Grandi yogi di l'India antica

Un spazioso camara, assai soli, fiori è ... persone. Fuss, parranu è esperanu per u so gururu, u grande professore di yoga Pilot Babu - per sente, amparate, deve cunsiglii. Aghju aghju cuminciatu, pensendu chì dumandà questu persona. Ùn sò micca un fan of yoga, à a vigilia di una riunione cù un guru, "saldò" in Internet in cerca di l'infurmazioni nantu à ellu. Hà amparatu ancu quì. Eppo, currisponde à a me idee nantu à a fàccia di u maestru di a grande scienza - capiddi longi, pelle scuru, chiton rosse è assai ornamenti d'argentu. A vista di u guru, i carriti di quelli chì anu prestu prestu. Avemu stati intruti, avemu stabilitu cunfortu, è aghju cuminciatu à attaccà Pilot Baba cù quistioni.
Babaji, ultimamente yoga è una varietà di prublemi orientali anu diventatu assai populari.

Chì credi, chì hè a ragiuni per sta? Ioga - un grandu metu per a so apertura di u core, i sicreti di u nostru munnu internu, a scienza di l'autore realizazione è l'illuminazione. Pudete cambià tuttu in questu munnu per u megliu. Ma oghji u yoga hè diventatu, sopratuttu, u subjecte di recuperazione fisica, praticata in centres di fitness e salone di bellezza. Dopu tuttu, assai persone mudernu sò stati annantu à u corpu, a so bellezza è a perfezione. Per elli, u yoga hè un modu di diventà più bellu fisicu.
Pudete u benefiziu in yoga, se s'utilice, solu l'aspettu fisicu?
Questu hè utile per l'apparenza, ma destructiva per u mondu internu, perchè troppu sforzu hè passatu nantu à l'esternu è, micca una goffia in l'internu, in u sviluppu di l'anima. Un corpu attrattivu, ma un poviru poviru - hè inutile. S'è l'usu di yoga per l'ànima è a crescita interna, allura tuttu sera bella per voi. Ùn avete micca pinsamenti male, ùn esse micca per ghjustu, viaghji in pace cun i vostri amare.

Ùn site micca avucatu per l'attitudini cunsumatori à a scienza antica?
A scienza moderna ùn averia micca attentata à u veru autore, l'ànima. Per quessa, u yoga hè diventatu un grande affari chì dà soldi. Prutìzzi senza observà i principii spirituali basi (pit è piama) ùn anu micca successu, solu l'ansietà è u problema. Ma prestu tuttu hè cambiatu. Per altru decenniu, dece lzheoga floreanu in u mondu, è da esse brusgiatu cum'è una burbuila di savonu. Allora u veru sarà perciatu cum'è bisognu - cum'è a scienza di l'illuminazione solu per i so veru cumpetenti.
Hè difficiuli di cunghjuntà u ritmu di vita in una grande cità cù pratichi. Cumu si deve fà ciò chì cerca di sapè u veru yoga?
Hè pussibile. Tutti i iovani grandi di u passatu hà fattu cusì ch'elli eranu famiglii, zitelli, preoccupati di ogni ghjornu, ma sò stati prudutti è practiced yoga. Oghje sò inturnigatu da parechji restrizioni è cunvenzione, mette in giru, passendu assai energia nantu à e cetara vacanti. Ma ogni cosa è simplice - ci hè a verità, solu hè sempri in u mondu, solu hè assai simplice è assai beddu. Per ghjunghje, ùn hai micca bisognu di teme, ma di rinunzià à annessi innecessarii, di vive più faciule, più liberale, più conscientemente.

E qual hè sensibilizazione?
Eccu una bella cundizione, a tècnica più altu, chì permette di capiscenu quale hè, quandu in fattu. Per vende in sensibilizazione hè di vive senza annessi. Questa ùn hè micca una lege, hè una natura, una verità libera. È cum'è i fiumi chì currenu nantu à a terra, è a terra ùn preoccuppa micca chì elli sò fluintu da ellu. O sì sè stà in amore pè veru, ùn amate micca u corpu, micca i pinsamenti, micca e parolle. Ùn pensate micca cumu chì u to di u so amatu dice cusì. Amassi. Ancu s'ellu avà tutti l'amore finiscinu in una relazione di corpu è di mente. A verità cuncenza si vende solu à quelli chì vanu à u real yoga, impegni in pratichi spiritichi. Allora vene un grandu intelligente, chì chjamemu lumi.
Cumu vene à stu statu? A meditazione?
Credu chì in Yoga sò parechji cose principali chì avete bisognu à ottene - cuncentrazione, meditation è samadhi. A cuncentrazione hè l'azzioni, u cambiamentu è a meditazione sò rilassazione, oducta totalità. Concentrazione pudete ottene appena, meditazioni - no, passa in u so propiu. Ma pudete sempre bisognu da u primu - in tuttu, qualunque procitu. Solu diventate ciò chì vulete fà, dà à tutte e cumpetenu, puderia "quì e ora". Inoltre, prima ùn hè impurtante per practicar asanas, pranayama, pratyaharu.

