Famiglia di Famiglia Semplici

L'omu hè creatu per a felicità, cum'è un pappaghju per u volu. Per quessa, ogni ghjàcenu vole esse felice. È chì ùn avemu micca parlatu, ma a felicità più reale hè felicità di a famiglia. Ancu se una persona dici chì li piaci à esse solu, in questa intrigu hè veru finu à u momentu quandu ùn ùn si ncontranu una persona bona, affautu è affidante cù quale ellu serà cusitu, cusì è calmu. Allora, tutte e cose, chì vulete, chì pensemu è sighjete nantu à a felicità simplicissima di famiglia?

Un'accendi è accettazione

A felicità hè un cuncettu chì si pò esse extensibile, chì depende di a tutalità di una quantità numerosa di fattori. Ma, prubabilmente, in felicità simplici famigliali, u rolu principali hè fattu di l'intelligenza. Ùn hè micca a divisiona di interessi, ma l'intelligenza. Sicura chì hè bona quandu una coppiu hà gustu cumuni è aspetta, ma ùn hè micca basu. Sì stu vi pudete campà. Ma senza capisce a felicità di a famiglia ùn serà micca. Un capisce implica l'accettazione di i desideri è di u gustu di una altra persona, a capacità di tollerà. Se a famiglia hè u sposu - un gamer, è a moglia di una poetessa, allura l'intelligenza solu l'aiutà à ottene unione. Quandu a ghjente hà avutu diverse visioni di u mondu, po esse à ottene apprehensione ùn hè micca un affare fácil. Dunque, a ghjente averebbe bisogna chì ùn ùn cambienu un amare, chì unu deve viscamentu cù ellu è cù i so interessi. È se u maritu vole sia nantu à u ghjornu off à l'urdinatore, ripusendu u travagliu, a ghjova hà amparatu à micca solu messu. Ella deveria accettà ciò ch'eddu fessi è capisce perchè ellu sta manera. Penseu chì u passatempi aiuta à veramente un'esistite è rilassate. Inoltre, u maritu avissi bisognu chì l'occupazione di a moglia ùn hè stupidu è sustene i so impulsi creativi, allora u tempu per traduce l'idee à a realtà. Di sicuru, vale nutà chì ùn hè micca quandu quandu u sposu passa u ghjornu sughjutu à l'ordinateur, ùn si prisenta micca à a so mòglia, ùn si pò micca travagliatu è ùn vole micca nunda in tuttu. E a mòglia volta ghjè vicinu in un mondu fictitiu, senza avè capiscu ciò chì succede in a realità è ùn vole micca persece chì ùn hè micca parte di u mondu chì hè stata cun l'ella.

Uguaglianza

A felicità famigliali dipende di u desideriu di aiutà l'altri. In una bona famiglia, a donna ùn hà micca bisognu di dumandà à u so maritu per lavà i pranziali o caccià u lavare. Ideale, un omu è una donna facenu tuttu u travagliu nantu à una pedagugia equitazione. Forse ponu, quale hè u tempu, ellu remplje, prepares à manghjà o lavanu i piatti. È se a mòglia persiste da u travagliu, u sposu ùn si pò assittà micca in casa, cum'è un cani gialli, chì aspetta chì vene da manghjà, è preparesora cena. A so volta, a moglia, quandu vega chì u so maritu ùn hà micca u tempu in tuttu, ùn ci piace micca un scandalu nantu à u fattu chì hà da esse aduprà saldà i sacchetti di a tenda, è anda in shopping. Quandu a famiglia hà veramente l'ugualità, parechje motivi per u cunflittu scaricamentu è a ghjente vive in alma à l'ànima.

Ability to have fun

Inoltre, a felicità di famiglia deve esse esse un ghjuvellu trà un omu è una donna. Cum'ellu hè aggradèvule cusì, a ghjente si fate veramente propiu quandu si tratta di cose stiaghjuli chì li divirtìssinu è ancu più cù e cose. Di sicuru, hè assai bellu chì a ghjente pò viaghja in ghjiru, rilassate è divèrtite. Ma ùn tutti ùn anu per diverse circunstanze di vita. In casu, si u maritu è ​​a sposa sò in casa cun aligria, fate qualcosa di ghjucà, cunfine è diventate, pò cumportamentu cum'è pienghje, quandu l'amore ùn si falla cù u passatu annu, ma in contatore, si ponu più forte è si veru felici.

In fattu, ùn hè micca una sola ricetta per a felicità di a famiglia. Hè solu chì a ghjente l 'avissi vulutu passà tempu in pettu è duveranu esse disposti di rivolviri cunflitti, è ùn lascià micca. Tuttu a persone disputa è fate. Ùn pudete micca esse evitata, perchè ogni unu di noi hè un individuu, cù u so caratteru stessu, vede, perspettiva è intelligenza. Ma se avemu aprutu di capiscenu una altra persona, per accettà i so vede è di e decisione, per ùn cunfundà, averemu da esse felice.