Se u zitellu s'incontra di vacanze

U bellu hè sempre fine, sopratuttu se u vostru zitellu a piace cù voi. Platja di Sandy, canzone per l'accumpagnamentu di l'onda è un sensu fieru di libertà, chì ci faciranu felici è felice. Ùn hè solu noi chì ponu imparà in un locu sfarente sferente chì quellu di u restu. E hè cunnessu cù u vostru zitellu, chì si pò esse malamenti male. Ricurdàte, se u zitellu s'incontra à i vacanze - assicuratevi di cuntattà u cunsigliu di cunsigliu di mèdulu cù u telefuni, chjamanu "ambulanza" o "ambulanza" (u nùmeru di tali serviziu deve esse in ogni sanatorium o centro di recreduzione, più u mèdicu deve esse guariscenza in situ). Ùn rende micca!

Prima di tuttu, se un zitellu cadernu in vacanze, fate cura à i sintomi chì deve viaghjate sempre à voi: febbrae forte, u severu dulore, incessantu chiancianu, aversà cù respira, frette, vomità indomitable è rash! Ancu s'è vo circuncheghjite per voi, ùn mancanu micca! Hè in questu casu, quandu un zitellu hè malatu in un tali tempu, hè megliu esse postu sicuru ch'è da missu sintomi di malatia è di spiranza chì tuttu passarà rapidamente. Ricurdativi chì catturà una infizzione nantu à u restu hè facilitu per un caprettu per fà! A strada, è ùn mancunu appiccatu immediatamente i vostri sacchetti è vighjàvanu a casa, questu ùn hè micca spasezu u tempu, è u zitellu chì hà malatu, a strada pò cumplicari. Ùn facite cunflittu apresu è azzioni senza cunsiglià un spicializatu.

High temperature .

Durante u restu, a febbraise forte in u zitellu pò causà un nùmmaru di fattori: supercumineddu in acqua fredda, saturazione in u sole, cambiamentu climaticu è cusì. Se a fede di u zitellu hà risuscitu sopra à 38 gradi, pruvate à scacciallu cù u parcetamol (per a via, quandu vi cun u zitellu à ripusà, ricordate chì senza un primu aiutu di l'aiutu è i medicazione duvite in ellu, avete megliu micca solu). Ma nantu à a testa di u zitellu hè necessariu di mette una compressione fridda. Pudete ancu imbriccà un zitellu annantu cù una fetta frusta.

Necessarilyse: in casu chì a temperatura creci è ùn si hè micca cascata, ùn dite micca una calla à una ambulanza. Sti sintomi pò indicà chì u zitellu hà iniziatu un prucessu infjammatori.

Sagnante di u nasu .

Comu regula, pò cumprincà mentri chì u zitellu hà spentu assai tempu in u sole o era stanca di ghjornu. Avete bisognu à pusà cunghjunghje, pusendu u to capu versu un'impiazzu, mentre chì mantene u corpu ghjustu, cuncessione di u collu è a cintura di u zitellu. Piglià a cavità nasali da i muglieri di sangue è u molu chì s'hè furmatu. Aghje u nostru per 5 minuti, mette una compressione fridda in u nasu è a spalle di a testa. Sì a tutti i saldori ùn manca senza firmà, chjamate u duttore.

Per bisognu: ricordate chì u tippu di a volta di u zitellu hè rigoratu improdesi, postu chì u sangue pozzu accadarà u viaghju.

Una forti forte .

I ragiuni sò i stessi: l'acqua, u sole è ancu allergii. Ma a maiò parte di l'attacheti di tossu cummincii di notte da bronchitis o ARVI. Da u cuntattu di u friddu è u corpu caliente in u sole, u sistema immune, per regula, vene assai pressu. Allora a so longa di u zitellu in l'acqua, u ghiaccio è i friddi in friddi, hè stata in ropa muda è ancu cumbattenti - questa alla causa una maladie fridda.

Allora, u zitellu hè malatu cù un friddu: dà a vitamina E di u zitellu, è permettenu di vìviri assai acqua duranti u ghjornu. Sè pussibuli, fate un vetro di latti quannu cù una cullettilla di soda è inhalatu in vaporu.

Assicuratevi: se una formule formule ùn passa micca, cunsultate un spicializatu.

Infezione intestinali, vomitu .

Da queste nimu ùn hè immune, è ancu u so picciottu, chì hà sappiutu chjariè. Ma un zitellu spessu pò, senza lavà e mani, manghjate una pumu o un dolce, è virus patogeni, in particulari di vacanze, questu hè un cosa ordine.

Se u zitellu hà principiatu un vucu solidu o un banchju liatu, ricordate chì u fenomenu ùn hè micca criticu, ma hè assai alluranti. Ma se i migghiori di sti sintomi sò ripetuti è accumpagnati da un dolore stomacu è a temperatura, chjamate mèdulu!

Hè megliu prima chì u duttore metti à ùn dà l'alimentariu di u zitellu è pruvate à induce u vòmitu. Per prevene à a deshidratazione, dà à u to bìbitu cun bè. S'ellu si travaglia allora, permettenu chì u zitellu sughjate nantu à una dieta per un paru di ghjorni: ùn utilizate micca lattichi, vegetali freschi è frutti, zucchetti.

In necessità: in casu d 'avvilimentu alimentariu forti, chjamanu, senza ritornu, "ambulanza".

Organi stranieri in u nasu è in a gola .

Ci hè tutti i tipi, in particulare quandu u zitellu spensi assai tempu ghjocanu solu. I sintomi principali in questu casu sò: a tezza, sicuru, i labbra blu ponu appare. In questu casu, per furnisce primi aiuti, pocu tempu.

Avete bisognu, senza ritornu, per turnà u zitellu piena da vinu, chjappà parechje volte entre l'omopuli. S'ellu ùn ùn aiuta, aghjunghje cù e to mani, è si tense da a spalle è speditu assai pressu à u pancreas.

Assicuratevi: ricordate chì in nisun casu ùn puderebbenu culpisce in u spalle senza turnà u zitellu, ma per sguassà l'organi straneri da u nasu, se si teniu prufunditu, ùn deve esse micca solu. Hè necessariu di andà immediatamente à a clinica.

Un colpu sicura .

A calor è u sole ùn sò micca i più amichi di u zitellu. Ancu dopu à 6-8 oghji dopu à esse in u sole, u zitellu puderanu avè una maiò di malatia.

Massaggio l'area di u lavu di i tempii, trà e cigliu è u mezu di u occiputu per dui minuti. Questu certamenti facilità a so cundizione.

Necessarilyse: se u zitellu ùn si senti avillu è cuminzò a fioritura in l'ochji, piglia immediatamenti à a stanza. Sè vo site nantu à a spiaghja, fate una cammisa di pezzu nantu à u zitellu, chì questu materiale hè propietariu di termoregulatorye efficace.

E u megliu di tutti, quandu puderete cuntrollà a stanza di u to figliolu in u sole, in l'acqua è ancu in casa!

Eghjiecce chì in certi casi, quandu u vostru babbu hè malatu in vacanze, u migliolu modu pò esse un esame immediata di u duttore. Solu chistu pò influenzallu u pronostia favorevule è evite cumplicità avicinà! Dopu tuttu, una malatia di u zitellu pudete ripiglià, un'altra infruzzione hè periculosa. Ricurdativi di questu, è nunda ùn ponu esse eternu u restu cù u vostru picciottu!