Cumu avè parenti à i genitori nantu à u gravidenza, u cunsigliu di i psicologu

Cumu pudariu sugnu i me parenti nantu à a gravidanza? Parechje ghjente dumandà à i psiculoghi tali dumandate, vulsutu à sente cunsiglii. Dopu tuttu, u gravidenza hè un tema impurtanti è ecciteghja, chì prima o dopu vene in a vita di ogni ragazza. Sì l'embarassu hè longuatu, è i genitori sò longu a sperienza per ellu è di sicuru, sò pronti per questi novi, da pudè esse dichjarazione hè abbastanza faciule simplice è ancu, à u cuntrariu, un momentu assai piacevuli è ghjovanu, una festa à a famiglia. Dopu tuttu, quandu tutti aspetta cambià, un novu significatu prisenta in a vita, è e relazioni chì sviluppanu in a coppula cuntenenu a so propria. Hè maravigliu, è dicite à i vostri parenti chì eranu allungatu assai facilmente. Ma a situazione cambia quan u gravidenza hè micca planificatu, u tipu tira una zitella, o ùn hè micca maritatu. U più difficultu casu hè se a zitella ùn hà micca ghjuntu l'età adulta è tutti i so piani à causa di a gravidanza si spalle. Un altru casu - se i genitori ùn vulianu micca un zitellu è ùn sò micca pronate per u fattu chì a so figliola diventa mamma, è una donna giovane, per contru, vulianu incinta. In ogni chjaru casu hè una situazione complexa, chì ùn hè micca solu affacciata. Allora, u tema di u nostru articulu: "Cumu parlà i genitori nantu à u gravidenza, cunsiglii di un psicologu".

Quandu a question si sviluppa: cumu avè parenti à i genitori nantu à a gravidanza, u cunsigliu di un psicologu serà assai utile. Dopu tuttu, e piccieti spessu cume di u psicologu cunsiglii detallati è struzzioni step-by-step, spiranza chì u spegnerierà risolviri tutti i so prublemi cun un prugettu di una varula magica è dite a manera megliu di attule in questa situazione, è esse segunu u cunsigliu è seguità. In fattu, questu hè micca cusì, è u psicologu hè u primu a cosa chì hà da esse aiutu, capisce una decisione. Ci hè à decide di cumu si deve mancu sta situazione.

Perchè, prima, dopu avè l'appassiutu di a gravidanza, scummigghiassi. Sapete cumu si senti per quessa, seppuru pronta per fà una mamma, o se hè più prubabile di averebbe, avà chì u so cumpagnu è i paisani sò pronti per a vostra gravidenza, pruvate a predizione a so reaczione. Pensendu à cumu si cuntene à cuntenenu per esse attu, ciò chì succorsu à i vostri studi o travagliu chì vi faraghju cura di u zitellu è site preparatu per l'educà. Analisate tutti l'aspettu di a vostra gravidenza, evaluate a situazione è fate un pianu chjude u mediu di i vostri atti, stà sicuru d'elli. Hè megliu megliu si mantene una conversazione cù i vostri parenti, avè un pianu chjaru di l'azzioni è a pusizione, chì quandu si mette in panicu davanti ad avelli o confessenu chì ùn avete micca idea di ciò chì vi aspetta. Se trova difficiuli di capiscenu à sè stessu, pudete turnà à un psicologu, o, se ùn ci hè micca una pussibulità di such, à una persona adulazione chì avete assai fiducia.

Se u vostru gravidenza ùn hè micca per voi micca planificatu, voi è quellu sociu sò in boni relazioni, chì cume v'hà vogliu stu zitellu è hè prontu à suscitarlu, è cose da a famiglia futura, ma i genitori ùn sò micca pronate per a vostra gravidanza, parranu cun elli ùn esse micca travagliu particulari. Se ùn avete micca messu per elli, ùn si pò esse mistade tù stessu - questu hè u vostru futuru è a vostra scelta, se hè prestu per questu quì è sò cunfidenti in a vostra preferenza, duveranu suppurtelu. O vulete aspittari sei o sette anni, quandu i to parenti sò riposu da stu passu? Guided by your choice, contate di i vostri piani è i tistimoni. Senzu pudete dubite di a vostra capacità di sustene a famiglia, o simpricimenti micca esse preparati per un tali mudificazione. Spiegà a situazione per elli, mette in fatti veri chì tuttu sera bella, è chì i cambiamenti sò solu per u megliu, cuntate di i prufessiunale di a situazione, i vostri desiderate. Ricurdativi chì i genitori ùn sò micca i vostri nemici, anu abitatu a so vita, capiscenu è sempre u sustegnu in un momentu difficiule.

Ma se si u gravidenza ùn hè micca pianificatu? E si ùn avete micca pronto per questu? Cum'è l'esse cose, anu comprendutu i so azzioni quì è custitueghjanu u so pianu. Sè decide chì mantene a gravidanza è averà u vostru zitellu per esse, vi assicurà in a vostra decisione, prugettu cumu puderà acquistà una educazione, chì vi darà u zitellu. Pudete trasfiriu à a forma di currispondenza di studiu, è studia in casa - è ancu bellu boni finalizate l'università. I paisani vi aiuterà à guardà u zitellu, insegni a manera d'educà, a cosa principal hè a vostra vulete, autore-cuntrollu è sensu cumunu.

Ùn àbbia paura di dite à i vostri parenti nantu à a gravidanza, sò i vostri amici più amichi è e più vicinu. Nimu ùn hè micca avè aiutu in a situazione cù u zitellu. A vostra nutizzione ponu esse un scunditu per elli per quessa chì anu preoccupatu per voi è u vostru avvene, è ponu esse scantati da cambiamenti in a vostra vita, u vostru futuru è u futuru di u to figliolu. Parlate à elle cù tranquillità, sceglite u mumentu giustu, u vostru discorsu hè cunfidendu è cumprista, intelligente. Predicate i so teme è riccole, pruvate spiegà in anticipu u modu di e situazione difficili chì site di fronte, furnisce cù un intelligente è rispettu. Sò pronti per una reazione ambigua, ma provite è capisce i vostri parenti, mette in u so postu.

Escutar intu su cunsiglii, pruvate affirmà una conversazione cun elli, resolvianu tutti i prublemi, truvà u migliori da stu situatu. Ricurdativi, i genitori sò i vostri alleati, nè nemici, è ùn avete micca temeratu di elli è i so riazzione, pruvate d'intendeziu è aiutanu à cumprisu. Se ùn accunsenu micca cun elli in parechje questions - spiecanu per quessa chì pensanu cusì, chì, in u vostru parolle, serà megliu, solu di ripusà u vostru parè. A determinazione di l'esercitu, a respunsabilità è a curazione, più impurtanti, sempre in permanenza in armunia cù sè stessu.

Cume à i parenti nantu à a so gravidenza, quale sò i cunsiglii principali di un psicologu? A regula più impurtante hè esse franca è onesta cun elli. Ùn pensate micca di altre ragioni per u risultatu di a situazione, perchè accadutu, dìcinu com'è. Sì avete a paura di qualcosa, ùn sapete parechje datu, ùn sapete di certe prublemi - ùn sò micca a paura di dumandà dumande, cumu di risponde à l'intimi di elli. Avete a fiducia di i vostri parenti è li dumandate per fiducia mutuale. Fighje chì avete cunfidenza è chì site francà cun elli, chì, prima di tuttu, rispettu a so scelta. A principal cosa - ùn averite micca di qualcosa è sia sicuru di a vostra decisione, ùn perderà micca speranza per u megliu è ricurdate chì da ogni situazione pudete truvà un modu di modu.