Flower Ranunculus, cresce in casa

Ranunculiu hè referitu à una pianta da a famiglia di farfaccia. Stu genu cumprenni di più di 600 spezii di furia di furia: pò esse annuali, biennali o perenniu. Eranu distrutti in u mondu. U nomu di sta pianta in traduzzione significa "frogia", è qualchissia spiecanu questu per u fattu chì parechji rappresentanti di u genu criscinu quasi d'acqua o direttamente in l'acqua. Perchè a pianta hè cultivata bè è bisognu à l'umidità. Ma si dettu chì in invierno i camere cù Ranunculus deve esse in coperto, è in u scattoghju deve esse protetti di l'acqua.

Ranunculiu, si sviluppau è cura per quale sò scritte sottu, hè bonu perchè hè un gustu piacevule, fiori cù colori brillanti è sfriggianti. Nant'à un prisuttu pudete vedere parechje maniche fiori. Scordu per un mesi: in norma in ghjugnu-juliu. In ogni casu, in i lorategi di giardini after forcing this plant in bloom pò cumprà in l'invierno. Se a pianta hà fioru dopu u furore in a primu mananale, hè tenutu in tineddi e ponu accustà à appruvà l'appartamentu, esse l'oltre à u balconu. Ma à a fine di l'invernu hè freddo fora è per quessa, ci vole à mantene in l'appartamentu, quandu sta pianta hè da una cerva incantata è ùn pò micca sustene micca questa temperatura bassa.

Ranunculiu: cura.

A più varianti di u ranu sò "sperimentati" e ponu esse cultivati ​​fora in l'apertu.

Una fioritura hè un Ranunculiu, hè pussibule cultivate una casa cù l'aiutu di e manni, è cù l'aiutu di risidiche. A pianta dà preferenza à i cundimi cundimi, ma i raghji diretta diretta ùn vindianu. Se crisciti a furia di u ranzu in u giardinu in l'estiu, da quì à l'iniziu di u vaghjimu avete scumpigà i so rizomi è mette in a stanza. Per u cultivamentu di furia di burungali hè bisognu di una terra di fiore cù a sà: a sana aumenta a permeabilità di l'acqua di a terra.

Se ci hè un desideriu di cultivà u Ranunculus in casa, ci vole à trasplantà, apprussivamenti una volta di trè anni. Sì a pianta hè sopra, cose da esse divisu è tutte e so piezi in un pezzu separatu. In a primavera, avete da piglià tassi, chì sò un diametre di 15-20 centimetri, chì si sferenu e piantini: in a terra, agghiuncennu na bedda rina. Sì a pignata ùn hè micca larga, da una piuma, è se u locu permette, hè tandu pussibule è trè.

Questa pianta ci hè bisognu di un bonificazioni, in particulari i ranni di spezie alpini. Questu pò esse fatte quandu oghje u ochju nantu à u fondu. Speaking specifieramenti annantu à u tipu di Ranunculiu, si avè un ingrossu nantu à e razzi in a forma di u tubbu, si deve esse pittati à una prufundità circa 5 cm in a terra, u territoriu deve esse l'arricatu cù fasciu è fogli. Sè à parlà di u locu stessu di u disembartamentu, deve avè avutu un bon accessu à u sole.

Quandu u fiore Ranunculus solu ghjunghje à cultivà, deve esse abbastanza abbastanza. Duranti u tempu chì a pianta accumincia a fioru, una piccula quantitatu di fertilizzante deve esse aghjuntu à l'acqua chì hè acquistu. Dopu à l'iniziu di marchite, a freccia di rege si deve esse ridutta. I fiori chì anu avè principiatu à fade, si deve esse rimettutu, è à a fini di l'aostu u tufone si deve chjappà in a terra. In u invernu, sta pianta ùn hà micca bisognu di molte tempo: i pianti chì sò in u pianu ùn pò esse riabilitatu, dopu chì u follatu hà marchatu. Tubi sò stati siccati à u sole è puliti in un locu seccu, cù una temperatura micca bassa.

