Funeral di Vera Glagoleva: foto è video

U sabbatu u 19 d'aostu in Moscu, u funerale di Vera Glagoleva hà fattu u locu. Dici addiu à una attrenda maravigliosa è direttore, chì stava mortu da una malatia graviosa in u 62 anni di a vita, vinìanu millares di persone.

Farewell à Vera Glagoleva

A matina, u casciuni cù u corpu di Glagoleva hè stallatu annantu à u palcuscenicu di a Casa di u Cinema, à quale Vera Vitalevna spessu risultatu à i momenti più significati di a so vita creativa. I posti vicinu à a custruzzione s'assumigliava un maritu vivu di i persone chì vènenu à pagà l'ultimi honori à una donna, donna attrenta è mamma. Unu di i primi a diri a l'attrice hè statu u direttore Alexei Uchitel. Cchiù appressu, Anna Melikyan, Inna Churikova, Mark Rubinstein, Yuri Gusman, Yevgeny Gerasimov, Valery Garkalin, Marina Mogilevskaya, Natalia Ivanova è altre famose cumpagni Glagoleva. Ghjiseppu Kobzon ùn amparò micca a so tristezza è hà vede chjude. Alexander Baluyev, chì Vera Vitalevna cunzidira d'esse u so talismanu è hè filmatu praticamenti in tutti i film, ùn anu pussutu ripiglià i so làcenu, perch'ellu risuscitatu nantu à u palcuscenicu cù un discorsu d'avanti.

À 12 och'elli sò stati funerali civili, chì i telegrami fùssinu leghje cù dolunu chjosu di Putin, Medvedev, Sobyanin, Lukashenka è altri dignità chì ùn puderanu micca purtà personalmente l'attrice in l'ultimu viaghju. Una carta di rigiunqua fù mandata da l'attore in inglese Rafe Fiennes, chì hà ghjucatu un rollu principale in a so film Dui Pulcini.

Durante a ceremonia sana di farfalla à a figliola di Vera Vitalievna Masha, Anya è Nastya ùn allora micca da a tomba di a so mamma. Li sò stati sustinuti da i so babbi - Kirill Shubsky è Rodion Nahapetov, chì hà apposta sopra u funerale di a so ex-donna da i Stati Uniti.

Anu anu annullatu tutti i so affari è venenu à sustene u so favore di i poker Alexander Ovechkin, maritu di a figliola più nova di Vera Glagoleva.

Dopu finu l'adeptu à u focu cù u corpu di l'attrìccia à l'applausi di quelli attuale hè stata tolta da a casa di u Cinema è stallatu nantu à u core. Accumpagnatu da i parenti di i so fugliési è i più crescente, a prucissioni funeraria trasfirìu versu u cimiteru Troyekurovsky. À a dumanda di parenti in u cimiteru, ùn ci era micca rapprisintanti di a stampa. U corpu di Vera Glagoleva hè stata chjappiutu da e costuli Ortodoxi è si trovanu in u vicinatu di e tumbessi di Lubov Polishchuk, Vladislav Galkin, Natalia Gundareva è Vyacheslav Nevinny.