Ricurdemi Folkiali per u crescente di a cura di a pelle

In u nostru articulu "Folk Rimedies for Withering Skin Care" avemu dettu qualcume per piglià a cura di una pelle fading. A pelle ceccata hè un signu di un corpu debilitatu, l'influenzi ambjentali, a mancanza di cura di a pelle, l'articulation aumentu, e diverse malatie cronica, l'excessive drinking and smoking. A pelle s'imbrutazza hè carattarizata da sensibbilità aumentada, diminuite di turgor, funziunamentu insufficenti di suduri è glubuli sebcati.

À l'età, a pelle hè secca, solu pè i preparazioni estetichi chì omete a mancanza di sebum, hè necessariu di cumpensà a mancanza d'umidità in u corpu è in a pelle. Hè ricumandemu à cunsumalli fluidi boni, appricamu una crema détraient, chì aiutanu à mantene l'umidità abbastanza in u pelle. A pelle di cunzzione hè megliu cunsigliata da un latte cusciottu o emulsioni di lattice, crema, pudete lavà a to face cù sapori likta una sola simana.

Per questa pelliccia hè assai dannusa di lavare cù l'acqua fredda, l'acqua hè stata distesa è esse à a temperatura di l'ambienti. 15 minuti prima di lavà, a pelle debite esse lubricatu cù un oliu crema o vegetale. Serà efficaisatu prima di lavare per lavà a pelle cù crema agria, kefir o un altru pruduttu latte pruduttu. Questu facenu a pelle fatale, è ancu purificati è suavanu.

Un bonu risultatu sarà lavatu da l'infusione d'infusioni (salivato, colti, aneto, calce). Per andà in a strada, avete bisognu di applicà una crema hidratante nantu à a fàccia, è à a sera, ùn si micca scurdate di appricà una crema fortificata per i parolle. Cream deve esse strufati cù e ricerche, è fate cù cura.

Duvete settimane duvete bisognu à fà nutizie più cun l'addiventazione di camomila, di u ginseng o di l'aloe. Hè assai bbonu per fà una cumpressione fresca da a scorcia d'ave di 10 o 15 minuti.

Eperi (tàccanu, mint, milfoil, chamomile è cusì), fremu acqua fogera, fendu nantu à un focu per 5 à 10 minuti, insistenu à 30 à 40 minuti, filtrà per una doppia capa di gaze è stà accunsente à a frigorifia per più di trè ghjorni. Tali cumpressi dà a fermezza di a pelle è u bonu culore, ricerche, angurtate i pori dilate, impediscenu u primu marchjaru di a pelle, nurmalizà l'attività di i glubuli sebcati.

Un grandi effettu tònicu hè inculare cù bagnu

Natram finamente raffurza, aghjunghje l'ovu biancu, se tenete a pelle grasosa, se tenete una peddi nurmale o seccu, poi à u ricoverti aghjunghje l'ghjuvane è un pocu crema. Per a pelle di rinfrescanti di a faccia, guardemu a mascara per 20 minuti, è scumpressate a mascara cun un swab umidità da acqua calda.

Se a pelle fading hè propensu à scacciatura, allura a mascara amarela aiutarà. Pigliemu una gula, a mezza cullizzioni di u meli scuru, aghjunghjenu 4 gocci d'olii vegetali o 10 beji di zucchero di limonu, mischjà tuttu è bracce siveramente finu à chì a furmazione hè furmata.

A pelle di cuncipitalità aiutà à rinfriscà a mascara di cucumber . Squeeze u zuccaru da u cucumu, misci una cullizzioni di cucumber juice, cù una colazione di cuttimentu grassa, da aghjunghje 20 gocci d'acqua. Trea a mezcolita finu à chì a furmazione hè furmata, applica l'addumanta à a faccia.

Se i pori sò largheghje, fate una mascara per a pelle fading from protein. Una prucessu assicuta hè cumposta cun una cullizzioni di zucchetta di limonu, duie cullet di teppa di flocculus ole, finamente rissentata fegata di limonu. Tutti mischiati.

Avemu usatu compressioni freddi è caliati alternativamente per a cura di a pelle fading

Per fà questu, preparanu l'infuzione di i pianti medicinali (limes, sage, mint, chamomile) è dui tocchi. Questa infuzione hè utilità per compressioni caliu, è pè preparà compressi friddi pò cunsiglià una solu suluzione di saletta o sal marina, per 1 litru di acqua chì necessite una colazione di salinu. Prima, appricà una cumpressione fridda in a nostra faccia, fate per 10 sondi, è poi compressa calva à 40 gradi, mantene da 2 minuti. Appunate una compressione fretta per 5 minuti, da pudite cambià à una compressione calza, stà 2 minuti. Per a pelle esse rinfrescante, avete bisognu di cambià a compressione di trè volte è finisce u prucedimentu cun una compressa fridda.

