Fiori, fiori, cyclamen, cura


Ciclamini di fiori, curinghi chì ùn hè micca assai difficili, piacevuli cù u so fiori in late autumn to spring. I so fiori originali di parechji culori sò simili à i farfantarini chì sbattinu nantu à a pianta. Foglie in questu hè radicali, in petiole longu, verde cun vede parechje grisa, crescenu nantu à un tuberu chjappu cù un diametru di 15 centimetri.

Ci hè una parolla chì i fiori di ciclami internu sò difficiuli di cultivà in una stanza. Questu hè micca bellu veru. U ciclicaminu, presu d'un amicu, ùn saranu micca prublemi maiò. Ma e cose compru in a tenda, vìdinu in a camara cù difficultà. Questu hè dovutu à u fattu chì, prima di chistu, i fiori di ciclamini criscinu in l'acqui freschi. Dopu a compra, s'apprimau à l'aria sicura di u nostru appartamentu è di casi per un pezzu. Ma, si fece un tentativu di sforzu, cù un cultu adattatu, u ciclameu pò campà à 25 anni! Dui tipi di ciclamini sò cultivati ​​in a stanza: Cyclamen Persiano è Ciclamen europeu. Malgradu u nome simili, scantificanu bè diffirenti d'elli in l'aspettu è a crescita.

Cyclamen europeu

Da u ciclamenu persianu, l'Europa hè diffirenti induve hè un tuberu più chjuca cù prugrammi, i foglie sò culori rossu sottu. Si cresce perfetta nantu à i finestili in una temperatura di +18 - +20 gradi è di l'aire secu, in a penumbra. U megliu di u miscu di a terra: sodu, terra fronda, humus, turf, arena (2: 2: 2: 2: 1). L'acqua di u ciclamenu da a raffia cù l'acqua fresca (3-4 gradi sottu à a temperatura ambienti), in l'estiu assai, in l'invernu hè raru. Questa spezie ùn hà micca esse dichjaratu di restu, in l'invernu pò pèrdite unipochi di e foglie, ma in a primavera, novi cresciveranu - è a pianta fiasciarà. Propagge cù e tuberi, chì sò facilità per siparati duranti u trasplante, o da a splutazioni di rifletti aerei. Si sò allurati cumplessu cù a terra. Semi ùn sò micca spugliate.

Ciclamen persianu

Ciclamenu di u centru di lignu persa propagata da e cummerciu. Anu compru in a tenda o uttene da a polinizazione artificiale. Per fà questu, trasfirià u pollegu cù un sbagliatu di u fiore di una pianta à l'estigma di l'altru, ripetendu sta tècnica per a affidabilità 2 o 3 volte. U megliu per a polinazione hè a matina. Seeds riuniscenu in 3 - 4 mesi. Ricunniscenu, sfranchise è simu immediatamente solu, perchè perde rapidamente a so gjirma.

I Seeds sò stati in un tazzulatu cun una mistura di terra di lecchione cù a sabbia (4: 1) chì strappigliate in i fori unu per una. À u fondu di a tazzuletta aghjunghjite i pene da drenaje - una fossa di l'acqua di l'acqua. A prufundità hè di 0,5 - 0,7 cm, l'arrangementu hè 1x1 cm o 2x2, a cima hè cuparta cun carta. Oghje nantu à u paper, ùn permettenu micca l'assectamentu di u locu. U paper protetta a cose da a cumpattazione è l'apparizione di muscola nantu à questu. I risultati apparentanu u 25 di u 30 di u ghjornu à una temperatura di +18 - +20 gradi (in u scuru). Quandu i frutte addiventanu, i platti sò trasferiti à u lume, u prugettu hè sbulicatu, ma sò stati protetti da u sole. Pour cura di a siringa, chì pruvate l'acqua di terra, micca e piante. Ma in ogni casu i foglie seconce da a notte. Dopu à dui simani, i pianti sò furnitu cù una suluzione di sulfate ammoniu (2 g per litru). Dopu à 10 giorni - nitrate di potassiu (1 g per litru di acqua). Dopu à 1,5 mesi, i pianti ci sò 2 o 3 foglie. Hè dived suit à u schema di 3x3 cm, i noduli sò cuparti di a terra.

