U mumentu Mohammed Ali muriu

Aeri fù cunnisciutu da l'ingaghizza di u famosu boxeur per via di prublemi di respira. A cundizione di Mohammed Ali era assai difficili, è i duttori infurmanu à a so famiglia chì ùn ci era micca una chance per l'atleta.

Questa matina da i Stati Uniti vènsenu a mala nova - u grande boxeur Mohammed Ali mortu à l'età di 75.

L'utilizatori di e rete suciale in u mondu scrive centenario di millaie di cummentati marcate #RIP, dedicatu à u famusu boxeur.

Mohammed Ali hè l'ultima legenda di l'"orizzione urientale di u pughjilatu"

U veru nomu di u boxeriu americanu hè Cassius Marcellus Clay. Pigliò u nome Mohammed Ali in u frivaru 1964, quandu, pocu dopu a battaglia di championship cun Sonny Liston, l'atleta entri à l'organizzazione religiosa Nel "Nazione di l'Islam".

In u 1960, l'atleti divinni u campionu di i XVII Olimpiadi, duppu duie camperu di u mundu assolutu (1964-1966 è 1974-1978), cinque volte Ali fù ricunnisciutu com'è "Boxer of the Year", è in 1970 - "Boxer of the Decade".

Per a carriera sportiva, Mohammed Ali hà rializatu 61 pugnale, diventendu u vincitore in 56 pugnale. Di sti vittori - 37 venenu da scuppiatu.

Dopu l'occupazione di u boxing in u 1981, Mohammed Ali hà dedicatu à u travagliu publicu è di carità. Da u 1998 à u 2008, u pittori furtunatariu era l'Ambassadoru di UNICEF.