Cumu si cumpurtava à una donna in un squadra maschile


Sicondu l'urdinamentu, a maiò parte di noi ci piace di travaglià cù l'omi. Ùn ti micca tatuate intrigue, raramenti micca di chiarizzà è ùn ne micca permettenu à rimbursà i prublemi di travagliu sottu a influenza di l'emozioni. Ma per vincite u favore di u squadra di u masculinu, avemu averà da pruvà. Un omu viaghjà cumportanu di manera distinta ca una donna, è esige un accordumente specialu per ellu stessu, quellu chì puderia esse per voi - un cumpagnante, subalternu o capo. Cumu si cumpurtava à una donna in un squadra maschile? Eppo ùn hè micca simplice quant'è chì pò esse ... In prima glubica pari chì hè più faciule di travaglià cù l'omi: hè più faciule di negoziarè cun elli, ùn sò spessu invintatu, è ùn prubabilmente micca di rumpiri u nostru moddu. Dunque hè questu quì l'omu si pensanu. Per d 'altra banda, per guadagnà u rispettu di un cumpagnu maschile, avemu avutu a cambià u cumportamentu "femminile" abituale è u ghjocu per i novi reguli ...

Sutta i stessi cundizioni

Se u vostru cumpagnu occupanu posti ugguali in a cumpagnia, secondu u gustu o micca, avete bisognu di rivalà cù l'altri. Ùn spergu micca chì un omu vi darà un capu iniziale è serà pienu. À u cuntrariu, in un collegu femminile, pruvvidassi di circà i difetti di più di notte virtù. Ùn fate micca offentate da un suchu impiigatu è cunzidirau u so cumpurtamentu cum'è discriminazione per incintestatura sessuale Hè megliu esse fieru di voi stessu: se un omu critica di voi, vede per voi cum'è un competente degnu, è u so disidettu ostentatose hè solu un mètudu di difendesi. Ma in modu per un collegu per rispittàle cum'è un spicializanti è eseguite a vostra opinion, avè da esse pruvucatu per quellu chì mi meritanu. Per questu hè bisognu à migliurà constantement u vostru livellu prufessiunale, cumpetenza è erudione generale. Agree, hè bonu per avè un forte competitore in a persona di un omu. In fatti, questu hè un modu veru è moltu più veloce per u travagliu prufessiunale.

Inoltre, l'experti di carriera cunsiglianu aderisce à e reguli di ricunnisciuti in gruppi di u menu. Ùn avete aprite nant'à l'omu à i so sbagli, è annunziate, in particulari a presenza di l'altri impiegati - questu pudendu micca di ottene rispettu per ellu stessu. Sè avete avete un ducumentu incorrechement cumpratu o un pianu diducatu fatti, aghjustate finu à stà cun un cunagiettu cù un ochju à l'ochju, è di manera cortese suggerenti chì facenu correccioni: "Avia avutu una idea interessanti. Pensu chì deve esse mudificate u pianu di u prugettu di u mesi vinile, perchè chì u cuntrattu hà avellu tempu di rializzà l'ordine. Pensate chì questu serà ravellu?

Ricurdate ancu chì ùn deve micca besta nantu à un omu, se ùn site micca sicuru chì a vostra besta serà interpretata bè corretu. E pruvate di reduce a cumunicazione nantu à tematichi privati ​​à u minimu: ùn avete bisognu à un omu di fatigue è un spartitu difficultu, cuminciate à stati longu à i zitelli o avissiru interessatu in a so famiglia, finu à ellu stessu tocca stu tema. Da a manera chì una donna pò viaghja in un omu addipenni di più ca pensate.

Se u capu hè un omu

Di sicuru, i patroni sò diverse. In ogni modu, in ogni modu, tutti i patroni masci sò simili. L'omu hè focu annantu à u risultatu è ùn ùn piace à andà in i detti. Dunque, avete bisognu di seguità avà chjamate a cumpagnia è sia capace per eseguite senza errore è à tempu. Parechji dumande adulti cum'è "Ùn puderebbenu attraversu à u CFO per sapè da a so dati chì necessite. Cosa da fà? ". Probabili forsi ùn avete solu aversà u vostru capu. Cusì, pruvate risolviri tutti l'attuali currente è ùn ponu micca cuntattate u patronu senza espanzioni.

Siconda, unu deve cuntribuisce hà cunsigli di l'abitudini persunale di u capimachja, u so modu di cumunicazione è u stilu di travagliu. Per esempiu, se u capu chì apprezzé a brevità, hà cunnannatu à sè stessu è li dumanda à dì à i risultati di u travagliu di a vostra settimana, a vostra esità hè di rinsignà nunda l'eserciti più significati.

