Plantamentu è di corpuscule

U genus Narcissus annant'à 60 spezie di i pianti chì sò di a famiglia di Amaryllis, generalmente di l'origine Eurasian. In a cultura, u narcissu hà fattu assai adupratu: pianificatu in gruppi nantu à duminii urbani è domestii, pittati in cantieri di fiori, per furzà è curreghji, è in l'invernu hè cultivatu com una cultura di pote. In ogni casu, i nostri prudutti è di cultillazioni aghjunghjenu e so propri caratteristiche.

Spos'autri ghjacarii

Narcissu hè una pianta bulbosa perenne chì hà un veiu vegetativu è u periodu di fioritura, fruttu, in solitu in primavera è estiu (a prima parte di l'estiu). A struttura è u sviluppu di u focu di narcissus hè più cumplessu ca quellu di u tulipanu, chì hè spiegatu da u fattu chì u focu di narcissi hè un bulbe perenne. In u focu di narcissus sò sempre i prucessi diffirenti: l'accumule di scale, a morte di i scale vechi, a furmazione di scali novi.

Cusì, i cappioli di rinnuvamentu sviluppanu, chì sò dipositu cada annu nantu à un focu (più precisamente, nantu à a parti suprema di u fondu) è purtanu à un cambiamentu di i scaluli à a periferia. Narcissu hà amparatu i flucelle (di 9 à 17), chì vanu in quattru anni, duranti stu tempu u benziu in a grandària. Dopu chì i scalci esterni diminuinu gradualmentu è diventenu in cunti protettivi.

A vegetazione di a pianta hè pussibule per i boni chì nascinu in l'axilità di sconti bulbusi, chì, quandu morse, sò liberati è cumincianu à sviluppà com'è plantes indipendenti. U babies sò siparati da a matri mamma, almenu 2 anni dopu, si trova in i pecchi induve si trovanu è solu dopu a morte di l'scala. U caprettu di a rinnuvamentu hè tutale in 2 anni (hè cunsideratu da u marcatu per fior). I cundizioni per u cultivo di sta pianta predeterminate u fiorente è a liberazione di i spezii di pagamentu - a so qualità è a quantità.

U ghjovanu bulbu, chì era furmatu da un zitellu, righjanu u so furmatu multiplicazione più altu da u terzu annu. Perchè, quandu si pittò da narcisi, pudete scavalcà solu dopu à trè anni.

Cunsiglii di curcellu ùn averisce micca a quantità è a qualità in qualchi manera, perchè u peduncle ùn hà micca surtitu. Roots à a longu finu à i 30 centimetri. A durazione di u sustegnu hà duratu finu à 11 mesi. I radichi cresciute intensivamenti in u periodu di vaghjimu, in parti in u periodu primavera, insignificà in l'inguernu.

Cultivazione di narcisi

Sì i ghjappiani sò cultivati ​​fora, hè megliu di cultivà à u sole, ma in a penumbrera pudete ancu ottene un bon crescente, per esempiu, per arbusti è arbureti, è ancu in i parche privati ​​chì sò prutetti da i venti forti.

Sustituitu adattatu à ghjardiu: sò compostu o umus decayed (per ogni metru quadru 8-10 kilogrammi). L'excavazioni di narcissus ripetuta precisa l'intruduzioni di fertilizante di fosforu - superfosfatu (à 1 2 m 60 grammi). L'alimentazione hè fatta di fertilizzanti minerali parechji volte in una stagione.

In prima primavera, finu à chì a neve ùn hè ancu micca diminuitu, u fertilizzante hè realizatu cù un fertilizante minerale completo (NPK) per ogni metru in un quadru di 80-120 grammi (à a tarifa di 2: 2: 1). A secunna fertilizazione si faci esse realizatu durante e stagione, u listessu fertilizante è da u stessu calculu. U terzu pezzu spentu longu duranti u florimentu, per metru quadru à 35 grammi (in a ratio 1: 1).

