Face cura, rimedii tradiziunali

Cumu cura di a pelle? Stu tema hè d'interessu per quasi tutti, è micca solu e donne, ma ancu omi. Prima di tutti, ognunu cumencia à visità salotti di bellezza, prucessi SPA, scurdate chì pudete fà a vostra cutra limpia, sana è viscosa in casa! A cura di i face, i rimedii tradiziunali - u tema di u nostru articulu.

Per bluccà a pelle à a casa, pudete aduprà ghjustifichemente zuccati di limonu, col agra, pompelmo, pepino. Preparate una lozione per blancià a pelle hè ancu simpaticu - aghjunghje in ugguali proporzioni l'acitu, l'acqua è u zitellu di limonu. Limpete a pelle cù un rimediu di casa per un mesi in a mattina è a sera.

I pruduzzioni di u zuccadoru di limonu sò longu cunnisciutu, chì hè per quessa, in cunglisa cù una piccula cantina di crema agria, hè ancu usata per sguassà peccati. A sfarenza resultante deve esse appiicata à a faccia: quandu si aghjùcanu u zadellu di limonu - per 15-20 minuti, pudete ancu puru u zitellu riccardo - applica nantu à a faccia per 5 minuti, evitatentà à u cuntattu eye.

E persone cun pizu alimentariu sò cunsigliati per lavurisce cù l'acqua calenta, è rinnece a pelle prima cù caldu, po cù acqua fridda, o l'acqua da a temperatura ambientale. Hè ricurdatu ancu di fà a pelle scorcià parechje volte à settimana, cusì - per esfoliate e scatuli prestiti di a pelle, ma s'ellu ci sò pimpiuli nantu à a faccia - ùn purta!

Per fà scopre i risultati chì avete bisognu à aduprà a cucina esfoliazione: u primu lavatu, i movimenti cilestanti trasfurmà a crema cù movimenti non intensivi. A pelle sarà ligne, neve è ùn brillanu assai.

A pelle Azzurri hè un prublemu prughjettu prufessiunale, ma anche tutti i difetti, ci sò parechji prufissiunisti: questa robba mantene l'elastica per un bellu pezzu, ùn perde l'elasticità, è l'arrugati pareanu più tardi. Se à una ghjovana età, tali pelle aghjunghjera un munzeddu di prublemi, da quandu anu ghjughjenu, hè assai più faciule per a seguità. À u cura di a pelle di a fàccia di i rimedii tradiziunali ùn hè micca abbastanza, duvete sceglie qualcosa supplementu.

U prucessu di applicà una mascara hè ancu assai impurtante: hè megliu di fà esse prucessu in riaghjustate per chì vi pudete gattivi è micca cambià l'espressioni faciali. Appliemu masse à a faccia è cun movimenti massaggi di massaggi, affinchendu una zona circa l'ochji per un'antra crema o per una compressa d'erbe: prugramma, chamomile, linden.

Ùn limite a pezza in una crema nutritore, cum'è include parechji additivi utili per caghunioni di a pelle: extracti di vegetali, vitamini, fruttu di oleicultura d'oliu, cera di a cera, vitamini. Prussianientemente, tutti i creati d'oliuzzione sò universali, è seraghju utuli per a pelle secca è oleosa, perchè ùn solu s'ompliu a pelle cù umidità, ma ancu saturate i capi fondate cù vitamini, grass, ingredienti biologicu attivi è altre elementi impurtanti.

Se tenete a mugla secca o nurmale, sclusione da a razione di a lotione di lotterie di a pelle, hè megliu sustituverà questi prudutti cù toni richdi cù vitamali è bioadditivi. Ancu in casa, una strumenta pò fà tutti i vostri: avete bisognu di mischjà 1 un ghiglenteju d'ova cù u zitellu di limonu (1 limone), dopu aghjunghje 1 table. una cuchja di vodka è una mezzo-vetru di crema.

In casu ch'elle ùn sianu cuncernati cun l'abbannii sottu à l'ochji, ponu esse ancu eliminati incù l'aiutu di rimedii naturali, in casu chì ùn sò micca assuciati cù anormalità di l'organi internu.

U primu, hè assai impurtante di ottene dorme, per avè un bon restu, è di usà l'acqua in moderazione. Dispite di sta prublema pò ancu esse una mascara di salivato. Ciò chì hè necessariu per questu hè di chop u frescu perchjulu, poi pozzu esce sta massa nantu à i sacchetti sottu l'ochji, cupri l'occhi cù pappelli di cuddaru umdi è mantene da 10-15 minuti. Oghje sottu à l'occhi sò roghjunghjendu o irritazione, in casu di dichjarazioni, puderete ferà loci di tè, una suluzione di l'acidu boricu o di camomile.

