Houseplants - camellia, fiori

I prudutti di u genus Camellia L. (camelli) includeu, circa 80 spezie. Tutti sò parte di a famiglia di tè, chì si trovanu in i tròpichi è in l'azzioni subtropichi di l'Asia Sudeste è Est, in Japan, Corea, Indochina, l'isuli di Sulawesi, Java è Filippini.

U nomu di u geniu di a camellia hè stata annunziata da u sacerdotu è di u naturalista Moravianu G. Camelius (anni di vita: 1881 a 1706). Hè statu u primu a destinazione di sta piantazione da Filippini à l'Europa.

Tipi separati di camellii anu truvatu una distribuzione larga è decorata perviva, piante. I pianti di l'internu - i cammuri di a camellia sò adatti à decurari l'internu, quandu crea esposizione in parchi, giardini, serdi.

Cundine campeghja i camellii ciuri è pò ancu darà frutti cun bè cura. A Camellia hè difficiuli di cultivà, sviluppatu in casa in a camara, luminu petite, bagnu umidità, alta temperatura è a terra, chì ùn hè micca adattatu à a pianta cù a so cumpusizioni. A camellia pozzu fioru ancu in l'invernu, mentri a temperatura ùn sia più di 12 gradi. A pianta fiorciona per un bellu pezzu - finu à trè mesi. Una sola fiora dura à 4 simane. Camellia, chì hè cultivatu cum'è una cultura di l'habitació, hè distinatu da 2 perjudi di a so criscenza. Da u frivaru u novu rimesse hè prestu affissatu, è in i tempi d'estiu sò furmati capii vegetative. Cumenzaranu di crecerdu dopu à a fioritura - in i primi meli di u annu dopu.

Camellia: partendu.

Camellia - fiori chì necessitanu luminosu luminoso, ma diffusioni. Hè megliu criscinu nantu à i finestri da i costi est è ouest. Sì a pignata hè colata nantu à a finestra di u surdu, a camellia duvite sguardu da a luci diretta. In u nordu di u nord, a pianta ùn hà micca bè lumine, è ùn serà micca capaci di cresce nurmale. Per evitari l'unilievu di a corona, a pianta deve esse devessu a volta à a luci. Ma questu ùn si pò fà quandu u prucessu di stagione hè in prublema. Sì disturbà a camellia à questu puntu, pudete spremu u caprettu. In l'estiu, a camellia si deve esse affissata, ma u locu duverevulezione di l'esemplazione di u sole.

I prudutti di u genu di l'estiu è a primavera prefendu una temperatura di circa 20-25 gradi. Per pudè à inizià a prudutori, u regnu di temperatura ùn deve micca cascà di 21 gr. In quantu u periodu di fioritura (dicembre-ferraghju), a temperatura hè di circa 10 gradi. Ma s'ellu hè più altu, a camellia fucarà prima, ma i fiori pèrdite qualità, ma ancu ci ponu eranu. Un ghjornu di ghjornu curtu è una temperatura di 8 gradi - micca un impunenti per a stufa di corpi di fiori. A camellia hè necessariu per flussu di l'aire frescu sempre.

In l'estiu, a camellia si spese è spedizione, spessu è abbundanza, ma duvemu assicurà chì no femu micca a pianta. In l'invernu, quandu u cuntenutu di a camellia passa per un regnu genu, l'accumighjani dolci, per evitari senza u sustrato. Sì questu succorsu, e poi li foglie saranu marroni, è i capi fugliarà. Se si secca a terra in un pezzu, a pianta spegarà e foglie. Hè dolci, s'ellu ci hè assai calciu in l'acqua.

Camellia necesita alta humidità in l'aria. I parcorsi sò da aspraghju aspricciata è pusendu i chisai di chjavi umiti o argilla dilujatu. Quandu a pianta foglie, duverà esse spulatu cu curaggiu, perchè l'acqua ùn cadiu micca in i cotoli.

Una volta in 21 ghjorni, a camelli hè alimentatu cù fertilizzanti minerali (1glitre).

