Geiger è u so capu

Grazzi à a bellezza, unpretentiosità relative è un longu effettu decoru, rienvigiu perenniale - Geiger, è ancu com'è Tiaarka è Geicherla, vicinu à questu, hà acquistatu un popolarità spiciale da u paese ornamental. In i trent'anni, u piccu di a so fama anu spertu u specje di ghjunghje spezia in furia di u geicher, è più riceramente sò stati cambiani è divintonu assai ornamentalista. Anchi si ferma floritura cuntinueghjanu à migliurà, ci sò elementi novu novu.


Geicher (Heuchera) è tiarka (Tiarella) hè di a famiglia di saxifrage (Saxifragaceae). A so patria hè u Nord Americana. Geichella (X Neicherella) hè un derivatu derivatu artifice entre i primi dui.

I Geichers anu densu, coriu, longu belli ghjorni in i rosetti rosette. Si crescenu, l'arburetti righjunghjenu in diametru à 60 cm. I fiori sò chjuchi, in paniculate sulitariu nantu à peduncles 40-60 cm altu, in parechji varietà quasi à un metru. Florimentu in u giugnu, i stileli sò stati ornamentali alla stagione - e so foglie bè cù archetti o puntelli partenu à campà sottu à a neve è si fermanu finu à a primavera. Puderaghju gradualmentamente sò sustituitu da novi.

U numaru nùmmaru di varietà Geicher hà più d'oghje nantu à 200. I Fioretti è ghjunghje ghjiniralisti apprezzanu i fiori cù pedunculidi longu (à 90 cm) - Elemosizzioni di fiori cù foglie verde è fiori rosati-coralli, Silver Lode è Shamrock cù fiori bianchi, Regina cù fulgi violeta d'argentu è fiori fiori, è cilindrici. In u futuru vicinu, pudemu esse l'emergenza di un gruppu di novità similari.

Per via, i novità di sta stagione sò assai attrattivi. I geochemisti di Amethyst Mist Coral Bells sò chini di fulgenti violeta brillanti, chì pare micca esse impregnati cù una sciamanella di argentu. L'altezza di a pianta hè di 20-25 cm.

In a Lime Riki varietà, foglie belli fiori brillanti verdi foglie sò coroati cù fiori crema bianchi. Florimentu - in a prima parte di l'estiu per parechji siame. Peduncles righjunghjenu una altezza di 60-65 cm.

Geichers Peach Flamb è Obsidian anu un patrone strisce giallu cù un patrone di rosu.

Oghje i bridizatori persequitanu una altra mira - a cumpatizza è splendore di l'arbulu. Una seria di l'anch'ellu spaziu "spaziu" - Venus, Marte, Neptune, Mercuri, Saturnu - capelli vasti in petioles curtidi.

Unu di i gruppi più populari hè ioghji Geiger American (N. x americana). Hè distinti da un spaziu impurtante spettaculu - viole, marrone, giallu è puru anaranettu, cuncetricilamenti culurati, aranciziati, cù arghjuli arghjintini, cù vessi ondulati è assai corrugati.


Ricertamenti, i novi spicelli di geicher sò stati utilizati in l'hibridization: N. pubescens fabulosa, resistente di severa è fretura, N. ichardsonii, N. N. pulchella H. Hallii, inghjuttu inverno, ma fermamente floritu H. Maxima.

A varietà di variità, principarmenti cù foglie verde, cù fiori di culore biancu è coral rosariu, è ancu cù fagim decorative - cù crabi bianchi è crema, hè stata ottenuta da u geysher sanguinale (H. sanguinea). Hè fiori fiori brillanti bellu fiori, ma u periodu di fioritura hè più corta di quellu di i fruttivi.

Tiaraki (Tiarella)

Quessi parenti vicinu di Geicher sò sempre pocu cunnisciutu à i nostri cultultori dilettanti, ma a so bellezza grazia ùn vittime à nimu indifferenti. I sò diccarati sò i tiarcasi sò cunsirvate in tuttu l'estiu - in a primavera sò abbundanti decoru cù colonnate di foglie bianchi o rosati, è finu à l'inguernu - cun una varietà di fogli in a forma è culore, chì in parechji tiaroki s'assumiganu à e foglie di Geicher, è in altri - archeate di l'arme. Per i tiaroks in generale, ci hè un patrone di russu, marronu o quasi nicu per tutte e vini nantu à u fondu di una foglia verde. In parechji variità, i fiori sò assai aromi assai bellu, assai forte. Unipo alti cambiani u so culore di u fretu è diventanu viole, crimson, russu scuru, face spettaculari in u primu pranzu. Ci sò parechji forme di ghjardini è i hybrids:

Geichella (X Heucherella)

L 'alivi in ​​Mayu è quarchi cuntinueghja finu à a cascata, cum'è e fiori sò sterili. Altura - 20-45 cm. Ci hè parechje parechje alcunu varietà di qualità. Questa stagione apparente una nova - Stoloppita cù un magnificu fogliu d'omi uccidintali è verde, permeata cù spots rougichi brillanti. L'altezza di a pianta hè di 60-65 cm.