U più impurtante hè di lavu a to face cun infusione d'infusioni ogni ghjornu (dumani è sera). Vatka simpricimenti averii inghjustizza in l'infuzione è frettu a to fàccia finu à chì a pelle hè purificatu sana. Allora vi tocca appricà ogni crema nutritore. Hè assai utile di lavà a faccia cun un pezzu di ghiacciu nantu à una decucuzione vegetale. Hè fattu assai simpliciamente: a tene, a chamomile o a zucchetta hè pigliata, allura u caldu hè spedutu in cuntinenti spezialisti per u ghiacciu è glutine. Dopu à u prucedimentu, avete bisognu à secreduveru u face è lubricate cun una nutritiva crema. Pudete ancu aduprà banchieri di steam basati nantu à i fiori è altri pratiche.

Hè mpurtanti ricurdà chì, lavigliando l'acqua di ucechju, eccellenu a vostra pelle à effetti severi periculosi, i cuntratti di a pelle è siate seccu. Per fà sta acqua più suave, pudete saldà a soda: seguite un colpu di soda nantu à un vetru di acqua, portanu à foglia è fresca. Per l'utilizazione sussegüenti, dilennu ¼ cup d'acqua cù soda in 0.5 litres d'acqua.

U metudu di "kiselny" di lavatu hè cunnisciutu longu, chì a faccia pò esse lavata cun un musche saldatu. Pigliate una culloca di cioè di frascarli, fècenu un litru di acqua, è appicciu è appiicatu à a faccia, è hè cunsigliu per lavare di u latte, hà rinviatu a peddi, particularmente adattatu per a pelle seca è sensitiva.

A mediu, a vostra riti avissi da esse solu 10-15 minuti di tempu, è i risultati ùn sìanu longu in venite. Questu incluye a limpieza, l'alimentazione è a prutezzione di parechji fatturi straneri. À u listessu tempu, ùn si scurdate micca chì a nostra pelle precisa prucessi utili chì: compressi, banchi di steam, gimnastica, massaggi. U massaggio vole esse assai dulce, chì a pelle di a faccia è u collu hè moltu più finita di u resto di a pelle nantu à u corpu.

Ùn pudete micca trascuratari a curazione à l'usu di creme esfoliaze, perchè questu prucessu cù l'usu freti pò causà periculosi à a pelle - ci saranu mannevi rossi, ardenti. Per a pelle siciliosa, i mateniu à u migliori modi, in una parolla, quantu à a furmazione di l'età, perchè dopu a so applicazioni, a pelle sarà prontamente sicuru, hè ghjuntu in tonu è smachjata, per un efectu maiò, pudete ancu applicà una crema. Ma, se a to pelle hè secca è assai sensible, hè megliu cambià tali agenti di purificazione per più dolce è più suave.

Certiamu cosmici correctament!

Malgradu u fattu chì e marche di cusmetica oghji ci pruponenu una gran varietà di scomatura di cumpunadore, parechji anu abbandunatu u so usu, à u ritornu, anu strappatu è anzianu prematuru di a pelle.

Ma ancu s'ellu ùn hè micca pronta per gastà u dirittu per a compra di cosmetti privati, pudete aduprà l'olii vegetali, u megliu di tutti - l'oliu. Comu avemu digià dittu, infuzi in u farfettu di una gran varietà di erbe sò nutrittivi à a pelle. Pigliate una cuppa sopra d'erbe, fate un vetru d'acqua furiu è insistiu à un bagnu di acqua per 15 minuti.

Surely everybody in a so vita hà intesu parlà di lotterie di cucumber, ancu parechji anu ancu usatu, è cusì, sta lotione pò esse faciule prontamente in casa. Avemu travagliatu 1 pane frescu, dopu cunfrei cù parechji culloca di vodka, insistenu chì a lotioni necessita di 10 ghjorni in a fria . Puderete applicà questu dopu chì hè stata filtrata è infusa.

