Nutritionizzazioni propii in malati cori

Ci hè un proverbiu boni: "Ci di manghjà per vive, è avemu in vita per manghjà". Hè curioso, ùn hè micca? Ma spessu spessu ch'è noi ci vole à campà per manghjà. Ma s'è manghjatu in male, da fà u danu irreparable à a nostra salute, è questu hè. A nutrimentu equilibratu particulari assai hè impurtante per quelli chì ùn puderanu presumirate di una salute sana. È sopratuttu l'impurtante hè a nutrimenta in i malati cardiichi.

In regula, u primu crite per elliarè e manciari è "savuroso", bè, è utili, ancu se spessu, cum'è pratica pruibisce, a maiò parte di a ghjente hà solu u criticu di "savurinu". Ma in l'nutrttica propriu incù a malatia cardiaca, questu criteriu, chì spessu qualchì l'alimentariu periculu, avissi da esse curazzione.

Opiscenu prudutti, cum'è u pezzu salitu, caviar, manicure di pisci è affumicate, salate piccante, marinati, prudutti dolci, zucca, dolci, cunti e assai più. Fighjemu a data di fabricazione, è pensemu chì, se u pruduttu hè frescu, ùn hè in nisun casu fessi dannu. Questu hè micca veru. Ci hè una massa di evidenza scentifichi chì l'alimentariu hè a fonte originale di e malatie. Dìcimi quantu manghjate è vi diciaraghju ciò chì dole. In a prima fila di malatii associati cù nutrimentu, ci hè ... ùn hè micca u stomacu è micca l'intestinali, ma e malatie cardiovascular. A maiò parte di a ghjente usa fatta è dolce, è questu hè a causa primaria di i coati di sangu, da questu l'attaccu di cori, i maniche è assai più.

Eccu parechji fatturi di e malatie cardiovascular:

  1. Età. U gruppu di risicatu hè da 40 anni (ma ùn pensate micca chì pudete manghjà è bè da vende à 40 anni).
  2. Paul. E sti malatii fate l'omi più cume e femine.
  3. E infizziamentu sò trasmessi da l'eredità.
  4. Fumatore è alcoolu (questu, di sicuru, hè ancu applicatu à i drogami).
  5. U colesterolu (stu prublema casca cù malnutrition).
  6. Diabetes mellitus.
  7. Cundizioni vivanti estremi o stress frekwenti.
  8. I Persone aggressivu sò assai disputi à a malatia di u cori.
  9. Stiluttu inactivitati è obesità.

Una di e malatie cumuni hè a pressjoni. Ùn ci hè nunda da fà cù a malatia di l'altri oreggii, ma hè grandu danciu à u core è u core. In u mondu, circa 40% di e persone soffrenu di sta pesta.

Ùn importa micca quantu sona, hè strana, ma u sistema cardiovascular hè direttamente ligatu cù u stomacu è chì vene in questu. In più di u fattu chì i battelli sò imbulighjati da a nutrimenta pocu propriu, u sopraghje soprapiù distaculà u diafragma, è questu complica u travagliu di u core, aghjustemu u salate, chì allargò chì duna a inchara, è - bam, avemu pressu sangu. Ùn si medicule micca, hè megliu per vede un medico. Dopu à l'esame, serete prescrittu i medicazione necessaria, è u duttore di dietista aiutarà à cumpilà una dieta di cumpetenza.

Ma ancu ùn si micca scurdate chì u duttore pò cunsultà, ma ùn forza micca à u paci di cumpagnia di tutti i dietarii. Cusì, tuttu hè in e vostre mani, è in i vostri brami.

Eccu uni pochi principi di dieti chì sò attribuiti à malati cori:

  1. Hè necessariu per limità u cunsumu di u salinu di table. Ricordate, u sali è di zuccaru sò i nostri nemichi bianchi Hè megliu per migliurà u gustu di i pratici cù aneto, tagliato o cilantro.
  2. À u vostru core hà travagliatu longu è senza fallimenti, avete sustinutu u musculu di u cori. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di caminari di notte - quandu cammina u nostru core viaghja bè. Ma si cammina ùn hè micca abbastanza. Facemu picculi cambiamenti in l'alimentu: avete bisognu d'alimentariu cù un altu cuntenutu di potasio. Cabbage, alberole, calabacine, albicocchi si secchi, pasci è rosati ùn sò un repertoriu bisognu per questa sustanza.
  3. Magnesiu - questu un elementu esercitu un effettu in espansioni in i navi è aliminà spasmi. Hè truvatu in prudutti such as all kinds of cereals, beets, carrots, pasti nè negri e nocere.
  4. Escludisci senza esse di tè è caffè. Sustitùte cù l'allevarici.
  5. Pigliate qualchissia dunu un ghjornu in u fluidu di u corpu ùn era micca più di un mitallu litre.
  6. I platti di carne è pesci ùn sò micca pruibitu, ma ùn deve micca manghjatu più di duie volte in una settimana.