Summer care for cyclamen

Per l'estiu, i fiori di ciclami internu pò esse trasportatu à l'internu. Cuscenza per elli deve esse realizatu da secunnu cirtuni reguli. A Terra durante u regnu ùn pò esse infunditatu, altrimenti a surgenti scorreri è muriri. Cyclamens sò regiate traduttu cù infuzione di mullein (1:20) o fertilizzante minerale completo (1 g per litru). À tempu chjucu chjucu, i pianti sò spulzati 3 o 4 volte à u ghjornu cun una siringa o sprachjaru, ombra cù material di coperta è aria. In settembre, i pianti sò purtati à a stanza è dived per una distanza più larga (5 - 6 cm), di questu tempu avè da esse digià 5 à 6 fogli. E taglieri cù e piantini poni esse stallati annantu à un colpu à pezzu vicinu à e panni di a finestra. In l 'invernu sò più cusì à una temperatura di +10 - +12 gradi. Poured impusissante.

3-4 mesi dopu a seconda picking, i pianti sò trasplantati in tanta cun diametre di 9 cm in una mezora di turf, foglia di terra, humus, arena (2: 1: 1: 1), sottumandenu u tubbu ùn hè micca solu, ma solu 2/3 d'altitudine. Ciclamini crescenu in più in i vascini (raghjunamentu di altezza à a larghezza 0.6: 1). Per l'estiu, i pignatti cù i ciclame giovani sò preferibile purtate in l'invernamentu. L'ultimu trasbattimentu, in cuntenii cù un diametru di 15 - 17 cm, hè fatta in u lugliu, cede o tuber à mità. A primurosa per alliberà u tuber da a terra, u più veloce hà cultivatu lignificà è fiore. S'ellu hè tutta sana cù a terra, hè putente. In l'estiu, i ciclamini sò alimentati cù infuzione di u mandibulu di vacca (1:10) o un fertilizante minerale completo (3 - 5 g per litru) cada dui simane.

Curingu di i ciclami in u periudu

A l'agostu, cumenciu di temperà a flora di i fiori di ciclicamuni, senza chjusu u focu ancu in notte. Temperancei minimi è rozu inghjinate u zornu è u tubbu. A pulitura di i pianti ùn hè più adupratu: pò spuntà u tubbu. Eliminate foglie è capimuni chì pò appare, è i foglie sani fendite versu u tuberu era in u sole. In settembre à uttrovi (in secunnu a regione), prima di l'iniziu di i ghjàlli, u ciclami hè purtatu in a stanza cun una temperatura di +10 - +12 gradi (pò esse mette entre i marcos). U locu duverà esse lumicà. L'acqua cù l'acqua da circa 12 gradi. L'acqua ùn deve micca ghjunghje à u core di u tuber, perchè ùn ùn pudere micca. In u Novembre, i fiori fiori è i fiori 2 - 2.5 mesi.

Componenti di successu

A principal cundizione per a crescita d'un successu per u ciclamenu persianu hè un cuntenutu invernu frescu (+10 - +15 gradi). A seconda cundizione hè u regnu di renti. Cyclamen hè acquisti solu cum'è a capa superiore di a terra si s'asseca longu u latu di a pignatta. Fate questu quì, cù l'acqua brutta, pruvatu di ùn manciò e pochi è a punta di u troncu induve u puntu di a crescita si trova. L'acqua di l'panatura hè drenata. Rotted rot And chemins quitè, stinche da u tubbu stessu. Questi siti sò sbuchjati da u polchitu di carbone. Trà pesti per u ciclamenu, pulanti è i pichjoli di ciclichi sò ponu periculosi. Contra àfidi tramandati cù l'infuzione di tabacco (40 g di duste di tabacco è 5 grammi di sapellu di lavare per 1 litru d'acqua). E da l'arganu - infuzione di cipolle sbuccia (20 g per 1 litru, insiste 2 ghjorni).

Curingu di i ciclamini dopu à vultule

Dopu a ferita, l 'acqui hè ridutta pocu, ma ùn manca. In u ghjugnu, quandu e foglie secariche, i petti cun i pianti sò colpi nantu à u cannelu in un locu friddu. A l'agostu, quandu u tubbu libera i primi rimichi, hè trasplantatu à una pignata di terra fresca (foglia terra, humus, turf e aria 3: 1: 1: 1) incù l'aghjunzione di piezzi di carbuni. Quandu u trasplante hè tagliatu di e razzi rotta, fate un bonuluggiu, i tuberi sò inturnigati à 2/3 di l'altura. A tali pruduzzioni prutege u puntu di creazione da a decadenza è stimula l'impositu di corpi di fiori. Cundimi fiori di i fiori di ciclami hè vitale. Se continuate tutte e ricunniscenza, sti fiori si sarani longu è longu.