Festa di l'Assomption di a Vèrgine in u 2015

A festa di l'Assunzioni hè corona cù un postu d'agustu strettu. A stu ghjornu, u 28 di Agostu, ricordamu a vita di a Santissima Madre di Diu è li dumandanu a misericòrdia è a prutezzione. Fighjureghja a storia di a festa di a chjesa, è cusì com'è accustà à celebrà in Rusu, nantu à i signori è i credenzi esistenti.

A storia di a festa di l'Assunzioni di a Vergine Maria

In a Bibbia, hè pocu pocu annunziatu nantu à a vita di Maria dopu a crucifixione di Cristu. Sicondu e leggje di a chjesa, hà continuatu à campà in Ghjerusalemme cù u so figliolu chjamatu - Ghjuvanni u Teologu. A donna rizzò assai, visitate i siti affascinati da a memoria di u Salvadore, è dinò à a ghjente di a so vita è u sacrificiu di rescà.

Archangel Gabriel hà infurmatu di u fini di a vita teresa. A Santa Vergina vulia dispiaci à l'apòstuli, chì eranu in questu tempi in parechji parte di u mondu, è u Signore hà fattu un miraculu, trasferendu à Ghjerusalemme in una sola notte.

U corpu terrenu di a donna hè stata sipata in u Giardinu di Getsemanimu, ma dopu à 3 ghjorni desi hà scumpartu - U Puru ascendò à u celu, a so anima hè accettata da Cristu.

A parola "dormu" significa u sonnu. A morte hè un brevi entre l'esistenza terrenu è a vita eterna di l'ànima. A festa di l'Assunzioni di u Most Holy Theotokos, ùn hè chjaru micca di chiancià, ma à cuntà, assistite à a chjesa è dumandate a Mamma di Diu per aiutu è intercessione.

Signs in a festa

Pi festeggiari stu ghjornu memorable hè fatta per vultà in a chiesa, da preghje. È i nostri antenati anu avutu assai accettazioni, chì permettenu parò in parte per cunnosce u so avvene. Allora u 28 di Agostu si mette nantu à i scarpi vecchi, è hà pensatu nantu à diverse prughjetta è prublemi insolvables. Sì e so cumpagnie si deve suluzione, u casu prumittia di esse difficili.

U ghjornu di l'Assunzioni, a natura di u vechju ghjornu era determinata. S'ellu ci era scontu abbundante in u vacanze è a nebbia scappa, da quì 40 anni dopu era chjucu, se a rugiada siccava, poi prummiteva a terra secca. Forti nebbia prometia una pruduzzione abundante di funghi.

Ma s'ellu ci hè trionu in a strada, in quelli ghjorni dopu, era pussibile di caghjunà acqua.