Mudella in poi, rimedii folklori

I vermi (Pseudococcidae) sò parienti vicini di a ciappi - questi sò l'insetti equinocosani di u subordenu coccidus, chì cuntenenu un gruppu d'insetti di a famiglia lamellar: capelli negra, foglie giganti è mealybugs. L'intestione in purcine chjamatu pidone di pilu di ghjocu sò imbiancati insetti chì ponu vede cun uce nudu. Per via di i secrezii cè di lana, sti inseceti anu ricivutu ancu un tali nomu. E femminili è e so larvini aspri u ghjovanu pagottu, u filò è u caputuni, chì fermanu a crescita di a pianta.

Descrizzione.

Muducu in poi, rimedii folklori contra quali sò discritti più sotto, l'insettu muvimentu hè cupartu cun un capri purificatu purificatu pezzu, i platti di cera nantu à u borde sò spessu trovanu. Sicondu u tipu d'insecte, ci sò parechji rapprisentanti di 0,5 mm à 12 mm. A diferenza tra u sessu hè vivamente espressatu. In i masci, i membri sò normi, ci sò un paru di ali, nantu à l'abdomen, ci hè un fasciu o un paru di filamenti di culu. In i masci adulti ùn hè micca bocca, ùn mancanu micca.

In certi spezii, e femine manca o reducennu ridges. Molti tipi di femine in oculinu in un saccu di cuttuni lucali, ma ci sò viviparous. Una fertilità alta assai, alcune d'aberebbe datu da dui à quattru generazioni annu. Larvae di a prima età, i vagabondi chjamati, sò energetichi, si movenu bè à a pianta, pò esse purtatu da u flussu aereo. Attached à la larva di a pianta, pèrdite a mobilità. Doppu u sceglione, e larvule seguenti circà novi piante da alimentà. U femminile pò mudificà bien nantu à a pianta, è di prima di l'ova chì sò abbrati.

Fimmini ponenu oghje centu ova. I larvaccati sò situati in tutta a pianta. I posti preferiti per a so abitazioni sò ghjovani foglie è rizzi, bogonori, fiori. Spessu, i cortici sò stati purtati in i crachi, in i sinuses di u follatu, sottu à i capeddi più elevati, situati vicinu à u collu di e razzi è in i radichi, vicinu à i muri di u pome.

I pate infettate si cresce lentamente è sò impannillati in una reta di biancu.

Ci hè più di 1600 spezie d'insetti distribuiti assai, più cumuni in boscchi tropichi. Ci hè circa 250 spezia nantu à u territoriu di Eurasia. I vermi facenu frutti, ornamentali, tecnichi è di eterna. U bambù, stagione di u serra, agrumu, u cherimiu di uva, u stanchizza australiana, chì danni i culturi citrati (quarantine object), è ancu a linea d'oliu è u vermu pittinatu chì dannu mulberry, sò più famusi chì altri. Ci hè parechji tipi di cervens chì liberanu sustanzi sughjetti à l'umani (laca è a cochineal). Sti sustegni sò usati in a industria di paint è vernice.

Pulicorsi pònanu ponu in azaleas, cactus, amaryllis, arbuli di palme, fucsia, espárragos, limoni, etc.

Funti distinti di i pratiche infettati cun un vermu.

U manghjinu pò esse vistutu faciule. Quandu ci hè imprecisi, una cinghjaliscia ciabbica di bianchissima vede nantu à i pianti. Un altru sigmentu d'infizzione hè di i diposti di zuccaratu, u rughjonu di u melatu, è u fungo negu chì si stende à issi secrezii. U crescente di a pianta rallighja significativamente, perchè i vermi chjama u zuccu di cattivi ghjineschi, di folla è di coli. U sistema di ràdicu hè influinzatu da un cuminu cumuni cumuni.

Mèturi preventivi.

Tali pomi comu croton, cactus, ficus, succulenti sò sopratuttu sposti à u vermu, cusì in a stagione, hè necessaria una speculazione preventiva di e piante. Stu insettu ùn ci piace l'umidità è si prefere un habitat sicondu.

Fulghjini di e piante sò stati lavati è mantene bè nettu, è ancu eliminate vechji foglie secchi.

I medichi di cummattimentu di mealybugs.

Ancu cun una infizzione petite, hè bisognu di purificà i insetti è cede a parti malati di e piante. Hè necessariu a utilizazione di preparazione insecticida sistèmica cum'è: Tsvetofos, Intavir, Fosbetsis, Carbofos, Actellik. Per entra in u locu, sta droga hè assorbata da a pianta è di a so sporta in i tessuti. I insetti chì succione u zucchinu o gnaw a pianta acquistu una sustanza venenosa è morse. A preparazione microbiologica u leppidicà chì hè stata usu di manera bioluggìa di cummattimenti cummattiri a lotta.

Ricolutu Folk à manghjà.

Scurazione limpia a superficia di a pianta cù un cepu fugliu fugliu, poi rinfriscanu bè cù l'acqua, in particulari a parti più nanzu di e foglie. Una volta à settimana, si permette di lavà e foglie è i vignoli di a pianta cù l'acqua sapone, tangerine o infusioni di ciumi d'aranciu (1-2 i ghjorni), zùccheru d'aziende o cipudine dissolute in acqua savore.

Solu di savu è alcoliche: 1 culletta di savonu à grind, dissolve in un litru di acqua calenta, aghjunghje a solu suluzione 1 alchina o 2 cullizzioni di vodka. Pigliate u cundimentu cù una film è sprinkle cù questa pianta solu. U ghjornu dopu a pianta deve esse lavata sottu un cacciadore acqua. Questa spraying si deve esse ripetuta ogni 3-4 ghjorni. È hè megliu di coglie pesti cun un putu di cuttuni dipped in una solu solu. U tamponu deve esse cambiatu per impedisce a diffusione di insetti.

Solución d'agliu: chop 25-70 grammi di alli, pour un litru di acqua fogera, insiste dopu durante 6 ore. Spruisce a pianta cù una solu suluzione.

Tintura di calendula: attraversata cù un brocchetta di tintura è pocu micca missu u locu induve a pesti ghjaguassi. Questa prucedura si deve esse fatta à a sera, è per 2 ghjorni per foscari a pianta da u sole.

Pudete sempre sprariate a pianta cù un corrente d'acqua. Pò vincinu l'agente aghjunghje megliu à a pesta di peste, hè necessariu di aghjunghje una petite quantità di linu liquidà di savonu à a suluzione. Hè moltu cura per trattà i domiciliati.