E chì significa questu?
Sicondu ayurveda, da e tres energie - kapha, lana di cotone, pita - tuttu hè creatu: persone, animali, terra, acqua, piante, corpu umanu. A liberazione, a pace, a salute, u pensamentu pusitivu sò pussibuli quan l'energie sò equilibrati. Ioga aiuta à u equilibriu. A pratyaharu - una distrazzioni da a influenza di u munnu esternu à noi è i nostri esperimenti internu - purificamu i sensi.
Asanas (posture di yoga) sò practiced per a salute di u corpu. Pranayama (respiratoriu) - per a energia vitale. Ma u mondu chì ci hè intornu à noi, è a nostra menti sò assai volatili, cuntenute in u fluctuu. Se vulete un corpu perfettu è una mente perfetta, discipline sè stessu. Per esempiu, praticà a disciplina d 'amore è sessu. Questu hè un sistema tutale, sicondu chì, secondu u tempu di l'annu, i pusizioni di i pianeti, e fasi di l'magnificazione pò divulge o fassi da intimità. Allora pudete cuncepisce è dà nascita bello, sanu, i zitelli talent. Inoltre, ognunu anu bisognu di diventà un egoista sano. Questu ùn significa micca chì avete a pinsari sulu di sè stessu. Ùn avete micca esse scatteracciu, perde l'esercitu in vain. Hè impurtante prestu attirà à un solu casu. Quandu avete successu u successu in u vostru mistieru - apre a tuttu, dopu à quale pudete riesce in tuttu.

Hè pussibule di cambià u destinatu?
Pudemu cambià tuttu. In fattu, in Hinduism, karma hè nunda più di travagliu, a vostra attività in u mumentu. Distinguisce u karma accumu - ciò chì avemu fattu, è l'uveru - ciò chì facemu in questu tempu. L'ultime hè assai putente, pudete cambià u vostru destinatu à traversu. Ioga cumporta cun ellu.
U u passatu, u karma accumulatu pò influenzà?
Accumulate - questu hè u fundamentu, senza chì a casa ùn pò esse. Ma pudete distrughjaranu stu fundazione è creanu un novu nantu à u karma o travagliu attuale.
Oghje spessu: "Un omu pense per i peccati di i so genitori". Se l'ancestrali facianu qualcosa di malu, puderanu questu quì anghjulu i discendenti?

In Induismu, karma hè nunda più di travagliu.
Tuttu ciò chì succede hè una causa, ùn sò micca accidenti. Tuttu in u mondu hà u so propiu pianu, u so sviluppu, cunnessi cù e nostre actions. Ancu u fattu chì simu ghjustu solu è parlendu oghje, resta in materia suttili. Per quessa, a respunsabilità per tuttu ciò chì succidevi in ​​u nostru mondu ci hè cù noi. In tutta a ghjente hà ammucciatu un pienu assai putenti, chì avete bisognu di aperta è di utilizà per cambiamenti pusitivi.

E nostri malati fisichi parranu ancu di i nostri erculi è di cumpattaducazione?
Ci sò energii di l'accettazione è l'otorgazione. E sempre u travagliu - accettate, è dà. Ogni noi hà un certu numaru di capacità. A vita muderna forza u lingu à usà rapidamente, per gastru assai energia. Per via di cunsiquenza, una persona ferma assai prima di ciò chì dettu. A società insalubrica, u travagliu, l'azzione, a manera di penseru à disturbu a salute. Ancu senza fà nunda di malu, scopre è vede u negativu, diventenu u mira di forzi destruzzione.
Cumu pudemu avviammi davanu à l'agressioni di u mondu mudernu?
Per questu, ci hè yoga - per viaghjate megliu, cù un corpu sano è pensamentu sano, senza teme di qualcosa. Vive cum'è vo vulete, sceglite u vostru modu. Unu di e seculi di u ioga prupone à vive per voi quantu duvemu. Se i ioci do not want to die, ùn morse micca.

Questa hè a basa per u vostru sistema rejuveneviu?
Parechji seculi questa ci hè una cultura di ioghju Himalayan - cunniscenza antica è prutezione per rejuvenating u corpu, a longevità, a rializazione tutta di i so capacità. I passonu da u maestru à l'studiente. Certi mediurevuli di stu sistema sò preparati da 20-25 anni - i pianti sò colti, i droghe sò stati preparati, situati in un locu spiciale cun certe cundizione, perchè i medicini ci travaglià più tardi. In più di puzze, hè ancu un sistema di asanas, pratichi respiratorii, cunnuscenza di Ayurveda.
Babaji, ognunu hè di cunsiglii per voi, è à quale avete indirizzu, quandu avete bisognu di l'aiutu?
Aghju aghjustatu i mio ochji è ogni risposta veni à mè. A mente umana hè assai putenza, a cume principalu ùn hè micca di cunfundà cù a vanità è capiscenu chì in u nostru hè perfettu.