Perchè hè un omu teme di riunione?

À quellu tempu quandu una persona hà rimessu di u scantu di u zitellu à a bughjura, una nova etapa in a furmazione di pirsunalità numina in a so vita, è solu dopu à un certu periudu di tempu si ponu esse claramente chì i complexi è teme sò stati dopu, è chì passanu à l'adultu. Quessi sò quessi teme sò acquistati. Per esempiu, u primu amuri, com'è regula, succè in ogni omu, ma solu di tuttu, passa senza traccia. Spessu una cuincidenza negativa causa un omu chì teme ch'eddu tenu una funzione protettiva, ma influene assai u sviluppu di relazioni armonii è diventa un fattore perchè un omu hà teme à avè una nova donna.

Perchè u pòpulu scuntanu: cumune

Prima di qualsiasi reunione, un omu ùn preoccupe micca menu di una donna. È ùn hè micca prublema per un futuru brillanti à tuttu, hè preoccupatu di ciò chì passa in questu è quì.

Quantu chì un omu hà paura di una donna, depende di a so capacità di messe à ella. Hè teme è esperimenti chì ùn pò micca esse diminuitu, impediscenu assai un omu di sintimentu cunfidenti in una data, per quessa hè un timore di riunioni. Spessu, questu scantu hè causatu di traumas anciens in relazioni d'amori, u teme di stalle un ritruvatore è di falla un errore o di vede i vostri sentenzi è emozioni.

Un omu hè teme di una donna

Ciò chì l'omi anu teme oi teme omi di l'omi

Moltu spessu, l'omi pòbbenu svià cù a rete per u sessu oppostu per i so pirsuni masculi. Tutti sapemu chì l'omi sò i so essenzi di a libertà, perchè ùn ricanusciunu stu fattu hè equivalente à una realizazione che squadra chì ùn avete micca mancu una psiculugia male superficiale. Un omu hà assai teme chì in una di queste reunione, a donna vi dirà direttamente cù e so diritti à a so libertà. Stu omu si scanta più di focu. In questa situazione, pudemu assicurà cunfortu di tali tipu d'omi chì anu teme à inizià una relazione seriosa per esse precisamente questi mutivi. A volte un omu cerca l'attempu di a donna di vede, cum'è u so desideriu di esse a so mòglia. Questu facenu un omu amparà cumu possu pussibule è per qualcosa in u mondu ùn ùn vai micca à truvà una donna. Sì u giügelu stessu hè vinutu à l'idea di crià una famiglia, certamenti serà i primu iniziàtore di i cumerci è relazioni successivi.

L'omi anu teme di l'attacche da a parte femina. A volte chì u succorsu chì i rapprisentanti di u sessu più forti ùn anu micca avè u tempu è l'umore à vedà una donna. A dama, à u turnu, principia à ripruduce l'omu cun e parolle di u pianu: "duvete", "debite" è cusì, chì cuntene un risultu completamente contrariu. Accumincia à scantarià un omu è ellu pruvà in ogni modu pussibuli di posponà a riunione "à a casella distanti", o ancu à abbandunà in tuttu.

U timore di vede micca sbagliatu à una donna. Questu hè ancu di u scantu di un omu davanti à l'escezione più intensa è rispunsevuli di relazioni - frazzione. Un omu pò esse solu ùn vulerà o puderà cura di una dama, è perchè ellu hè prontu à evità e reuneta cù ella, solu per ridivanu di quessa. Dopu manera, u modest è indecisione maschile applica ancu à sta definizione.

Teme di intimità. Scantu di u sessu - questu hè ancu un forte argumentu, quandu i rappresentanti di u sessu più forti evitenate u cuntattu è cù a donna. Quì, cum'è un regnu, un omu ùn solu ùn hà scantu di esse rifiuttu, ellu ferma assai u so attrattu. Questu ùn hè micca allu ligatu à i prublemi sessuale, ci hè un sensu di vergogerie o un paranoicu teme di malati di trasmissione sessuale.

Scantu di i so cumplimenti. Parechji membri di u sessu più forti per una ragiuna o l'altru (ogni omu, cum'è regula, pò avè un mutivu per questu) anu avutu a malatia alta in a presenza di una donna. Un cumunciu cumuni hè chì un omu hà paura chì ùn hà micca bisognu à fà una donna o chì questu ghjuntu. Dunque, ellu ùn vede nuddu sensu in riunioni, contr'à ellu stessu, scuraggià.

L'omi anu teme di cambià a vita. A ignuranza hè sempre ghjustu è pò disturbà a vita di l'omu dopu una reunione.