L'omu forte si teme di e donne forti


Ùn hè micca sicretu chì i nostri fermhe ci sò teme da e donne forti chì si sò sullivanu i so figlioli, sò travagliendu un bon travagliu, è sò fieru chì sò solu. Mi pari chì in u nostru tempu, assai donne crede chì un omu hè una pisu per elli. In particulare quandu un omu beviu o micca travagliatu, da sicuru serà più faciule per una donna per esse solu ch'è cume un omu, è involuntàbbilmente a donna cumincià à crede chì esse unu è assai più faciule è più faciule. E cù tali pinsamenti accumincianu a realizà tutte e so brami è i so sogni. Aos gradualmente, cessaron de necesitar de alguén, porque estas mulleres comezan a vivir en el principio de que "ninguén farà doce ca mè", hè più faciule per elli di fà qualcosa di fiducia in qualcosa, perchè, avendu fattu u travagliu stessu, hè certa , chì u travagliu hè fattu cun bang. Siculi nisa ùn sò micca usatu per accettà l'aiutu di l'omi, è l'omi ùn sò micca particularmente favuriu per aiutà una donna.

È cumunicadore cù a so famiglia, avemu toccu in tutti i temi chì preoccupa a bella fede femina di a Terra, chì purtari, induve marchjarà bè è, sicuru, l'omi. Avemu dettu chì a donna hè debbula è chì sempre hà bisognu d'aiutu, esempiu o spirituale. Avemu parlatu annantu à questu tema per preghjudiziu perchè ella solu sustene u zitellu, è aiutà da ellu ùn sia micca in u modu.

Hè a natura assai modestu è un omu pocu ingudu chì ùn sape micca dumandà aiutu da l'omi, è ùn ùn particularmente affirmate chì ella necessita aiutà. Aviavatu chì l'omu stessu avissi bisognu di ciò chì avia bisognu è dettu ella, senza esse dumande. In ogni modu, aspittendu "u clima di u mare" ùn hè nè u tempu nè l'energia, avete bisognu di vive è di survival. E à certu puntu, crede chì dumandà aiutu di l'aiutu di l'omi hè sottu a so dignità. Inoltre, certi individuelle si puderanu aiutà ancu quandu ùn avete micca bisognu. Ùn hè micca bisognu à tutti. Aiutati, rigali, caminari, restaurants - tutti ponnu stà senza dumannà. È l'accettanu tuttu, cunziddiamenti chì costanu assai più ca quellu. Cumu hè fattu questu? Perchè qualchissia vi dumanda è ùn riceve, è chì ùn ùn dumanda, ma riceve?

A pocu tempu, u so amicu chjamatu à u strangeru à reste, è hà dettu infurmazioni in questione. Hè cascata in una donna impotentata chì ùn pò micca capisce u passageru. Dicia chì ùn pudia micca esse affordata è chì ùn avete micca pruvucatu da u viaghju passatu, cumu si pruibisce a so inaccessibile. Dopu ad avè ricivutu un invitu à riposu à u so spesa. Ùn avete finutu à esse una donna indefensa, è hà diventatu per una siconda secunda, dicendu chì ùn pò micca. Perchè e donne fècenu forte, scuraggià l'omi è i so care è aiutà, se ferma più faciule per ellu stessu, sia una donna dèbula, sia quellu chì sì, è in pocu siconda l'invitu hè in u saccu? Ùn hè micca più faciule per esse ligne? Iè, per suprattuttu una donna hà da esse forte, ma hè più difficiliatu di esse quellu chì ùn sì micca. Forze di debule. Solu hè necessariu di diventà dinò, è l'omi anu falatu in pilastra per aiutà i debbuli. Hè u putere. Ma si ùn avete micca cunsideratu debbitante, almenu fingenu ch'ellu si debule, per aiutà e l'attenzione da l'omi, hè astuzione, micca orgogliu. Dopu tuttu, una donna hè stata astuta, micca forte. E una donna hà bisognu chì a forza hè in debule.

Qualcunu hè teme di una bona donna riescita. Se una donna hà impuru un Lexus, è hè solu un Ford, da modu naturali, hà da esercitu cumplicità d'inferiorità. E pi qualchi raghjone in u nostru munnu ùn ci hè nunda (quellu chì ci hè, ma un pocu è ùn aghju micca vistu), chì dopu un tali omu hà pruvatu d'esse megliu cà una donna, per qualchì propriu ellu stessu a fate l'invidisce è l'odià. È per via di questu, no solu l'omi, ma l' omu forte hà teme à e donne forti .

In u nostru paese, l'esurtazione di una donna hè populari, "è in una cabane livante chì hà da entra è u cavallu friddà à una razza". Ùn hè micca u drittu di un omu chì entre in una capanna di ardenti è di salvà da un focu una donna chì briunà per aiutà in quella capanna cù chianni? Ùn hè micca u travagliu di l'omu di firmà u cavallu in una razza per salvà a donna chì si trova in quellu cavallu? Ùn avemu i nostri omu forte? No, sò tranquillamente relaxati, perchè a donna pò fà tuttu, perchè ella hè forte. Ellu ferà u furore, ella prepararà è prepararà, stenderà u zitellu à dorme, è hà da vene u stessu soldi à a casa. E quale hè chì un omu faci à questu tempu? E a nostra bona parte finiseghja u lettu è viulintatu a TV. Avemu bisognu avè accustomatu u forte à l'oziu, facendu per esse forte. Ùn ùn vi maravigliate se ellu dice di e donne hè prestu prestu diventà pupulari "una donna vera aduprà trè fatti in a so vita: fate l'arbre, fate una casa è dà nascita a una figliola" ... è per chì avè avemu avemu un figliolu? Se a figliola pò fà u listessu?

E discussioni di u so viaghju futuru, hà dettu più, saria da esse l'omi chì anu da esse dispostu à pagà u vostru viaghju in straneru ... o omi veri. Eppuru ci crede chì in ogni omu un omu veru si sordi, chì ùn hè micca solu per pagà per un viaghju in l'esterno, ma tutta a nostra vita, chì cunsiste solu di salotti di bellezza è cuscieti ghjunti. Solu una donna hà bisognu à diventà una donna vera, per quessa, una donna dèbula, ma prima piace à l'appiccicatu un omu, questu seria un veru omu hà svutatu. Eppo in a nostra vita ùn anu micca nimu l'omi chì anu riittatu à pagà, ma ci saranu omi riali chì saranu pronti à purtaranu in e so bracce.