Mette Effectiva di rinunzà a pelusa furusa di i pedi

Uni pochi cunsiglii per aiutà in modu adattu di i vostri pedi.
A pelusa gruta in i tacchi ùn hè micca stata attraente, senza circà a staghjoni. Ancu s'ellu ùn viaghja à u patiu in l'inguernu è in i scarpe, u grossimentu di a pelle è i crachje nantu à i pedi porta parechje trastornada. Dunque, cura di a faccia, u collu è e mani ùn deveru micca smaritu di e gambi. Ma se si u prublema hè stata accade? Per sguassà a pelle furzata da i pedi, hè abbastanza per utilizà un metudu simplici simplici, chì discendiremu in stu articulu.

Prucessione

  1. Preparazione. U primu passu hè cumu a preparazione di i scali per a pulizia. Pour l'acqua calenta in a bacina è bassa i peri finu à quattru deci minuti. Inoltre, pudete scancerà a fatigue se aghjunghjenu un coppiu di cullen d'oli essinziali o sali di mare.
  2. Sguassà di a pelusa furosa. Dopu chì e pate sò spugliati è i petti sò suciziati, pudete aduprà a rimessa di e chjuccasti. Per fà questu, avete bisognu di acquistà eines especials in anticipu: una pumice stone, un capelli o una serra. L'ultime hè usatu in casu specialmente abbandunatu, quandu a pelle ùn hè micca eliminata da altri mezzi.

    A prucedura hè fatta cù cura e in nisun casu ùn mancanu a forza, altru di salvà a pagna sana. I perti preliminari devessenu bè cù un tintu.

    Impurtante! Mai spentu micca un razor o spade per finisce u prucessu più veloce. Sì a pelusa furusa di u pede hè troppu, a so eliminazione pò esse ritardata. In questu casu, hè megliu cumprà un schedariu elettricu, chì prumu a furmà rapidamente a cuttura di a pelle.

  3. Quandu tuttu u sferente hè sguassatu di i tacchi, bassa i peri novi in ​​acqua calda. Assicuratevi di pruvà novu è aghjunse un pochi gucci di u vostru oli essenziale predilettu.
  4. Dopu u bagnu, asciugau i petti è trattà cù un muvimentu spaziu particulare, è puderà grignione frutti nurture in i peri. Pusete i vostri calzini à i pedi, preferibile da u cotonu.

Tutti issi manipulazioni sò ricumandati per esse realizatu almenu una volta per a simana in order to later forget about the cracks in the feet. Ma ci sò altre mètudi di sguassà a pelle rougha di i pedi, chì i nostri antenati usanu.

Rè di a medicina tradiziunale

Mantene a mischju for about twenty minutes, è sguassate quessi a pelle morte cun un sbagliu o di schera di vinu è rende u pede in acqua calidez.

Allora puderete rubbà l'oliu o qualsiasi altri olii vegetali in i tacchi, aspittà d'aghjunghje finu à chì assume, è ponu nantu à calzini calzini.

Hè ricumandemu per aduprà stu prughjettu una volta una settimana, ma quandu a pelle hà iniziatu à spolverisce assai menu spessu, ùn ci seranu bè è cura mensuale.

In principiu, l'apparenza di stu prublema pò esse evitata. Sulu sceglie calzarii d'alta calidad è mantene a limpi tuttu u tempu. È in l'estiu, evitanu calzette cun un taccu trasparenti, cum'è a terra è e pedestri e cumandanu à annuviu di a pelle di i pedi.