Ogni terrenu cultivatu hè adattatu per u bon esviluppu di narcissus. Sò i ghjetti sò stati previsti per crede nantu à i terre di lucale, hè necessariu aghjustà a sorra è a turba, si hè chjucu nantu à i paisani lustrali, in seguitu l'humus è u turf sò intrudutti, è si sò chjappi in u solidu, hè obligatu à limità.

A forza sana di u ghjovanu bulbu di sta pianta hè guadagnata da u 3u annu, a manu a forza si debilita pocu, mentre chì a quantità di fioritura hè ridutta per evitarse questu, hè cunsigliu di u tempu à u tempu di cultivà narcisi (parechji anni una)

In 3 anni dopu à l'atterrissimu, i lampadini pò esse excavati da u pianu. In l'istati, ghjurnali cumincianu a muriri, pare chì e foglie fade in terra. À questu tempu, i bombe sò assecati è si pianta in u settore (o a fini di l'estiu).

Sì i zitelli da u bulbu di a mamma ùn si sò micca separati, andonu da esse chjapputu cù un pezzu di u Don Cumunu.

Bulbe prima di cultivà dui simani sò stati guardati in un locu seccu fridescu à una temperatura di 25 gradi, puderanu esse guardatu à 18 ° C. Allora vi cuntene assai più di piantazioni, perchè ghjova oghje cumpagnati bunchi di ziteddi chì si stanu vicinu à i vechji bulbe.

Ùn avete cunsigliatu di u piantaggiu di puderà aduprà di purica, solu l'humus. U tempu di piantà di farfiglii dependerà di a variità è di a cundizione. Per esempiu, in u ghjacciu di u nordu face nant'à a mità di aostu. Tuttavia, ùn hè micca cunsigliatu di pruvate tardi à ghjornu, perchè a temperatura minimu di l'aria ùn permettenu micca chì i lignati di fà raghjettate, chì à turnà porta à una diminuzione di a fioritura è ancu di a frazzione di a pianta.

Se u ghjuridi nantu à a terra aperta sò plantati à settembre prima, da quandu avete acquistatu u primu fiuroso. A fiora dura una media di dui simani, questu hè se a pianta hè cultivatu in u tempu optimu. Eppuru, se a pianta hè cultivata in u periodu primu, a fiora dura à un mesi.

I bulbi sò in issi surdati nantu à i letti, à una distanza di 10-25 cm di l'altru. A prufundità di a groove dependerà di a tela di u focu stessu. Per esempiu, se u diametru di u lampu hè 1 cm, hè coperto da 8-10 cm di profundità, è se u diametru di bulbe hè più di 3 cm, à a prufundità di 20 cm. Dopu chì u pianu hè untuatu, hè necessariu di cuntrollu mulching da humus.

In veranu, u narcisu pò essa postu immediatamenti dopu chì i so tamanti sò siparati, perchè l'e razzi bellu lampati moriri dopu u sviluppu di novi radici. Cusì, ùn ci hè bisognu di scanzarii i bulbi di narciso annu.

Eppo si i benzini duevanu pi qualchi raggiuni eranu scurciati è arragine in cundizzioni unnaturali, a pianta anu da un fallimentu di ritmu biologicu, e radiche cumincianu à muria, è questu puderà affettà u fioru u annu nantu.

Un'altra cosa hè se u bombe eccitatu cù cura è si piantava in altru locu. In questu casu, i radichi sò danati uni, è a pianta anu da u tempu di raghjuntà bè prima di l'iniziu di u clima fretu, mentre chì in a primavera pozza si perfetta.

Precautions

U travagliu cù un focu di un narcisu, hè necessariu d'utilizà guanti perchè in un bulbe cuntene sustanzi sitosi.

I pussibule

A piantazioni è i crescente di fiori, cum'è ghjurpi, pò avè prublemi. Per esempiu: