Fertilizazione di l'ovu, alta, signali di gravidanza

In u nostru articulu "Fertilizazione di l'ovu, purtata, signa di gravidenza" vi cuntene l'infurmazioni novi è utili per voi è a famiglia sana. Duranti l'attuale, migliure di i zitelli di l'esperma di u tragulinu genitale femminile in cerca di un ovu. Per attraversà a cuncetazione di l'ovu, ci sò parechji cintunari d'esperma, ma solu una di elle pò fertilizà.

Fertilizazione si riferisce à u prucessu di a fusione di cugini sessi è femini (sperma è uovo), chì porta à u nascita di una nova vita. Fertilizazione di l'ovu, excreta, signa di gravidanza leghjite.

I sintomi di fecundazione oocyte

Sperma

À a fine di l'attu sessu, u seminu cuntatu in u fluidu seminuu masculinu passa per a cavità uterina. In u cervicu di l'utru, i semen sò alimentati in u muccale alkaline di u moco cervical. Allora cuntinuanu u so muvimentu, incruciate in i tubi fallopi (fallopi). A distanza chì i pezzi di u semitismu hè solu circa 20 cm, ma piglià in contu di a talla di a cungre reproductive femina, pò piglià à dui ori à sopr'à queste strada.

A lotta per a survival

Cu l'ejaculazione hè stallatu una media di circa 300 milioni d'esperma, ma solu una parte petite (circa 10 mila) alcuni a la tubera di falòpica induve l'ovu hè. Ancu menu trova diretta direttamente cù l'ovu. Una parte significativa di i semuità hè distrutta in l'ambientu acidicu aggressivu di a vagina, è hè ancu spargugliatu in parechje parte di u vinu genitali. I espermati acquistate a capacità di fertilizà, solu dopu à passà un certu tempu in u corpu femminili. I fluidi biològichi di u vituu genitale activate l'esperma, facenu i movimenti undulating di e so bile più energeticu. U muvimentu di u sperma à l'attrultura genitali hè facilitatu da i movimenti contratiori di l'utru. Prostaglandini cuntene à u fluidu seminali, è ancu per esse excretate in orgasmo femminile, stimulanu e cuntrazzioni.

Ovum

Dopu à esce da u folcule durante l'ovulazione, l'ovu hè impresa in a direzzione di a cavità uterina cù movimenti di onda di e cuttuli chì stanu a tonda di falòpica. A fusion di l'ovu cù u sperma hè spéciale in a parti più larga di u tubu uterine duoppu duie ori dopu à a sessuale sessuale. In u caminu versu a celette di uovo sottu a influenza di u sicretu di u vetru genitale femminile, i spermati di perdulanu u so colesterol, chì dèghjanu i so membrane acrosomali. Stu prucessu hè chjamatu calacitariu - senza chì a fertilizazione ùn hè micca impositu. Una volta vicinu à l'ovu, u sperma hè chimicamenti "attraversu". À u cuntattu d'iperma cù a superficia di l'oocie, i so membrani accrosomali sò distrughjuti quandu, è u cuntenutu di ogni acrosome (cimentu di l'esperma di l'enzyme) abbandunate u ambiente.

Penetrazione

L'enzimi di semen isulate distrughjenu i capas protettivi di a massa di l'ovu - cumulus è un capelli brillanti. Per creà un furbule chì hè abbastanza per penetraru un sperma d'un sperma, hè necessariu una rupture membrane d'almenu 100 ettari. Cusì, a maiò parte di l'sperma chì facenu u oocyte "sacrifice à elli" per a fine di introduve un altru seminariu in u citoplasma. Dopu à l'intruduzioni di u sperma à l'ovu, si svolge una fusione di u so genetu. U zigugettu resultanti accumenza per divide, duminendu à l'embriione.

Immediatamenti dopu a penetrazione di u seminariu in l'ovu, una reazzione chimica hè attivata, facenu cusì impenetrable per altri iscàmbiu.

