Foot care per a diabetes mellitus

A diabetes mellitus hè una malatia endocrina-metabòlica assuciata à una mancanza di insulina o di una diminuzione in u so effettu, per questu quale tutti i tipi di metabolismu sò viulati.

Per a diablaria hè carattarizata da una tendenza à i malatie pustulare di a pelle, a pelle seca, quandu a maladressi prugressa, pochi vignaghjoli in i tessuti di u corpu entieru è principarmenti in l'ochji sò affettati. Cù trattatu insuffoscu o incorrect, a maladie avance, accumpagnata da l'apparizione di u dulore in i membri per u danni à i nervi periferiali.

A diabetes mellitus hè una malatia crònica, ma si seguite certu suggerimenti, a persona malata pò stà persone di travaglià è di guidà un stil di vita attiva. Perchè a malatia afecta i vapuri, avete bisognu à prestu attenzioni à a prevenzioni, in particular, a cura di i pedichi.

In a cura di i vostri pedi cù diabete, devenu adirte à certi rigioni abbastanti rigulari. À u listessu tempu, sti règuli sò semprici è intuintivi cumprèvuli.

Insegene regularmente i peri. Avete da pruvate d'identità di danni à a pelle, i pussibbilitati cambiamenti in u culore di a pelle, l'apparizione di calli, unghie da u funghi. L'inserzione viscuali hè impurtante perchè i diabetichi perde i so sensi è a persona ùn pò micca esse diventeranu à a maladie chì avisso duveru cù i malati peri. Per esaminà e ferma è spaziu interdigitali hè megliu in a luci naturale.

In principiu, a cura di i pezzi per a diabetis mellitus ùn hè micca difesu da u solitu, ma i prucessi deve esse cù più cura è regularmente. Piglia i vostri pezzi ogni ghjornu, e persone corsi enduitati sò trattati cù pizicu o pagine. Scacciate i vostri pedi, ùn ti scurdate di pett'à l'impiccati entre i dete.

Impulsà l'apparenza di cracke è cumbattà a sequenza di a pelle nantu à i so pedi, se lubricate i vostri pezzi cù crema. Ùn vi scurdate micca di i soli, a crema a so cumpurtamentu, ma aiuta contru l'apparizione di calli. Quannu allungatu i petti, anu u polu talcatu.

Sì i callosi still appearing, pudete pruvate à trattà cun cura cù a pizomba, ma in ogni casu, ùn sò micca stampati è ùn utilizate micca un gesso corn.

Li ferii nantu à i so ghjammi sò trattati cù sustanzi such as chlorhexidine, furacilin o dioxin, perossu di l'idrogenu. Ùn aduprate micca droghe chì anu un effettu di bronzu in u pelle. Questi sò l'iodu, l'alkoħolu, u permanganatu di potasio è a zelenka. In u casu di u pede diabèticu, sti drogu lenta a curazioni di i feriti. Inoltre, mancanu a pelle, perchè pudessenu amuzanu i prucessi patològichi possibles, manifistati in u cambiamentu in u culore di i tessuti. U spaziatu di a pelle hè stata cubierta cun una banditura sterile. Se a ferita ùn curà più di 12-14 ghjorni, o s'ellu ci sò corns chì ùn pò micca esse eliminati da sè, avete bisognu à andà à l'uspidale.

Per ùn ùn fà fà caghjà pè taglià a cura di i unghji, sempre devendenu sempre cun chœur di serra, è micca cut tajri. Unghie culu anu bisognu à esse chjappu cun una serra à un spessu di 1-2 mm. Sì ùn fate micca questu, u preghjonu durante u caminu puteva piglià à i scarpi è presse nantu à u ditta. Ciaminenza constantemente di lezone porta à l'ulcera. In l'eventu chì e unghje didicatu l'ocurrenza di infezzioni fungali, unghji, spazi interdigitali è ponti di i piedi sò trattati cun una soluzione antifungali.

Se vulete calenderà i pede, hè bisognu à fà per piglià dinò cun cura per esse cuminzanti. A tampiratura di l'uggetti cù quali li gammi ti tocchi hè cunsultatu prima à a manu. Ùn hè cunsigliatu per aduprà e stufa o appruvisazioni elettrica. Hè megliu per guardà i vostri pedi in u calore in reluuto tuttu u tempu, cù calzini di lignu o calzelli calzini.

Ùn ùn andà senza praticà, u cresce u risicu di ferita à a pelle di i peri. U calzature si deve esse còmode, espacioso, ma micca troppu grande. L'emergenza di calli è abrazzioni hè facilitata da u calzate stretch è oversized. Ùn cunsigliate micca aduprà pantofule o pappelli senza spinu. Quandu u so scarpi, a carica nantu à u petra aumenta. Per riduce a carica, pudete mette una suluzione bruttissima in i scarpi. Calzavelti di strada ùn deve esse misurata nantu à u pede nuvellu. Prima di vede qualsiasi licht, avete bisognu à visualmente, è hè megliu sensu di a mani per verificà s'ellu ci sò qualsiasi uggetti straneri in i dritti.

Calzi è calze ci vole à cambià ogni ghjornu. Quand'ellu sceglie calzini, avete dettene attenzione à u gomma ùn era micca strettu, è ùn mancà a pelle nantu à i vostri zuttati. Ogni midagghia midicina si trovani doli, chì, com'è cedutu, pò dannà a pelle di e gambi. Sè possibbili, sceglie calcide di cuttimentu o lana, è micca sinteticu.

Per adherite à e règule di u pede cura di a diabetes, pò esse sicura chì vi evitari sorghji disgustati. Curingu di i pedi hè prevene: tutti i cunsiglii di sopra sò simplici bè per l'esecutà è seguitendu anu aiutà à mantene in bona forma durante un longu tempu.