Per ciò chì a pianta prupone un prublemu di furmazione di rimanniu normale, un regnu livellu di 14 ori è una temperatura di circa 20 gradi sò necessari. Sì a pianta in u bughju è à bassa temperature, i prudutti di i fiori ùn saranu micca stabiliti.

Quandu u splendore in dicembre, a camellia si mantene à una temperatura di 10 gradi. Sì a temperatura hè maiurata, u fugliale tempiu pò esse oghje, chì avè influenzatu negativu in a bellezza di i fiori è a so tamanta. E broi pò ancu falà. Per a stessa raggiuni, ùn si movi micca a pianta à un altru locu à questu tempu.

In u piriu da uttrovi à i primi ghjorni di nuvembre, hè necessariu di trimmelle un batati per stimulà u crescenu di e corpi axiliani di a pianta.

Una ghjovana pianta deve trasplantatu ogni annu. Camellia, chì ciurisce ogni annu, deve esse trasfurmata à un altru vellu una volta ogni parechji anni. Fate questu in a primavera. I cimi di u filu si deve spedite per esse a pianta per cumincià à fà u megliu. Per camellie, hè necessariu un pezzu di acidezza (à 5).

Si cunparate una camellia cù l'altri pratiche sottropulichi, a camellia pussedi unica capacità per cultivà è senti bona nantu à a terra di u tipu d'acidiu (pH - sottu 4). U sustrato di a pianta pò esse cumpostu di turf (1h.), Turba (2h), pienu (2h) tipi di terra è parti di a sabbia. I vegetali dintorni chì crescenu in e tullini deve esse trasfurmati menu spessu, ma a terra si deve pulitica annantu. À u fondu duverebbe esse digià accumpagnatu.

Ripùdizione di camellia.

  1. Semi freschi;
  2. Cuttings.

Quandu si propiu cun e mane, ci anu da essa siminari in tazzi pocu (finu à 7 cm), è dopu, cù l'apparenza di a secunna foglia, dive in u pianu più grande.

Se l'aiutu hè di cultivà una varietà di a pianta, da esse da esse spedite da e tinghje, perchè cù a multiplicazione di fuglietti, tutti i caratteristiche di a variità sò persu. I Giardinieri sò stati valutati camelani varietali, per quessi sò più spessu prubilizati cù l'aiutu di e tingdi.

Per a distribuzione di varietà decoratichi di camellia, ciucciati sò presu, chì ùn anu avutu u tempu di crescenu ligne, sò apical. A so longu hè di circa 8 centimitri, a temperatura di a terra - 24 gradi. Sò disposti in una crate in lugliu è ghjennaghju. A terra pè i spiccioli deve inclusi rami, turf (in parti). Cuttings duveranu avè à 5 pagine sviluppati. Cuttings si deve raghjoni in 2 mesi. Anu spulatu è spulatu. Prima di cultivà, dapoi u longu tempu di i so radicati, ponu esse imbullati in una solu solu heteroauxin. Quandu i cuttuli sò raccoti, ci deve esse prupositu in tineddi, finu à 7 cm in altu. A terra devendia inclusa rinu, foglia di terra, sodu, torba. A vacuna ci vole à annunzià annantu o annunziale, è pò esse fatta nantu à e tingdi chì anu eradicatu. L'acquessi esse abbundanza, è da manghjà, in u lignu, corsi trimendu veloci.

Varieghji chì ùn anu micca raghjunu deve esse multiplicate da travagliu. Fate questu in Ghjennaghju cun l'aiutu di ribellenti fatti di u cima di i rimè. L'imbulighjassi deve esse mantenenu à una temperatura di 20 gradi. Ci hè di ghjonu in parechje mesi. Pjanti ghjovani di camellia si devu devastate, sprinkled, pritenyat, tagliate e fracche spuntati. In u secondu annu, camelli hè devessu per trasplantà in tanta, à 11 cm d'altitudine.

Quandu u terzu annu di a cultura vene, a pianta deve esse trasfurmata in tanta, à 14 cm d'altitudine. In questu casu, u paese duverebbe compostu di sodu, torba, foglia, i tipi di salvatichi (2 parte cadai) è una parti rossu.

A pianta pò pèrdite l'arganciu, chì pò esse trattatu cù l'aiutu di preparalli preparati.