U latinu per l'urdimane hè più listessu, dulce, cù reazione neutru. Per fà imposte lampi in una freccia di 10-20 pezzi per metru quadru, cù una prufundenza circa 5 cm. Si hè cultivatu in casa, u dialetru hè u 12-14 cm. U regnu di temperatura hè megliu per a germinazione - hè 15-17C, è più di più in periudu di creazione, pocu menu: 12-15C. Se mantene a temperatura più calda, a pianta a fiurava è poi piglia rapidamente. In u invernu, a tampiratura in a camere induve a Ranunculus hè situatu ùn deve micca bassu, sottu à 6-10 ° C. L'unicu periodu quandu puderanu resistà a temperatura sottu à questu hè un postu di restu, ma l'ùltimi solu un mesi. Per guardà i tuberi di u Ranunculus ùn hè micca pussibile. Ancu s'ellu avete guardatu à una tempura ghiacciata, anch'elli anu aghjatu rapidamente e si deve esse pianificatu in bore, finu à chì a primavera hè questu.

Ranunculiu: lassannu.

I Ranuncle sò piantati nantu à a strada solu dopu chì a Terra si calenta. Succece, circa, à u principiu di maghju. Prima di ripusà, i tuberi sò deve esse imbullati in l'acqua, avè prublemi stimulanti di creazione prublemi prublemi per a neve. Un compostu o turf hè aghjuntu à u terrenu fertili, è in seguita, u Ranunculiu hè statu in ella. U locu duverebbe sunny ou slightly obscure. Se parlemu di un specje specìficu di furia, cusì per esempiu, l'asiaticu furzutu, dumandava u duminiu apertu cun un organicu riccu cù l'addició di pururu.

Top dressing. Una bona influenza nant'à sti plantes abitanti minerali, hè desideratu chì cuntenenu una quantità aumentada di potasio, circa 40-50 grammi per metru quadru, è per a situazioni domestici - 30-40 grammi per u sughjettu di terra. In l'estiu, prima chì u fiori in burru, hè bonu per alimentà cù una solu suluzione. Certi Ranunculiu amare cudi di terra - per esempiu, furia di furia.

Situazione. I preferenzi in Ranunculus - bien luminoso, ligeramente húmese, ma micca posti crui. Mentre chì crescia in a penumbra, pudete ottene a preservazione longu di u culore è a durazione di u fioritu.

Molti ranni di burro anu fattu tanta ghiaccio. In a grande maggiorienta, l'urinati prefettenu chjappà umddu, cù una regina abundante ancu.

D 'acqua. Ranunculus hè una fiore chì esiste un reginu periculu, perchè ùn ùn piace à u latinu secatu, ma benvenuta ancu u territoriu assai umidi: da l'excusità di l'umidità, i radichi sò cuparti di moltu o putenza. Benitrattu è cù a presenza di un gran numaru d'orgànicu - una terra serà a più ottima per ellu.

Hè particulari u bonu per l'acqua di u ranuni durante u crescita, in particulari u poviru u siccatu di a terra.

Riproduzione. Dopu chì u rancunulus s'intestanu da quandu u folla hè cascata, ghjustu da quandu ci vole sparghjerà i so tuberi è u mette durante u periodu di l'invernu in un locu seccu cun una temperatura pocu bellu. Molti di i ranceri chì si sò pensati à cultivà in u giardinu, nantu à i tuberi cresce i nòguli, i tuberkuli, i zitelli. Se si separate, pudete chjamà i tuberi solu da i spezie più belle.

I ranocchi si multiplica da "rizizzioni" "addiziale". Anu deve esse diventatu currettamente, quandu a pianta principali hè scupiata durante u periodu di u ghjornu. Puderete ancu prupagarià cù e cavalli. U megliu per a pianta hè ottobre-nuvembre, a simminzioni deve esse fattu nantu à a pianta aperta o in un invernamentu, ancu u tempu pussibule per a simmu è Marzu, in marzu, hè ancu deve essa solu in un serra. U locu per sertà si deve fà fàliu, e sementi sò sbuchjati da terra è mantenenu una mozza cuntinua. A tampiratura ùn deve esse micca più di 20 ° C. E zoni germinate in dui o trè simani. È ancu chì i pianti ci sò rilassati. I ciorni di mudioni di furia di furia per una stagione formate di u tubbu, è poi si ciuranu.