casa o appartamentu hè acquistata da travagliu cumunitariu dopu à esse registratu un matrimoniu. In questu casu, l'omu ùn hà mancu bisognu di rimbursà fora di a casa, nè tu nè di i zitelli. U fattu hè chì, secondu a lege, i beni acquistiti cumprati hè divisu in meza. Per quessa, se ùn avete micca vive cù un ex-maritu in un appartamentu, hà deve accertà un cambiamentu in u spaziu vivu. In casu di ricusazione, questu prucedimentu serà simplicmente realizatu da a corte. I vostri figlioli, cum'è eredi legittimi, avè u dirittu à parigghiate parte di u spaziu vivu, elli è u vostru ex maritu.

E l'ultimu cosa di ricurdà: per affirmà u dirittu à l'ucchinu, voi è i vostri figlioli sò devenu esse registratu. Solu in questu casu, a tribunale hà una ragiunità di leghjite per obligà à un omu di spartà u spaziu vivu o vive i zitelli à a so casa. Se ùn ci hè micca propriu, ùn hè micca avete micca i diritti, è, probabbilmente, a tribunale ùn vi aiuta micca davanti.