A pelle ciule quema in un zitellu

L'azzioni di sustanzi chimichi aggressivi nantu à a pelle di un adultu ponu purtari à cremati gravi. E quale si puderaghju esse, si una tale sustinenza si cacciau nantu à a pelle delicata di un ziteddu! I cunsiquenzi pò esse assai seriu, perchè i paisaghji bisognu di sapè, prima, chì sustanzie ci anu bisognu seriu, cumu per esse di cremmi chimichi è cumu fà cumerci à casu, tuttu u stessu succorsu? Allora, u tema di u nostru articulu di l'oghje: "Questi chìbbii di a pelle in un zitellu".

Cusì, per quale ragiuni è sutta chì impurtanza pò crede un zitellu? Comu chjaru cumannatu, per piglià una ferita, hè bisognu di u pezzu direttu di a pelle cù una sustanza kimica aggressiva. Oghje chjaru sò tutti tipi di liquidi, ma ci sò ancu materiale di pratiche chì pò causà burnii chimichi. Tra d'elli, vogliu fà scopre u polu calcariu, fòsu è cimentu, sementi di curingu è di metalli pesali. L'altri pellesi di a pelle puderanu è causatu da l'acidu o l'alkali, un solventu. Sti sustanziosu periculu sò assai spessu usi in parechje sustanziu di sustanzi chìghjani (per esempiu, in fertilizzanti minerali, vernici è articuli (quì ci includemu ule), liate e materiali di custruzione, tindifi, detergenti, disinfettanti, etc.).

Cù quali signu si puderete stabilisce chì un zitellu hè statu brusgiatu? Ci hè una quantità di sintomi chì indicanu questu, sò particularmente affidate di i casi induve si sapi pricisamenti o visti chì un sustanziu chimicu in a so tinta di u zitellu. Questi sò i segni:

1) u zitellu dice chì a zona affettata cumincia è si senti annigatu, chì si senti cuntenutu;

2) u culore di u pelle di u zitellu svilupparu a so bocca, a maiò parte di a rossa, ma à spessu a peddi pò esse palla o acquistate un tinte bleu, è in certi casi, anchi scurii;

3) quimici quimici causanu un severu dulore;

-> 4) blisteri aparicate nantu à a pelle di u babbu.

Avà, mi vulìate chjave l'attinzioni di i genitori in un dettu impurtante. Se parlemu di primi aiuti, chì devenu esse dati à u feritu feritu, in ogni caso serà un veru u stessu. In ogni casu, questu hè solu per i primi aiuti. Quandu u trattamentu medicu inizio, hè impurtante per u duttore di sapè: quale hè chì pruvucà appena u quintu termale? E serà assai bellu, siddu guarantiscenu un pocu di u sustegnu aggressivu chì crede u vostru zitellu. Per queste, vi simplificà dinò a cumpagnia di u duttore in prescrive u cursu di dràa.

Chì duverà qualsiasi adultu si vede chì u zitellu ricivutu un quemu chimicu?

1. Prima, deve sguassà immediatamente u sustinente corrosivu, perch'ellu ùn sianu più in contatti cù a pelle di u zitellu. I sustanzi chimichi in poi ponu esse stimulati, o piglià un rag - è cuminciatu cù cura cù i sicuru chì ùn ci hè cascata nantu à e vostre mani. L'altru opzione: sopra u poghju da u zitellu, o piglià un aspiratori, è fede ridere di l'stimulus cun ella. Se un liquidu ardente vunoscente hà spruvatu nantu à a robba di u zitellu - deverà sguassà immediatamente queste cosa di vestitariu, è se ùn si pò esse fattu - tene da taglià o tagliate questu pezzu.

2. U sustintamentu aggressivu chì pruvucò cremati termali, deve esse bè è longu lavatu da a pelle, usando un acqua cale sporta. Ci hè cunsigliu per passà almenu 20 minuti in questa.

3. Dopu lavatu, si deve o tene o ricchettanu a zona affettata di a pelle cun un pappu siccu moistened with cool water.

    Un puntu più impurtanti: se u zitellu hè culpitu da una sustanzia, in ogni casu ùn cumincianu a rinsula l'area affettata finu à chì u puzzellu hè stancatu. Ùn permettenu micca u so cuntattu cù l'acqua, cum'è a reazione hè difficiule per pronta - puderebbe fà fà male. Per quessa, dopu aduprà cù cura l'agenti pòpulu, principia u "prucessu d'acqua".

    Forsi u so figliolu hè assai furtunatu è, sopra e lavocinu l'area affettata, avete avete chì ùn ci hè ancu una vermiculita nantu à a pelle - ùn hè micca bisognu di vede un medico. In ogni casu, ci hè una lista di sintomi, si nutenu almenu unu di quale, avete da cercà immediatamente aiutu:

    - U picciutteddu hè debbule è pallidu, a so testa spinci è respira.

    - Pò esse vistu chì a pelle hè stata culpita da una ardente: l'ulceri è l'arbuli apparùranu nantu à l'area affettata;

    - U situ di u cumbugliu hè assai dulore per un tempu longu;

    - una zona di a pelle cù un sbagliu supera a talla di u palmu di u zitellu;

    - Se i sustanzi chimichi aggressivi attranu nantu à l'inguernu, a faccia o una zona cumuni grande.

    Sè de vi di sèntelu decide di ricurdà e lezziò di a química è ne neutralizà l'effettu di a chimica cù l'alkali o l'acidu - fate d'iddi, cumu pudete falla un sbagliu è solu aggravate a situazione.

    E avà, vogliu avè intesu più, è chì fà cù questi chìmichi ùn ponu nisun casu. Perchè avemu avè intrattatu di trascordu infurmazione nantu à l'urgenza d'altri situazioni critica è applica ancu in questu casu, ma questi issi misure di l'assistenza sò micca sempre apprupriti. Allora, se un zitellu hà ricivutu affare químico, l'adulti pò micca:

    - pruvate di sguassà o arrubbale a ropa chì si stalla in l'area affettata;

    - pierce i babuzzi chì sò ghjustu nantu à u situ di creme;

    - toccu i vostri mani à i spazii di u pezzu di u zitellu cù i chimichi;

    - pruvate aghjettà una lana di cuttuni o un pezzu di ghiacciu à u locu friddo, ùn pò micca pegà a ferita cù l'additivi adattazione (ghassi, per esempiu);

    - Fate u trattamentu di l'area affettata cù l'ingredienti chì seguenu: olii, crema o crema agria, kefir, crema o ungulante, lotioni, pollu o pulmuniu, iodine è "verde", perossu di l'idrogenu è, sopratuttu, l'alcohol.

    A difesa di l'autudiculturu di i quistioni chìciuti hè chjaru in u fattu chì a reazione chì si faci entre un agentu kimicu è una medicina (u stessu pompi, per esempiu) hè imprevisible. Perchè, per evitar u deterioru di u zitellu, hè megliu ùn appiegà nulla à l'area affaccata per i primi 24 ore dopu da ottene u creme. In ogni casu, cun independente, senza cunsiglià un duttore. Se pensate chì senza i medicazione in stu casu ùn pudete fà micca - chjamate u duttore. A principal cosa - ùn permettenu micca a situazione per ella stessu. Dopu tuttu, i cicati chìmichi ùn creanu micca un belli!