Aterosclélyde - chì hè? Sta maladie hè ancu applicata à u nostru tema. Aperosclerose hè a scunfitta di l'arterii. Ci hè più faciule di dì, ubligatoriu di vini. Per mezu à l'alimentariu in i partícules di sangue di grassu è u colesterulu acquistenu in u sangue, tufusinu u nostru vetru sangu, annu annantu è crescente nantu à i muri interni di l'arteria. A mediu, l'ateroesclerose hè in e persone di 30-35 anni. A dispusizione di circulu sangue è l'ossigenu sò difficiuli, cumencia à "annunzià" u corpu entene - è tuttu da a nutrition sbagliata.

Di sicuru, hè megliu ùn admite sta maladie chì trattatu cù dispirazioni. Per prevene a malatia, hè necessariu à pocu, ma fermamente aggressivamenti cambia a so dieta, eliminendu solu i corsi altu di u colesterolu, u grassu di l'animali è, sicuru, l'alcohol.

Uni pochi règuli di manghja per a prevenzioni di l'ateroesclerose:

  1. Variate alimentariu. Pruvate, questu sia in u menzu di u ghjornu ùn era micca menu di 20 pruduttu diffirenti - cusì vi prupone u più cun e vitamini, sustanzi è elementi tracci.
  2. Reemplazemu a carne cù i pezzi di pesci, è l'uccello cù fagioli. I prudutti such as sausage, salchichè, hamburger, cani, patatine è pate sò stati sclusivi.
  3. È ricordu torna, aghjustemu tutti i grasi di l'animali, pudete aduprà solu oliu d'oliu, corn e sunflower.
  4. Attentu di i ova di pollo. Nimu più di 2 corpi in una settimana.
  5. Escludemu a cunfitte è u ghiaccio.
  6. Cuntrole regularii u vostru pesu.
  7. Diversificà a vostra dieta cù leghje è frutti.
  8. Assicuratevi di manghjà i cereali da i graneddi di moltu grind, pudete aghjunghjite un fruttu seccu, amanduli o castagne à a farinata.
  9. Eat mariscos. Sò assai ricchi à iodinu, chì hè assai valurosu in questa situazione.
  10. Pruvate di manghjà menu frittu. Apri un libru di coccu è cullò parechji platti chì sò disposti per un coppiu.
  11. Da e manciari, ci hè necessariu di abbandunà solu tè verde è zucchini freschi esprimati.

Una di i malati di u corpuscente più terribili hè a malatia cardiachi ischemichi. Ci sò: angina pectoris, infartamentu di miocardi è insufficenza cardiaca. Sta malatia arriva da pruvvidenza prufonda di sangue da u musculu di u cori. A cardera ischemichi hè una continuazione di l'ateroesclerose, per quessa, se una persona abbandunata à trattà a malatia arteriale, sta maladie hè u passu prossimu. Sicondu i medichi duranti l'isqumia di a malatia, hè necessariu di riduce a intake di fluidi à 700 millilitru per ghjornu è, novu, eliminate solu l'alimentariu da u sal di table. Oghjeu, a fini di sta malatia hè infartu di miocardi.

L'infartamentu di u miocardiu hè a necroziu di i tessuti di u muru muscularu di u cori, chì si trova per a disturbazione aguda di u prucessu di sangue. U nutrimentu terapeuticu per i persone cun infartu di miocardi, prima di tutti, aiuta à a guare di u tessulu mortu, chì face u cori normale novu.

A nota di nutizie più necessaria per i persone chì anu avutu un attache di cori sò l'eliminazione di sal, a restrizzioni di u fluidu, u calore di caloria. A nutrimentu hè stata 8-10 volte di ghjornu in porti picculi per chì e tutte e vitamine è elementi necessarii per a ricuperazione veloce sò bien assimilati in u corpu. Senza mancanza, in l'alimentu chì u pacchettu si prisenta, ci deve una quantità di vitamina C, iodine, calcium, magnesiu è potasio.

In osservazione di sti normi semprici di nutrimentu normale è nutrttimu, pudete riduce u risicu di malati cardiali da almenu duie volte! E ricordate, l'alimentu duverà a nostra vita sana!