Cumu sguassatu di i sentimenti di a culpa di a mamma?

A maternità hè unu di i periudi principali di a vita di ogni donna. Sì una mamma hè bella, ma ore prima o dopu, prima di ogni donna, a question "dissolve" in u zitellu o ...?


À u tempu, ogni donna risponde à sta quistione. Certi ghjenti preferanu una carriera, è ancu prima di u zitellu hè parechji mesi d'antura, allughjenu una babbone o dà un vivere di ghjornu, à u listessu tempu si ritiru à u travagliu è cù un doppiu d'espansione cumincianu à fà soldi chì si justificàvanu per una mancanza di soldi.

Altri, versu u cuntrariu, andendu à u decrettu è cumpritanu bè à u zitellu, spessu scurdate annantu à elli, è spessu pò lancià l'aparicio. Ci si deve esse capitu chì un zitellu, anche un petitu, hà bisognu di u so tempu, chì ellu puderia passà solu, ùn importa micca quantu stranu poverà, perchè i zitelli, chì i genitori hanu assai patroniatu è mette à u centru di e so vive, sò spessu si sò micca indipendenti.

Ci hè una terza opzione - questi sò e donne chì ùn solu ùn pruvate di fà bona mamma, ma ancu manghjanu in u stessu tempu in questa zona, cum'è una regula, ùn anu micca assai, ma esce, più impurtanti, ùn ùn vultemu in issi dui iniziu.

U sensu di culpiscenza davanti à u zitellu nasci o appressu nasce in ogni mamma, ancu quellu chì hè dedicatu à u so cumpagnu. In ellu ùn hà micca abbraccio, ùn abbraccia, pagatu pocu tempu, etc. perchè da u sensu di a culpabilità davanti à u zitellu nimu ùn hè immune, è quandu u vinu ùn hè micca raziunale.

U sensu di la culpabilità hè un tipu di signale chì qualcosa hè sbagliata, induce l'accionamentu (per affortà una situazione concreta, curreghja o principia aduprate in una direzzione diverse). Sì una persona corretta una situazione chì crede hè sbagliata, allura a culpiscenza và. Se a situazione hè a cuntrariu, allura a culpiscenza addiventa una patologia. U sensu di a culpagna cresce è si cambia in un flagellu, un prucessu inutile di l'autore, chì porta à nunda constructivu.

U sensu maternale di a culpa suprime l'iniziativa è riduce u sensu di a felicità di a maternità.

Stu sensu nascenu dopu à partitu è ​​hè spessu calivu da i parenti, ripruducendu a mamma di novu fattu per ùn mancassi bè cù l'oblastu maternali.

A più impurtante hè di ricunniscenza di sta sensazione è di principià una lotta cun ella, perchè poisone a relazione trà i genitori è i zitelli. Per vultà i sentimenti di culpabilità davanti à un zitellu, hè abbastanza per aduttisce u ricircà in a vostra imperfezzione è più importantemente à accettà. Alas, iddi ideali ùn esistinu micca, è questu hè un fattu, ma pudete esse solu una mamma, una bona mamma. Tandu deve esse permettenu d'accetta l'errore. Avete bisognu di amparà à perdone micca solu l'altri, ma ancu tù stessu prima. Ogni mamma hà momentu chì ella si spalla. S'ellu hè già fattu accade, allura avete bisognu di truvà a forza di scusallu pè u zitellu.

Ricurdativi chì un ziteddu ùn hà micca bisognu di passà assai tempu, u rolu principali hè cusì cumu cun quellu tempu perchè. Ùn importa micca di quarchi ura o pocu minuti, hè tutta a qualità. Sì si sia una mamma chì travagliava, duvete bisogna à spiigà à u zitellu chì site occupatu è serà capaci di dà un tempu dopu. Allora vi cuntintarè à u zitellu a gestione di u tempu bè, è questu seranu assai utili à ellu in l'avvene. I studienti anu dimustratu chì i zitelli chì anu criatu in una famiglia induve a mamma hà travagliatu è ùn dà i figlioli assai tempu, ma u tempu chì ghjera datu à i zitelli era qualitativu è chinu, quasi ùn mancava l'attizioni maternale è hà sviluppatu bisognu.