Malgradu tutti l'avvanzi di i banchi di steam, i banni sò contraindicati in i pirsuni cù a pelle seca massa sensittiva, a dilatazione di i vignaghjoli, è ancu cù a pelle massa porosa. Fate stu prucedimentu per e persone cù a pelle di furza 2 di volte à u mese, cù una manera normalizada - 1 ora è cun un seccu - 2 volte. Ci hè cunsigliu per fà i banchi di steam before you go to bed. Cumu si attu? Quandu s'ellu esposti à steam - fatti cutànea, sudatu è parechji pollutanti accuminzanu à dissolvi, pericughe i pori sò puliti, i veli di a pelle sò più attivu. Questa hè micca solu a bellezza di a nostra pelle, ma ancu a so salute!

Cumu a nostra pelle responde à u soli?

A peddi di a face ci vole à prutezzione di u sole di u sole, è sopratuttu quandu ancu i manichi di pigmenti dèbuli accumincianu a prisenza. Tuttu ciò hè dovutu à u fattu chì ancu cù a radiazione più chjuccula, i manichi di pigmenti più divultu accuminzanu a fioritura, ancu parechji spazi novi. In tutti i casi cù spuntate pigmenti sò ricumandati per aduprà a ricetta chì seguitanu: bachi unziunati di curranti negra finamente chansa è mischju cù una cullette di meli. Questa mascara si deve appiecata à u pigmentu, fate durante 30 minuti è arringe cù u zitellu di limonu diluitu cù l'acqua, dopu a prucedura chì deveru bisognu di applicà una crema infusiva nantu à a pelle.

A pelle di a fàccia hè una età d'ottima custruzzioni è nutizia, cusì dopu ogni lavatu hè necessariu d'utilizà una crema nutritiva. Pudete ancu aduprà una mascara di crema è crema agria. Hè prumuvutu cum'è manera: cù parte ugguali, crema di night crema e crema agria sò mischuli, appricamu a massa massima in i parolle è a pelle à l'ochji, esperanu 20 minuti è lavate l'acqua à a temperatura di l'ambienti.

U collu hè una di e parte più prufessiunità è vulnerable da u corpu. A pelle hè assai fina, senza fat, lenta circulazione di u sangue, chì face più sensitivu à u crescente, perda di elasticità è di elasticità. Ma ci sò parechje manere di sustene a tela di a peddi di u collu. Eccu unu di elli: per esempiu, pigliate una slice di pasta di levadulamane, putevi in ​​un strufinatu, impruvule u to collu. Per un esse effettuatu da quì sopra, pudete sculaccià u to collu cù una spugna. Agghera sta maschera inusual per uns 20 minuti. Aduprà, sèrviri a pelle di u cùaddu cù un zitellu di zucca di limonu, diluita in una cullizzioni d'acqua urientale. Ùn scurdate micca chì a pelle di u collu duie coperta di ghjornu è nutrimentu, ma prisintate attente à u tipu di pelle, hè di grande impurtanza quale hè u sicuru di a pelle chì t'hà - seccu o nurmale, è solu da sceglie u mezzu di cura. Securezza di a pelle pò esse manifestazione per l'ipovitaminosi, i malatii di u sistema nervu, e malatie intestinali, longa esposizione à u sole, l'utilizazione di droghe indaccupati indiscriminati, è ancu viulazione di i glànduli di a secrezione interna.

Prupta sustene a latta cusciedda di a pelle cose, chì proporciona una limpia purée è dissolvante di pollutanti. Hè custruitu di varii olii, vitamini è nutrienti.

Semu scurdatu tutale di una pianta utile cum'è u dannò! Da ellu pudete fà assai mascare è lotione. A maschera pò esse appiicata nunda più di una volta per a simana, cuntene l'olii essenziali è sustanzi chì anu un effettu calmatu. Allura, chì hè necessariu per quessa: i fiori secchi di dandelione sò spressi cù acqua furiosa è cù cura cù e fiori. U fruttu rinuvatu hè appiicatu à a pelle di a faccia è aghjustatu 15 minuti, poi paniate l'acqua à a temperatura di l'ambienti.

A regula principali, per quelli chì avianu prublema di a pelle - ùn mai spallezzate l'acne in faccia! I amate noi! Aduprandu l'espansioni murali à ridivà di a pelle infunditate, pudete chjardu cicati in a vostra parolla per a vita.

E, finarmenti ... Ancu di vultà à u lettu, appriccià a crema in u vostru facci, ma abbanduneghja u nasu, u frunti è à a barbara senza maquillaje supplementu, perchè sti zoni di a pelle sò naturalmente umiditati. Andendu in a strada di a matina, coperta cù e pane vulcanizante solu - frunti, barbra, u nasu.

Fighjate davanti à a pelle è seguitanu sano!