Un bonu effettu di rinfurzà per a pelle fading serarà ghjuvatu da eterna medicinali, per esempiu, da linden. Per mezu di un litru d'acqua furiu, aghjunghje un pocu di fiori calce, cogliu qualchi platti caliu. Dopu à a meza ora, l'infuzione serà pronta, serà spressu in molde di ghiaccio è mette in a fria. U ghjacciu hè usatu cum'è tonicatu prima di andà in camere o femu l'ingrandimentu di a faccia.

U prucedimentu obligatori à cura di a crescenza di a pelle hè massa faciale. Massaggio elimina inchori, attivate a circulazione sangue, impedisce l'aspettu d'armi prufessi.

Maschi è prucessimenti cusimitati sò più fatti in a mattina 10-12 ore, in a serata da 16-18 ore, è in a sera di 22-23 ore.

Maschera fatta di u meli, crema agria, anguilla è buccia di banana. Pigliate una colazione di platinatura cù u focu, u meli è a crema agria. Mesturà a misura durante 15-20 minuti per faccia, 2-3 volte à settimana, u cursu di prucessi - 20.

Mascara di ghjuvanza, meli, persunali. Pigliemu u ciumi, una cullizzioni di u meli, per un pocu di fecciu, ghjuvaggiu, una culloca di l'oliu vegetale. Scaccià a pelle, appriccià una masque è manteneu per 20 minuti, è poverà u so mascaratu cù un saccharone.

Smoothing phytomass da bidenole. Mudifiche è arburiche fresche biscante foglie, mischjà cù u stessu quantità d'oliu vegetale è farina di farinaghju, puteva a mascara in faccia durante 15 minuti, è paniate l'acqua à a temperatura ambientale.

Mask pour narrowing the pores. Oghje biancu ovu, uni pochi di zucchero di limonu, uni pochi olii d'oliu d'oliva, una cullizzioni di meli. Sperate a pelle, appricite a mezcla nantu à a vostra riti for 20 minuti, pudete applicà diverse persuti di a mistura. Allora l'arraggiamu cù acqua calda, per via chì a pelle adduzza un culore chjubitu, hè tonificatu è nutatu.

Da imiteghja arruganti - oliu di sesame. Lubricate e so arruganti è si aghjeranu una ora, è pozzu spuntate cù un napkin.

Mascara rejuveneante "Cleopatra" da u meli, limonu, crema agria è argilla. À quelli chì partamu avemu mischju mischju, zucca di limonu, crema agria, argilla. Mantene in faccia per 15 a 20 minuti, lavate cun bagnu è da acqua fridda. Sta machata smaraleghja i zampi, battizendu, bianchissimi, ricaricà. Avete bisognu à fà sta copia doppu a simana.

Mascara in u pitillu è u melatu . Pigliate in u stessu parivanu u oliu di pesce è u meli, mischjà bè. Puderemu annantu à u collu è facenu un capu finu per 15 o 20 minuti. Dopu una mascara, i spazziu pigghieri è i zuccaturi s'aprì.

Mascara per l'ingrossu di a pelle seca. Pigliate a catina è mettite una cullizzioni di rosula rose, pò piglià ogni oliu vegetale, aghjunghje 10 settei di vitamina A è E, dopu aghjunghje una mità di cullacchula di u meli. Ci putemu nantu à u collu è a faccia, lavenu in 15 minuti.

Saccuranza di maschera da levitu di cerveceria. Pigliate 2 o 3 cullizzioni di levitu di cervecita, fate u latte à a cunsistenza di una crema agria, aghjunghjite à a to fàccia durante 15 o 20 minuti, è lavagna a temperatura di l'ambienti. Se a pelle hè oliu, piglià inveci di peròxate di latte di l'idrogenu. Questa mascara si deve fattu cù a pelle fading 2 o 3 volte à settimana.

Mascara d'hidratazione di crema (latte) è patate cocia. A maschera hè prestu da u bacche, di purite di patate cù u latto, per a pelle grasosa, è per a pelle secca cù crema. A mezcla hè appiicata calda.

U zuccheru foddi cun u fruttu sottumessu à a face d'anziane. Scogliamu a faccia cù u cubu, lasciate nantu à a stima com'è una mascara, poi lavora a face.

Avà chì sapemu chì tipu di rimedii tradiziunali sò deve aduprà per a cura di a crescita di a pelle. Dopu tuttu, a pelle di rinfrescanti di a face hà bisognu d'assistenza privata. E hà sappiutu pianu a lentizza di u marchjendu di a pelle. Sapemu ciò chì rimedii tradiziunali, mascare sò nicissimusati per a pelle fading.