Mètodi per determinà l'acidità di u stomacu

Una di e funzioni più impurtanti di u corpu hè u metabolismu. U principale principale di i prucessi metabolichi hè u equilibriu aziu è basu (KChR). Mètodi per determinà l'acidità di u stomacu - u tema di l'articulu.

Hè impurtante di capiscia chì, in spessu, in diverse organi l'acidità pò varià significativamente. Ùn sò tutti sò ugualmente u pH equilibrali: u stomacu è i zuccheri digestivu da averanu più àcidu cà u curu o sangue, chì, à u turnu, sò più alkaline (pH à circa 7,1 e 7,4, rispettivamente). L'equilibriu di u pH hè stabilitu per mezu à variate proteini (proteini), minerali è à u funziunamentu di l'organi cum'è i rinu è i pulmonomi. Tuttu chiddu ch'è no manghjemu o bè, è ciò chì ci respiru, affetta u equilibriu di u pH (respireghjani in l'ossigenu alkaline, è di respira à u dichidu di carbonu acidicu).

1) Esòfuru - acidità nurmale in u esophagiu 6,0-7,0 pH.

2) Stomacu - a più alta possibbilità (teorizamente) acidezza in u stomacu - 8,6 pH. U minimu hè 8,3 pH.

3) Intestine - tuttu ùn hè micca cusì semprici, perchè l'estructura di l'intestinu hè ancu difficiule. Acidità in l'organi intestinali hè da 5,6 pH (in u bulb di u duodenu) à 9,0 pH (acidezza di u zucche di u colon).

Cumu verificà

A manera megliche è più affidàbbili per verificà ciò chì prevalite in u vostru corpu: alkali o à l'acidu, es necessariu l'utilizazione di u pruggittantu di pruggittantu di pH chì cambia u culore quandu veni in cuntattu cù a saliva. A prova hè cunnisciuta 2 ore prima o 2 ore dopu una manghjà. Per a bona precisione, hè megliu di cumportala immediatamenti dopu à despertarà. A slice of litmus paper hè nantu à a lingua per 10 seconde. I risultati pò esse affittuate da u stress, qualsiasi alimentazione è e manciari chì manghja. Per piglià risposti più precisos, pruvà parechji volte in una settimana. U risultatu di u 6.6-7.0 significa equilibriu di u pH nurmale, sottu 6,6 - acidezza aumentata è, per consensus, a necessità di cunsumà corsi alkalini.

Ciò chì si mette

Dopu avè intesu, cusì, chì l'indices pH in l'organi umani difendu assai forti, hè cunfirmatu chì mantene in un state stabile hè un fattore seriu in u statu di salute. L'età hè ancu un fattore assai significativu per u equilibriu aziu è basu. L'indicatore normale sò relativamente facilità à mantene in i ghjovani, quandu tutti i miccanichi regulatori travagliamenu bè, ma cù novi ghjurnati novi, à parte à l'età di 40 anni, l'efficienza di i sistemi di u corpu hè significativamente ridottu. Solu u 6-8% di a pupulazione à l'età più vechja sviluppanu bastassi à l'alkali.

Cumu aiutallu

1) A viulazione di u equilibriu à l'acidu è a basa in u corpu pò esse corrigie, observendu a dieta curretta.

2) I prudutti di ughju: carne, triglio, centeno, orzu, sourcatu, u corru, i casgi, latti, iogurt, iogurt, ova, vinu, tomate, mela, zucca.

3) Alkaline: tomate, pepino, berenffre, meloni, verbe, nannini, ravanelli, rutabaga, palloncino, zucca, col, kohlrabi, brocoli, cipolle, ajonchi, patati, zucca, alchichia di Jerusalem, frutta, tè, acqua minerale.

Neutrali: fasgioli, chini, fagioli, soia, zuccheri.