Per una bona forma vai pianu

I prestiti è nutricidisti sò vinuti à questa cunclusione, culpiscenu sparbenu nantu à u corpu, nunda, perchè male, ùn portanu micca. Cunduti altri ùn portanu micca à bonu. T'hè assittatu sottumessi in una manta in fronte di a TV o à l'informazione? Ùn hè ghjallacciatu per impegnà una furmazione aumentada. Va a bona forma lentamente. Un corpu chì hà perditu l'abitudini di l'esercitu pò rranzassi cù micricultura. Da u "stagnazioni" surtinu prestu, prima avete bisognu di crescate a durata di camini, in seguitu in a rutina ghjurnata, ci hè bisognu di presentà un impostu ligu, è solu puderete riunite in u gimone. Per rispundiscerete correctament à u cambiamentu di u modu di vita chì avete prima, hè necessariu per u vostru corpu per crearà un marghjenu di salvezza. Pensate chì averete?

U corpu umanu hè un organamentu cumpletu chì si adatta à qualsiasi cundizioni di a vita. Hè cunnuscenza chì i ghjente chì venenu per, per esempiu, i Carpati, da e richiamichi ecologichii dirty, in prima soffrenu pressupidenzi, etere e so on. L'organiziu hè stata aduprata à e cundizioni tali, è accetta à e boni cundizioni eccellenti à l'ostilità.

Cusì u circondu cù a dieta, ancu a migliione, una dieta sana fucassi u corpu è, per esempiu, a gastritis pò esse agagliatu. Ùn prova micca per forza.

Pigliate com'è basa sette reguli di grande forma.
Viva, manzami!
Sì manghjate dui grani manciate un ghjornu, invece i vostri menti pò pèrdite 3 kilogrammi per mese. I apples sò ricchi di fibbra, cuntribuiscenu à l'effettuate di l'assicuranza è di a digestione di e proteini è di grassu, u risultatu serà una perdita di pisu.

Avena.
2-3 sapini d'avena, cente, cornamenti di trizu chì tù manghjate in a mattina, pò coperche u duminiu di u vostru corpu in l'acidu folicu. L'acidu hè un elisiru da l'homocysteine, chì impugna i mura di l'arterie. Ma avete bisognu di sapiri chì i flakes saranu solu di colti sani. Ancu s'ellu ùn hè micca assai gustoso, ma assai utile.

Vitamina C.
Quandu u corpu ùn manca vitamina C, u corpu di a cumincià à signalà fatica, sumerezza è irritabilità. Pudete piglià ogni infizzione cù una mancanza di vitamina C, qualchiddu alcune è hà da esse malati. Hè necessariu per piglià com'è regula un ghjornu per manghjà da almenu 1 grammu di vitamina, per questu puderete aduprà u serviziu di i farmà. Ma hè megliu di manghja i kiwi è limoni. Sì u travagliu da esse dumandata addivata dedizioni, dunque necessàvule u cunsumu vitamina C. Mantene u corpu cù una vitamina deliciosa è avete sceglie u sindromu di "cavallu fatale fatale".

Cumpigliemu da un attache cardore.
Sè vo passate attivamenti 20 minuti, questu seranu u minimu necessariu. Se ùn hè micca rispettu, allura ùn pò esse micca dumandatu un stile di vita sana. Ùn pigliarè micca esa bisognu literale, cum'è a maiò parte di medichi dicenu chì andà appena più veloce hè più utili à u corpu di ghjucà.

Ùn bisognu di alimentà u vostru cori cù u putassiu. In u ghjornu, avete bisognu à manghjà 1 à 2 banane, perchè u cori sarà un bon "dope", perchè dui banane cuntenenu una spezie di potassiu di u ghjornu. Sicondu i sperimentali, se vulete regendarle banane, pudete riduce u risicu di l'attaccamentu di u core da u 20%.

Chocolate.
Hè necessariu di manghjà chocolatine negra, ma micca più di dui tesoros per mese, perchè hè caloria. Quista aiuta à reduce u colesterolu, reducesu u risicu di corpu di sangue, improvisa u flussu di sangue, aliminà l'stress.

Una volta di simana, fate un ghjornu off.
Pudite cuntà à l'acqua minerale senza gasi, di fami, si sò nantu à manzili o iogurte. I medichi dicenu chì, se una volta per a simana per fà un ghjornu di viaghju, pudete estenderà a vostra vita duranti 5 anni. Allora o no - chì sà chì, ma forsi, vale a pena pruvà.

Pesci.
Tradizione una settimana à settimana avete bisognu à manghjà pezza, dà preferenza à u pesce di mare, in quantu à u pesciu di u fiume. In pesce di mare, più iodu, chì hè cusì necessariu per u nostru sistema hormonal.

Va a una forma bona forma pianu, è dopu senza danni à u corpu, pudete truvà un stile di vita sana. Dopu à sti cunsiglii, vi ferà bè è perde u pesu.