Evgeni Plushenko ùn avarà micca l'Olimpichi-2018

U patruni Olimpiadi di duminiu in u patinage solo Evgeni Plushenko ùn pò micca rapprisintari Russia à l'Olympia di l'inviu di u 2018 in Pyeongchang di u Corea. U situ web ufficiale di u Cumpròviu Olimpicu Russu pubbricau una lista di 690 atleti chì participanu à e competizioni, ma i surnames di u patruni di figura ùn sò micca trà elli.

Eugene hà dichjaratu u so desideriu di parlà in l'Olympia 2018 pocu dopu à i ghjoculi invernu in Sochi. Allora Plushenko hà dettu:
Tuttu ciò chì hè stata rotta, guarita, nunda di più per esse bellu. Pruvate a realizazione à a quinta al Olympie - è duverebbe boni.

Tuttavia, nunda di questi paroli sò stati tombelli seriu à u sfondate di u grande scandalu chì participeghja u skater, chì hà fattu l'Olimpico Sochi in u 2014.

A rifiuta di u spettaculu in Sochi-2014 coste Evgenie Plushenko di una carriera sportiva

Quelli chì seguitanu quandu tutti l'ultime nutizie di Sochi in l'invernu di u 2014 scurdate di cumu chì Evgeni vutia à esce da u ghjuvatu in u prugramatu chjucu oblicu, spiecendu questu cun u rinfrescante postu dopu un'operazione recente.

A causa di a rimorca di Plushenko da u cuncorsu, u squadra russa perde a midaglia olimpica per a prima volta in parechji anni in competizioni spettaculi. È u dulore in tuttu u core agguanta à Plushenko, ancu prima di l'iniziu di i Jochi Ulìmpici. U skater era ancu invitatu à rinunzià u so postu in a squadra à Evgeni Kovtun, chì cun excelliu risultati passavanu tutti i competizioni qualificatori. Invece, Plushenko assicurò l'assicurbu chì elabò cun l'affari. Ma, apparentimenti, struiassiru e mio capacità.

Perturbazione di i fanatichi è parechje culleghi di u sportista ùn era micca un límitu. Piglionu sta parte di u scattuni di figura in nisun altru viaghju chì a tradenza è "criata". Ancu ultragneratu di u pubblicu era u fattu chì pocu dopu l'incidentu in Sochi, Evgeni Plushenko annuncia un "tour di aghjatore di dui mesi".

Puderanu Eugeniu Plushenko per l'Olimpiadi 2018? Tuttu pò esse ...

Eppuru annantu à l'ultimi dui anni, Evgeni Plushenko hà dettu chì hà sunniessi di participà à i novi ghjocu Olympichi. In una entrevista cù i ghjurnalisti, u sportmani osservò:
Vogliu fà esse realizatu à a quinta al Olympie, prima ùn aghju nimu. Vulariu stabilisce un registru per mè stessu
Ricertamenti, Plushenko hà ghjuriziatu u paese cun ghjudiziati di ghiacciu, è à a fini di dicembre hè da andà per fà i Muscovite cù u so ghjocu di ghjocu "U Cascanue".

Yana Rudkovskaya, a mòglia di Plushenko è un produtore di talentu, ùn mancu missu a più nica opportunità di novu nutèvule a forma fisica favorevuli di u so maritu.

Ci hè da nutà chì a lista di atleti russi chì anu da l'Olimpiadi 2018 pò ancu esse cambiatu, perchè a perforazione Yana Rudkovskaya possa ogni chance di mandà u so còmpiu predilettu à Pyeongchang ... 😉