Chì piaccionanu i risultati per creà i figlioli

In u nostru tempu, hè assai difficiuli di crià i figlioli. I erori letterarie di età ùn sò più mudelli per imitazioni. I parechji ùn avete micca l'autorità chì anu da esse. A megliu, se i vostri figlioli vieghjate cun rispettu è amore. Ma à u stessu tempu stanu babbucatu chì i vede di i so parenti sò longu prediletti. Tandu un parente in una famiglia muderna ùn hè più pussibule da l'età di scola. Ciò chì difendenti risultanu in crianza di i figlioli, amparà da sta pubblicazione.

Assai risultati in l'educazione di i figlioli. Per quessa, parenti savurosu è intégrante chì vulete solu boni per i zitelli, s'addunendu chì una presenza diretta diretta pute solu perde i zitelli, spessu stabilisca a demucrazia. Pruvanu d'accordu. Spiicalli à i zitelli chì i genitori anu più viejo, cunnosci più, anu avutu assai vivaci di vita. Dunque, i figlioli facenu u pianu adattatu per a so vita futura. Identificà in una scola privata, è dopu in l'istituzione correcta, elle una professione adattata nurmale. È i zitelli sottu a nostra dirigenza pocu stampata votarà "per" è cresce in u futuru brillanti.
Tuttu chistu, sicuru, hè ingratu. Ma in u nostru tempu, anche cun prudenti i genitori, i zitelli, particularmente i picciotti, sò stubbornly pruvatu di sceglienu micca u so babbu o mamma, ma a so modu. Sò sicuru chì i genitori in u so mondu ùn capìanu micca nunda. E dopu un cunflittu hè inevitabbile trà elli. I dui picciotti sò rude è stubbornusanu quandu difendu a so libertà. Ciò chì deve esse da fà?

I nostri zitelli bisognu per simpatizzà è capiscenu chì e sti difficultà si suscitonu da a fisiologia. L'hormona testosterone detti un putente effettue nantu à u cumpurtamentu di i picciotti. U so impattu attaccò i picciotti à qualsiasi prezzu per stà à a vittoria, lascia aggressivu. Ci hè tendenzi in generali in u sviluppu di i nostri figlioli: attempu di ripiglià a suluzione di prublemi vita di vita, u desideriu di riesce risichi, a tendenza di duminà, ma tutti i zitelli scavanu in u so modu.

Ùn ci hè micca un suggerimentu solu per i carusi varii cù parechji caratteri. Ma, siccomu siclioti dicenu, un momentu impurtante hè cunsideratu transizione competentu è puntuale da a custodia di a mamma à u zitellu à l'autorità di u babbu. E spessu ùn vulete micca fà scherzi u ghjocu di u "babbu", quasi sminuzzatu, da sottu à a vostra ala. Ma se u figliolu hè più vicinu à a so mamma in l'aduranza, pò influenzà assai u so destinu è a vita.
Dopu à nascita da a mamma, u zitellu hà tuttu ciò - amore, alimentariu, sicurità. À questu tempu, u babbu pari chì hè in u locu. Ma ùn ci hè una parolla di i psiculogisti chì, se un babbu hè u primu anni di a vita di u zitellu se cumunicava attivu cù u so figliolu, poi fai una enormi cuntribuzione positiva à u so avvena.

I caratteristiche psicologichi di a natura di u zitellu da l'età di 5 è 8 pusendu u so figliolu à una cumunione maiò cù u so babbu. Cusì, u prugramma di sviluppu masculinu per u figliolu si realizà.

À l'età di 10, u figliolu in generale pò ancu invià dumandà l'autorità di a mamma. À questa età, u zitellu vene a "esistiri". In ogni materia trivial, cunnessi cù e dumande di a mamma, u figliolu porta u tempu, pianu lentamente vistimenti è pratichi senza rrobba e cumpressa rapidamente. Hè necessariu di cumprenderu e dispusitivu di dumanda da u zitellu ciò chì hè necessariu, ma in nisun casu per pellici. Fattu spessu per quessa, trà u figliolu è a mamma, scuppiessi. Eccu ùn avete bisognu di ricurdari di a psicoluggìa - simu ghjustu, donne, sò ghjilosi. È questu cumpurtamentu di u figliolu hè un signu chì u babbu hè u tempu per piglià a pusizioni principale in relazioni cù ellu. U divorziu ùn asscarta micca u babbu di a respunsabilità. In a vita di u figliolu, a participazione di u babbu hè simule necessariu, cum'è prerequisite per a salute psicologica è fisica è a so forza interna com'è un omu futur. Hè necessariu insistì chì u babbu intervene assai in a crianza di u so figliolu. O, in i casu estremi, pudete cunnetta u vostru abuelu quì.

Un zitellu à l'età di 10-13 hè assai sensible à l'opinione di u so babbu. Ancu se a so rilazioni parissi badia (per esempiu, per un divorziu), ma in un core in u so core chì hè aspittendu l'appruvazioni di u so babbu. L'eloggiu di u patri donne à u so figliolu un sensu di a so valuta è cuntribuisci à u fattu chì u zitellu chì si formanu una stima d'autore stima. Sicondu i psiculoghi, à l'età di 10-13 anni, alcune critica, in particulari di u babbu, se ùn vi micca in a famiglia, qualchidmente affirmazioni di a mamma in l'indirizzu di u babbu hannu fattu u zitellu à u core.

I parechji avaristi bisognu à u tempu chì u figliolu hè prestu à abbandunà u mondu di a mamma è intrinu in u mondu di u so babbu, è si a so cuntribuiscenu à questu, facenu facilità a vita di u zitellu è ellu stessu. Allora puderebbe spessu sottumessi un cumpurtamentu aggressivu, cambiante d'umore, rudezza. Eppuru, à un certu sensu, questu hà da esse adupratu, è tuttu hè duvutu esse espertu.

A volte, u zitellu ùn vole micca di sminisce a influenza di a mamma. Tuttu cosa si spieghjanu, a situazione pari chì hè favorevule. Ma, sicondu hè stabilitu, e cose sò assai agnelli. Ci sò parechji viddani di 40 anni chì sò influinzati da e mare. Un tali omu ùn si pò esse tatu da a so mamma, ùn pò micca cumprà a so predestinazione masculina, ùn pò micca creà a so famiglia, è vive sottu a so alerte di a so mamma in tutta a so vita. Donne, pensate nantu à a destinazione di u to figliolu, ùn anu micca egoista.

Avà sapemu quale pò esse risposte quandu anu da crià i zitelli. Forsi hè vale a pena ricordate più frequentanu quandu era un adulescente, quandu pudete sentà u sustegnu di e persone, quandu avete sentutu intesa, è quelli meravigliosi momenti chì avete fattu cunnosce.