Dmitry Peskov hà dettu perchè ellu dorme à avvenimenti impurtanti

Just before Day's New Year's Day u 30 di dicembre, Dmitry Peskov, un vocero di u presidente Russu, diventò un invituatu specialu di u programma di l'autore di Tigran Keosayan "Sirvitru internaziunale". U publicu hà avutu l'oppurtunità di scopre din persona in un modu completamente novu. Dmitry hè stata attu di esse un conversatore di divertente è ingenu, è dete à l'auditu assai di curiusivi di a so vita prufessiunale è persunale.

Cusì, per esempiu, Peskov hà sappiutu cunfidenza ricunniscianu i peri slavi di a so moglia Tatyana Navka da parechji offerte offerte da u presentatori.

Li disse à spettori Peskov è una storia divertida, chì, perchè perde l'argumentu di a so propria, era furzatu da scuzzulà u so mustache in a so vita.

E ancu a quistione di Keosayan da perchè u secretariu di scritta di Putin volta volta u circondu in un ochji chì ùn anu ponu Dmitry Peskov à u mortu:
Ancu ci hè parechji mumenti chì dumandinu esse u massimu di cuncentrazione ... Hè postu chì aghju aghju vulsutu i mio ochji per immerse in u core di a materia

A so dumanda di Tigran a voce in i so propri termini a furtuna scusa di Sergey Lavrov "Délices, bl ...", Dmitri, senza penserà dui volte, dava "Capruzzione, cazzo ...", chì ellu fù scundutu à tuttu a tantruma di Keosayan stessu è quelli chì sò prisenti in u salottu di l'audience.

Lisa Peskova hà pruvucatu un scandalu, pubblicatu un video cù u so babbu

U pezzu cù u cummentu di a frase di Lavrov hè stata fatta in a so Instagram per a figliola maiò di Peskov Lisa, accumpagnata da una signature:
Eppuru, in quale pensate chì eru?

I seguenti di l'Egeiu riaggiaru subitu à sta stampa cun una quantità numerosa di cumenti. Arcuni eranu cuntenti cun una perla inesperu di u so babbu influente:
mudrec_1 L'empleu più adattatu di l'amministrazione presidenziale ...
maximniki Tutti i cummirciali
Altri partenu à condemnà u secretariu di pressa di a presidenza russa per u "cunnessu di Gopnik", è ancu avisu chì Lisabetta ùn mancora a desonora e sguassà a post:
pereprorubkin hè tristu chì vede parechje toccu da u cumportamentu histericu di i funziunari ...
danilovskoe_tver Hè triste è vargugnate.
In ogni casu, hè felicitu chì Lisa hè fieru di u so babbu, è Peskov "ùn hè micca un morsu di cobre, tutti l'piace", com'è u proverbiu russu dici.