E unu di più impurtante. Forsi queste si aghjà à l'idea chì l'in iniziezione di idee novi era un omu. Eppuru, in a mo vita pratica ùn hè micca male. In ogni casu, in l'affari, una donna hà bisognu d'attività. Allora ùn sò micca a paura di fà novi suggerimenti è d'esse esprimiti i vostri pensi. Inoltre, i gerenti muderni anu più valore in leia di l'impresa di l'impresa. Pruvate cunsece ogni funziunalu da u puntu di vista di u performatore, chì cumporta funzioni strettu difinitu, ma cum'è parti di a cumpagnia globale di a so firmerata. Sì "capiscenu u cuntestu" è sò pronti à rializaranu ancu u travagliu chì ùn hè micca parti di e vostre funziunalità, i vostri esforzi più avanzati o dopu apprezzà. In fine, ùn voi micca travagliatu cù misogini cinciale, ma cù prufissiunali in u so campu. Hè micca?

Win un subalternu

A cumpagnia più difficili, forsi, hè di meriteghja u ricunniscenza di i subalterni masculili. Impressa à cuntrolle emozioni è pensà lòggicu. Sì di questu, hè impussibile di gestisce u gruppu di l'omi. Ricurdà chì da u so gestore un omu esaminà esse chjuculi, a prugrammazione cumminenti è a risulazione puntualità di i prublemi attuale E se, per esempiu, ùn pò micca esse realizatu u so travagliu per un termini incorreitamenti previsti, ùn hè micca avutu in còllera per a mancanza di tempu, nò solu per ellu, ma per voi.

Hè perchè a regula: puterintà a cumpagnia prima di i subalterni, a formule solu per esempiu, preferibbilmente in scrittura, è in anticipu quì l'infurmazioni chì l'impiigatu averà bisognu à escemente. Inoltre, pruvate micca di dà l'enfinerati masculi l'oppurtunità di attribuisce a qualità "tipulamente femminile" - viulenza, cambiatu è capricciosità. Per fà quì, per avanione, cunfirmate chì critichi avete evaluatu u travagliu di i vostri langatori, è ùn dà i vostri règuli. Ùn mai ùn si permettenu affruntà à l'emozioni - i culleghi ma ùn pardunarà micca, è più impurtentamente, ùn anu da scurdà di u vostru errore. I patroni di a donna sò cunsiderati stati histerichi è auturevuli. Ùn avituleghje micca avellu studiu, ùn hè micca? Hè u tempu di eradicà quelli stereotipii. In modu, sicondu l'statistiche, e donne hè megliu capacità per trattà a pianificazione di i prughjetti cumplessi è sò boni per delegate e responsabbilità. Cusì, ùn averite micca a paura, crede in sè stessu, sia educatu, attentu, è avete successu. Omi - è i culleghi è i patroni, è i subalterni - apprezzate i certi professorii senza regula di u genere!

Star Expert

Albert POPKOV, u creatore di u portal Internet "Classmates. en »

In regula, u genere ùn influenza micca u prufissiunalisimu. Se una persona hè un spéciziunale in u so mistieru, capisce ciò chì hè necessariu d'ellu è ciò chì pò esse stessu, ùn importa micca da esse una donna o un omu. Nun mi mai avutu esse subordinatu à e donne, perchè ùn puderebbite dì ciò chì hè quandu una donna hè un capu, ma aghju parechje parechje familiale chì anu pussutu posizzioni amministrativi, è quì si mostra chì un tempu a gestione di l'imprese apprezzé anu à u veru valenti, annunziatu di u genere. Ùn pensate micca chì pudemu parlà micca di qualcosa di oppressioni di e donne in termi di travagliu. In questi cumpagnii cù quale colavu. Eppo ugualmente travagliavanu e donne è l'omi. Eppuru, sicuru, se circate intornu, diventemu chjaru chì ci sò assai pimintevuli in pusizioni di decisione è in l'ambienti tecnichi. Ùn pensate micca chì questu hè degutu à u chauvinisme masculino. Invece, hè tutta di qualcosa di ... tradizione, o qualcosa. Eccu, pigliate qualcosa tecniche. Dopu tuttu, i zitelli anu sempre oghje cù molti più disposte ca i picciotti. E se parlemu di modi iniquità per avè un postu di travagliu, dopu cunnisciutu parechji casi induve e donne anu pussutu i posti ghjustìzii, cum'è questi un pocu di i so trucelli femine.

À u travagliu, l'omu ùn piace micca quandu una donna:

1. Rispondi assai;

2. Diciunà ancu;

3. Hè vacanze è ùn pò micca fà una decisione;

4. Spiega u so fallimentu da u chauvinisme masculino;

5. Criticize a so cammisa impastata senza uniforme o una cammisa impasta.

Un omu vi cuntarà di tè:

1. Riceve u so successu;

2. Ùn àbbia paura di piglià risichi;

3. Ti cunfidi;

4. Pigliate l'iniziativa.