Cura è simplice - senza capricci

Geicher, tiarki è geichella sò i vegetali d'invernu. A maiò parte di elli normalment si sò in a banda di u mediu, alcune varietà novi cumporti a ghjernate sottu a neve à 40 °. Dopu à e primi ghjàllichi, quandu una furza di crosta nantu à a superficia di u latu, hè necessariu di mulch the planting per impedisce u pane vulgari, chì spessu i pate ghjoveni piante. A maiurità di variità sò resistenti à a secca è di toloriscente à l'ombra. Geicher, tiarki è geichellae sò micca dispicenti à i paisani, ma preferenu a neutralità o dèbbilmente-umidità è buccata. L'ottima scelta hè argilla e sabbia cù humus.


In i zoni umidi in l'ardesia di u penumbra criscinu più veloci. In u soli, i pianti devendenu acqui abundante in i peri prudenti. Tutti gei diritti rigalu à a ferita cù fertilizanti cumplessi, per esempiu "Kemira universal". Questu, in particulari, prolongeghja u periudu fiorente.

Questi culturi sò sproputati in a seconda mità di l'estate da a divisiona di risiculi è da l'attraimentu di cuttings-rosetta laterali, chì dà rapidamente e razzi in un terrenu pocu umdu. Alcune varietà di tiarok e geichellae formanu riflitti aerei cù rapinti di razzi.

Sò deve esse pigliatu

A disassotazione di varietà varietà di geicher è geichell hè a necessità di diventazione è rejuvenazione frekwenti. Sì stu solitu, solu in u terzu u quartu annu, i vignoli sò stirminiati stinciati, i mancavanu manciari senza manciari, i cimi sò spusati è siccati, i caspi "crescenu calve", è quarchi parranu mortu. In quessi casi, ci vole à scavalcà a pianta sia, tagliate a parte suprema, secca di i rimèttuli è intarrà u risedgue cù a rinuità di i picculi vivi, perch'elli sò cuparti da a terra.

Ùn importa micca mancu

I larvuti di u sulcus weevil manghji l'azote sottili di u ghjacciu di u geicher, chì ponu causà e cime di a pianta per secca.

I beetles sò culuri-nìvuru, 8-10 mm longu, cù scoglii pruposti nantu à l'elittra, averebbi in a notte, muzzicannu e fiorenze per l'edge, è oculonu in u locu durante u ghjornu. Larbi sò bianchi è latti, cù un capu brunzu. Per trattà in i zoni nichi, i scarabeci sò ricumandati per cullighjà manualmente prima di u ova. In terra aperta, sta volta una volta à l'annu in lugliu-agostu. Inoltre, quandu compri pighendi cù un sistema di razziu chjusu, hè necessariu lavà in bassa l'arrabbiarii è in nisun casu l'utilizanu un sustrato potted.

Geicher è geichella pò esse affettati da parche bacteriale (marroni sposti nantu à e foglie) è in cundimi lucali (patologii fungi). À l'area ancu oghje, i foglie pò pisà di prupirazioni suli: in questu casu, apparenti spaci blanchi aparicuti.

Tiarki hè tantu più unpretentiosu è simplificatu in a cultura, ponu stà in un locu parechji anni, da chì l'altri capelli sò furmati sottu a superficie di u locu è l'arbuli crisci in anziane.

U megliu postu in u giardinu

Geicher, geichella è tiarki sò usati in u gruppu è i prughjetti mistressi nantu à u lettu di fiori, in particulare espressive - cum'è solitari. Ciurte è varietà violeta di pappagallo di geicher è geichelles sò in armunia cù i foglie di u meditintu, brunner, ferries è l'anziani, cuntrastanti effettuamente cù e formi d'ore di tè pratica (Lisymachia nummularia Aurea), boron spread (Milium effusum "Aureum"), ospitante amarico. Sò perfetti cunfinati cù primule, astylba pro-capital, ghiaccio, chì sò adattati per i stessi cundizioni. Varieghji cù i peduncles altri si sò cumminati cù gerani, ornamenti è pasturesi. I Geichers cù assai fogghi foglie viaghjanu boni in u pianu di prossimu vicinu à u lume di pezzu è di u prussime, alberghieri. E serve di un padding finu per rosoli chjaru cù un corpu fieru.

Tiarki pò esse usata cum'è cultura di una tappa chjesa. Sò assai belli attraversu a fioritura, formanti caratteri enormi sottu à l'arbureti. Questu hè un di i cumpunenti classificate per i jardinu di foresta, chì serve com'è sustitutu favuritu per un lettu, cusì problemàticu à l'ombra. Sò boni cumminati cù scribbili variegati, piddani, astral autumnale, vulgari, hellebones, gorodkami, felice è l'anziani.

In u vaghjimu, geychers è tiarstes creanu un prumessu bè per colchicum fiorente, senza sensu fogliu.

Anna RUBININA, Mosca.
Foto di l'autore.
A rivista "Flower" № 10 2007