Comu sceglie è ponu vèstinu un caprettu: scuprite 3 reguli impurtanti di i stylistichi!

Bini - un capriccio chilò è chjucu, chì hà cuddatu cù a tappa è un attribu indispensabile di e vistimenti muderni-2017. Hè adurata da i bloggers è i celebritati, u damini d'uffizii è e donne di amare, i ghjovani studiani è e donne maturi di a moda: un capriccio cálido è praticu hè un veru successu di a stagione fredda. Chì avete bisognu di sapè?

Hat-Bini - tendenza-2017: moda-libru

Quandu sceglie u vostru mudellu, fate una attenzioni particulari à u culore è u disignu. U caprettu deve funzione cù l'ombra di i vostri ochji è u puddellu di a pelle - altri m'ha invistisci tutte e difetti in l'apparenza. Bè cun cura di i culori negra è nìvule bianchissimi: si serve di ghjuvanotti cù assai cuntrastu. A solu ottima hè una paleta calmusa (borgoña, beige, bleu fondu, purpura, grisa), sfumature pastell è muduli monocromati.

Bini - un bonu dettu di u vestitariu di vestuariu

E elegani bèlii sò ancu fatti di tela texturizata. Un grandu patronu frambucatu hè u sicretu di una qualità è u beddu caprettu: pò esse imbuttatu, imbuttatu nantu à a testa, o purtatu, trasfigurati à a corona è casually folded. A maglia finta o l'acrilite averà parechje diversità.

U cappellu volumetricu cù un pompa - a tendenza attuale di a tempesta d'oghje è invernu

Bini - micca solu un capricci caldu per u tempu dolore, ma ancu un accesu di moda. Pudete fà un accentu di cuntrastu di a vostra propria imagina o pudete aduprà in un assemblage tutale di tutte. Sì manera, stu toccu definisce cù a vostra charm!

Contrast VS pastel: quale option do you like?