A seconda fase di meiosi

A penetrazione di u nucleu di u semitru in l'ovu hè diventatu un signalu per a cumpensazione di a seconda divisione di reduczione (a seconda fase di meiosi) chì accuminzanu durante l'ovulation. Questu forme u gallidae ostida è u sicondu corpu polari (chì poi po travaglia à i prucessi degenerati). Allora i nuclei di u sperma è l'ovu fassi per formar un dipligianu cizige chì cuntene u materiale geneticu di i dui genitori.

Formatu u pianu

U sessu di u futicu ghjinuu hè furmatu à l'urganisazione di a fecundazione. Cumu serà, depende solu di u sperma. U sessu di u fetus depende di a prisenza di u cumbusi X o Y. Da a mamma, u fugliu riceve solu u X chromosome, mentri chì da u babbu pò ancu cumprà i X-è Y-cromusomi. Cusì, se l'ovu hè fecundatu da un espermatozoore chì cuntene un crescu X, un fegatu femminili sviluppa (46, XX), è un fetus maschile (46, XY) quandu fusiona à un sperma è cun u chromosome Y.

A lucalizazioni per a fecundazione di l'ovu

Cell division

Dopu un pocu dopo dopu à a fecundazione, parechji diviziosi mitòtichi sò in u zigugulinu, purtendu à a furmazione di un conglomeratu di caghjuli chjamati a morula. I cigliuli di Morula dividi ogni 12-15 ore, cù u risultatu da quale hè diventatu in un blastocist, cunsistenti di circa 100 cellula. Blastocistiche produci una hormona chjamata gonadotropina chorionica, chì impedisce l'autolissi di un corpu giallo chì prodenu a progesterona. Appena appena trè ghjorni da a fecundazione, u blastociste comunieghja di trasfirmarlu à u tubu fallopià in a cavità uterina. Sempri cundizioni nurmali, ùn puderebbe superà u sphincter di u tubu fallopiana. In ogni casu, l'incrementu produczione di progesterona da u ghjornu amaru, osservatu dopu à a fecundazione, prumove a relaxazione di i musculi è u muvimentu di u blastocist in a cavità uterina. O dannu o suluzione di u lumenu di u tubu uterinu, chì impedisce u prugressu di u blastocist in questa stage, porta à u sviluppu di una gravidenza ectopica, in u quandu u embriione cumencia à sviluppà à u tubu.

Embarazza multiplicazione

In a maiò parte di i casi, una donna hà sola un ovu ogni mese (altru di ogni ovariu). In ogni casu, i ova sò excretati simultaneamente da i dui ovari. Puderanu fugliate da parechji espermatozoides, chì porta à u sviluppu di i giuvani heterocigiosi. In questu casu, ogni filu hà una praga separata. Quantità di menu l'ovu fecundatu spontaniamente dividite in duie, da quale si sò furmati dui embrijuni separati. Chistu porta à u sviluppu di gimelli identicanti, cù un ghjocu identicu di geni è una placenta communa. A separazione incompleta di l'ovu quarchi ura doppu a trasfurmazioni porta à l'aspettu di i gingini siamisi.

Implantation

Avè arriva à a cavità di l'utru, u blastociste hè impiegatu in a murta grossa di u muru. L'hormone liberate da u blastocistenu impediscenu u so riflissioni com'è un corpu straneru. Dapoi l'implantazione di u blastocistintu, u principiu di gravidenza.

E disordini

Apruppendu una terza parte di i casi di impiegazione di u ovu fecundatu ùn esisti micca, è l'embriione mortu. Ma ancu cù implantazione successore, parechji embriori anu difetti genetichi (per esempiu, un cromusomu supplementu). Tali violazioni spessu conduce à a morte di l'embriione pocu dopu l'impegazione. Quarchi cosa si mette prima di a prima volta in a menstruazione, è una donna ùn anu sapianu ancu di a gravidenza chì falliu.