Festa tradutta in i zitelli

Chì ci hè una frebba di quattru ghjalidè (frevi pupulari).
A frevi di tres jorna hè una malatìa chì avè bissu zitelli trà l'età di sei mesi è trè anni. L'adulti ghjocanu assai raramenti. Perchè una febbra di i ghjorni hè carattarizata da a frebba intensa (a temperatura di corpje santu à 40 ° C, quì calda prestu), è ci sò rash specifici nantu à u corpu di culore rosu luce, okkupatu largi sfarenti di a pelle.

Doppu 1-2 ghjorni, i rashes sparanu. Cù una fede di trè ferii, ùn sò spessu micca di cumplicazioni, ùn ci hè casi nisuna lesioni residuale. Dopu avè superatu, u zitellu per a tutta a vita guarda l'immunità contr'à a frevi di tri anni.

SINTESI SINTESI:
- A temperatura di u corpu hè alta durante tres ghjorni;
- À u 4 ° ghjornu a temperatura cadernu;
- U quartu ghjornu, ci sò rashes.
I ragiò di a frevi di trè iorna.
E cause di l'apparizione di una fede di trè ferii ùn sò micca clarificati. In ogni modu, assai scientisti parmettini chì sta malatia hè causata da u virus exantema subitum, chì face a pelle di i zitelli è i filamenti nervi.

Trattamentu di na frevi di tri anni.
Un rimedià efficae per una freba di tres giorni ùn hè assenza. Tuttavia, i sintomi di sta maladie pò esse mitigati. À tempura ghjunghje, i drogami antipirìticu sò usati. Per evienti a stagione febrile, i compressi friddi sò appiicati à i musculus gastrocnemius, è quandu u convulsioni si apparenze, i medicazione sò aduprati da i putenzi.

Cumu aiutate à sè stessu?
Sì un zitellu sdrughju hè una forte frebba, hè necessariu di furnisce cù una bè. In l'absenza di l'altri malati, i medii antipirituali sò generalmente utilizati solu quandu a temperatura sopra a 38.5 ° C.
Quandu deveru vede un medico?
Sì dite l'antipirite nemicu, ma ùn aiutanu micca, chjama un medico. Per chjamà una ambulanza hè necessariu è in questi casi, se u zitellu rifiuta di vìviri o hà cuminciatu à avè cunvulsioni febrile.

Azioni di u duttore.
Se u zitellu hà una frebba, u duttore sempre esaminà a so gocera, perchè a causa di a frebba pò esse angina purulenta. Cumanda ancu cuntrollà l'armate di u zitellu, senti à i pulmoni, sintinu l'stomacu; Assicuratevi chì i musculi di u cùaddu di u zitellu ùn sò micca tressu, postu chì a tension di i musculi di u collu hè un sintimu di meningitis - una inflamazioni di e membrani di u curu è a spine.
A prova di urina hè stata rapida per verificà chì u zitellu ùn hè micca infezzione di l'urinari, chì hè una causa frequente di febbra alta. Si questu hè veramente una fede di trè anni, u duttore ùn hà micca truvatu sintomi di una altra malatìa.

Corso di a malatia.
A frebba di tiru diurnu accumetti in una volta - a temperatura di u corpu di u zitellu s'apreva à 40C. A veces hà rinisciutu una rinitis ligeramente, ma più spessu, in più di a februità forte, ùn sò micca altri sintomi di a malatia. A Fever dura trè ghjorni. Spessu u calore tuttu stu tempu è mantene. In altri casu, si susciteghja, in novu attaccu - a tampiratura più altu hè à a sera. À tempura alta, i zitelli riaccatevani sfarenti. Certi sò stati attivi ancu à temperate assai altissima. Altri ùn sò micca malati, perch'elli anu da esse ingaghjati. In ogni casu nantu à u 4 ° ghjornu, a temperatura di corpu rapidamenti cumincià à diminuisce è normalizà.

Quandu a temperatura hè normale, ci sò rashes - picculi pani vermiglii. Prima hè un raccordatu in u spinu è stomacu, in seguitu nantu à e mani è pidene, finarmenti, in faccia. Quessi rascalli passanu rapidamenti, è u zitellu senti salutu.
Chì sta frevi? Sta malatie ùn hè micca innocu: quandu ùn ci sò micca cumplicature.