Fiori fiori: zamia

Ci hè vintimila spezii di i pianti di a famiglia Zamiyev, appartenent à u genus Zamia (Zamia L.). Sti pezzi sò distribuziati in America, principarmenti in i tròpici è subtropici, in u nordu à u statu di Florida, in a parti sur di u Statu di Parà, è in u centru di u Brasil, Mat Grosso è in Cuba. "Zamia" (lat.) Piensa a perdita, danni. Chjamati chjamati cunsiglii vaccini di coniferi.

Sti bassuti, i rappresentanti di eternu di a flora sò sottupulari, cù una superficia liscia, un tuber-like (forma alargata) tronu di bassa altura. U so troncu hè cupartu di cicati da e foglie falli. Fuldi densi, non-piume sò micca numerosi, crescenu in parechji volte, per esse unu appressu dopu l'altru. Un tezzu cun una superficie liscia o un pocu nummiru di spine. L'arbe sò densi, sòfiidi, stragghi o ovali in forma. A basa di e foglie hè divisu in dui parti: ristritti è larga, i spiculi sò un pezzu o cù denticulate. Periódica ci sò e foglie, in quale e venezza parallella hè visibile da avà.

In questa pianta dioecious, l'organu riputtivu (strobila) s'assumiglia cunsidi di e coniferi. Cù l'approcciu di u sviluppu sanu, formanu rosetta cù megastassi (rapprisintanti femminili) entre foglie, chì sò di gruppi di sporufiche corymboidi, in altri palori, foglie spori, chì dui ovuli sò nantu à a parti di u scute, è i rappresentanti masculi formanu microbubuli.

Zamia hè cunnisciutu sopratuttu cum'è una pianta. Predominantly common Zamia furfuracea, sìmulu à una palma di pale.

Tipi.

Zamia roezli Regel, cunnisciutu ancu zamia pseudo-parasitic. Distribuitu in i tropiche di u Peru, l'Ecuadoru, Panamà è Culumbia. Si cresce nantu à l'arbureti (cum'è l'epìdite) è in terra. L'altezza di u troncu righjunghji i trè metri. A lunghizza di u largu adultu hè di dui metri, ci sò e spine nantu à u pecciole. I fugliate di giovani cuntenuti anu una durata di 30 a 40 cm, è una larghezza di 2,5 a 3,5 cm. In a parte inferior di e foglie, i vini lonzitudinii sò visibles.

Zamia furfuracea L. f., Altri zamiya pulmotta. A terra natale di sta spezia hè Veracruz è u Mèssicu. Una pianta famosa chì hè cumuni trà l'amatori di a pianta in ligna ùn solu in l'America, ma ancu in Asia di l'Est è Sud-Est, cum'è u Giappone, u Singapore è di a Tailanda. U fustu di sta pianta senza vignaghjoli, chì s'assumiglia un napulu, hè siccanu sanu casi sclusate sanu è hà una rosassa cù un pezzi preziosamente bonu di piuma, di 50 à 150 cm di largo, di culore grisgiu chjude. In casi raru, u troncu di i vechji faciani ponu vint'anni centimuli nantu à a terra.

Dui o treze parigli di foglii anu una forma oblonga o forma di u ovu. L'arba sò cututa, d'alta densità, i stessi vilidi paralelli parallelli chì sò cuparti in adulte falla da avà, è in ghjovani in i dui fianchi vicinu à l'altri cù scali bianchi sò chjaramente visibili in u fondu.

Regoli di Care.

I fiori di zamiya pò assicurà cù modu sicuru di u sole di u sole, ma l'ùn lasciarete sottu raghjone diretta à meziornu, hè bisognu di creà una sombra per elli. Sta pianta pò esse situata nantu à a parti sud, è ancu in u ventu uccidintali è uccidentale. In a cità sittintriunali, ci hè un deficit de lume per u crescita. Ancu Zamia amarà l'illuminazione brillanti, hè ancu necessariu à a pocu annantu à u solu direttu, perchè a pianta pò ripuglierà. U zamiyu deve circunstenu ogni ghjornu perghjennate à a lume, perchè a rosette di foglie si sviluppeghja in modu ugguali, è si ferma una bella pianta.

A temperatura preferita in u vaghjimu è a primavera hè di circa 25-28 ° C. In l'invernu, a temperatura per u cuntenutu deve esse più bassa, circa 14-17 ° C. Zamia hè fiori chì ùn si sperienze stagnazioni di l'aireu circundante.

Duranti u periodu di primavera, a regina abundante di a pianta cù l'acqua stanca hè fatta, in cunfurmazione cù l'insiccante insignificante di a capa di u latuali. Cù l'iniziu di u tempu di vaghjimu, l'acqua hè ridutta, spicciamente in quantu à u cuntenutu cool. In u invernu, l'acquessi se face in ocasioni, ùn deve micca permessu à l'impegazione forte è a siccà di a terra.

Quandu a zamia hè stata mantinuta in l'appartamentu, ùn esistassi micca esse umidificazione d'aire addizionali, a pianta tolera l'aria sicura. In a dinamica calda di a primavera è l'estate, spraying di a pianta hè permessa. L'acqua deve esse beata è a temperatura di l'ambienti.

In a primavera è l'estiu, a fecundazione di zamiya hè necessariu, ogni 21-28 ghjorni. Per questu, hè impiegatu u fertilizzante cumplessu per i pianti di l'interni. Cù u principiu di u pezzu di u vaghjimu, l'alimentazione stà, è in l'invernu hè cancelatu solu.

U trasplante di pianta, se ne necessariu, hè fatta in primavera è estiu, preferibuli prima di l'iniziu di u so novu creazione. I fiori zamiya deve esse cuntatu in u so nutriente, a densità di media, chì cumporta una quantità equivalente di humus, turf, turf, rame è granito fine da granit. U fondu di a pignata deve esse furnitu cù drenaje.

Per multiplicà a zamia, a simenza sò aduprati chì sò stati sottumessi à a mità di u diametru di a sumente, in a mistura, di a densità di lumine, chì furnisce u calore è l'umidità. Quandu i primi erbinanzi pari, sò immedtamente situati cun piacè in parechji tazzi, un spine.

I pussibule.

In l'estiu, quandu u sole di noonday di ghjornu in viaghja, i foglie pò creme da una sopra à grande di lumera.

Zamiya hà un cretu lentu. Ancu ancu di parechji anni, a pianta ùn mancu novi risultati.

L'acquadreru deve esse done cun pruduzione, postu chì a saturazione di l'umidità pò causà malatia di a pianta.

Spoete questi fiori interi pò parassiti cum'è armi spidale è scab.