Fiurisce fiori: stephanotis

U genus Stephanotis (latinu Stephanotis Thouars.) Cumigli 16 spezie chì appartenenu à a famiglia di alti. Cresia Stephanotis nantu à l'isuli di u Archipelago Malayu è l'isula di Madagascar. I rapprisentanti sò i pianti torghuti, arbusti. I fugliali di a pelle sò ovari in forma, situate sottu. I fiori formanu un ombrello foresta di culore biancu, cun un aroma agradable, un batchju in funnel in bocca o una forma di platea, cunsintata di cinciculi petali.

Fiurisce e fiori: Stephanotis hè creatu grazia à i so belli fiori. I pianti d'adulti culuri à a fini di giugnu, u periudu fiurente finu à settembre. Cù a selezzione ghjustu di e cundizioni di temperatura è a luci, pudete ottene fiuritura in l'invernu. Stefanotis s'impegna di a luce è avete bisognu.

Rapprisintanti.

Stephanotis blooming (latinu Stephanotis floribunda Brongn.), I so altri nome sò ghjvanu Madagascar, o Stefanotis di Madagascar. Si cresce in i boschi di Madagascar. Hè un arbusto richieste questu 5 metri in longu. U verde scuro, fulgi brillanti si trovanu situ oppostu, anu una forma ovale o oblonga, ovale. À a base sò inturniati, è in cima sò un puntu chjaru. Dimensione: 4-5 cm in larghezza è 8-9 cm in lonxitude. Inflorescenza hè un falsu parapu (5 cm wide, 4 cm long). In a parti suprana, i fiori sò bianchi, assai fragrances. E Stephanotis hè cultivatu cum'è una cultura di pote in i stanzi è è d'innèrveri, hè utilizzatu in l'adduzioni di i jard è di l'interni, hè raghjunatu è intrecciatu in bouquets.

Regoli di Care.

Illuminazione. Stephanotis prefè a luci diffusa brillanti. Quandu hè cultivatu nantu à u ventu di u meridionale, a pianta pò crede. U megliu postu per u so cultivo hè u finestu uccidintali è uccidentale. Se e piante hè cultivatu nantu à u ventu meridionale, in veranu, ci vole à fà argumintamente diffusa, per esempiu, usendu tessili trasluttu o carta (per esempiu, giarella, tulle, traccia di carta). À u ventu sittintriunali, una pianta ùn averia micca bè lumera, è poi chjaru di splendida. In u vaghjimu è l'invernu, stephanotis deve esse mantene in boni cundizioni d'illuminazione. Ellu favore responde à l'illuminazione supplementaria in a forma di luci fluorescenti. Ùn vultate micca è ùn cambienu u locu per induve stephanotis à u tempu di a formazione di u budde, perchè quì impidisce u sviluppu di corpi.

Regime di temperatura. A primavera è l'estiu per stephanotis hè a temperatura più favore di 19-22 ° C, è in l'invernu, hè necessariu di creà coperazione fresca - 14-16 ° C. A pianta ùn pò micca tollerà scortachi friddi è una freti di freti di temperatura. Senza sempre bisognu d'aire frescu.

D 'acqua. A primavera è l'estate, l'acqua sti fiori di l'abitazioni deve esse abbundanza à l'acqua di l'ambienti. Duranti u tempu trà i regarii, a parte suprema di u sustrato si deve stalla. Stephanotis sopra à fermamente l'altu cuntenutu di cal in l'acqua. Invernu deve esse regule moderatu, cusì, stimulating abundant flowering.

Umidità di l'aria. Stephanotis - fiori chì prefettinu alta humidità. In a primavera è l'estiu, avete spurtatu di freti in a pianta cù acqua calda. Ci hè cunsigliu per mette un pezzu di pianta nantu à una paletta chjesa da u bagnu friddu è di a turba. In u periodu di inviendu invernu, hè necessariu di aduprà a spraying moltu cura.

Top dressing. Duranti l'epica Marzu-Agostu, stephanotis hè alimentatu 1 ora per 1-2 simane, l'alternanza cun u fertilizante biologicu è minerale. Da maghju, prima di fioritura, hè megliu per alimentà stephanotis parechji volte cù una suluzione di sal di potassiu è superfosfatatu. Per u listessu propiu, una solu suluzione di vacca hè ancu utilizata. In u tempu di vaghjimu è invernu, nudda fertilizazione hè fatta.

Sottilià di cura. I règuli di a cura di stephanotis includenu attache i ghjovani rivolti in u sustegnu. I vassalli scogliaramente di a pianta gradualmente diventanu lignificà è ponu cresce 2-2,5 metri d'allughjamentu, perch'elli sò ricumandemu per lascià à un filu o à una corda stanca. Oghje, per a mancanza di spaziu, stephanotis hè guidata à un supportu arcuvatu. Quandu hè cultivatu in u spaziu di ghjustu loru pudete alcune à una lunghizza di 4-6 m. A pianta hè utilizzatu bè da a dicurazioni di fiori di fiori.

Hè necessariu di sguassà i fiori flussu, perchè a pianta dirige ogni energia à a furmazione di steli sani.

Trasplante. Immediatamente prima di trasplantavanu, rinfurzà a pianta. Stephanotises giovani passanu ogni annu, adulti - menu spessu, una volta in 2-3 anni, fate questu a fine di l'invernu. Ùn vi scurdate di attaccà e piante adulti à i sustegni per riunioni è annunziate u so propiu nutritiu.

Stephanotis deve esse postu à prupunìani maiò grandi, mette cù u so nutriente di una reabilità pocu àutu (pH 5.6-6.5) è a cumpusizioni cumposta: humus, deciduous, clayey-turf e sand.

Riproduzione. I fiori di stephanotis ripruducennu cu stace in prima primavera, menu spessu in altri periudi di l'annu. I fiòschi di l'annu priculosu sò tagliati chì ùn hà un paru di foglie. U cutatu deve esse sottu à a foglia, postu chì e razzi sò furmati da mezu à i tagghialli foglie. Allora pruduce 2-3 ripie in tesiche di 7 centimuli o castagnieri. I Terreni sò furmati durante u prossimu 30-35 ghjorni, sughjettu à 24-26 ° C. U sustrato di a cumpunimentu seguente hè adupratu: torba turbia è sabbia in proporzioni ugguali. Tandu i cuttings stagnati sò trasplantati à 7-9 centimetri pateurichi chjete di terra di una altra cumpusizioni: sodu, foglia, torba turca è sabbia in una ratio di 1: 2: 1: 1. I pianti ghjovani sò cultivati ​​in una stanza luminosa à una temperatura di 16-18 ° C. A tampiratura di notte ùn deve esse più di 14 ° C, altri, a fioritura serà feble. I pianti, sguassati di e tinghi di u termu di l'invernu, fiori fiurinu à a fine di l'annu.

U custantu continuu di stephanotis significhe u trasbattimentu di i pianti ghjovani: da i borsuli di 9 centimetri in u primu annu di cultivazioni sò trasfiriti à 12 centimeteri è un annu dopu à 14-15 centimitri. A terra di a listessa cumpusizioni hè aduprata. Per stimulerà a branching, unu deve pessimu a punta di a dispusizione dopu à pianta.

Precautions. Raricamenti in a cunvivialità a frutta pò esse formate. Ricurdativi, ùn sò micca comiuli.

Difficultà di cura.