General tips for care of bath and acrylic bathroom care


Parechji matu in casa mantene a so bagnu limpia è ordenata. Per elli, questu hè un mandatu chì ùn pò micca esse disregardati annantu à l'anni. Dirt, stone d'acqua, incursioni per elli ùn sò micca permessi. Hè per quessa squeamish (ma ancu hè un piccatu) per piglià un bagnu cù l'amichi o parenti chì ùn seguitanu micca particularmente l'apparenza di l'attribuale più impurtante chì hà regnatu in u bagnu. Forsi i ghjente ùn sà micca manera di guardà? Piacevule? Ci sò parechje scelte. Hè per quessa t'avemu offerte oghje avvezzi generale per l'assistenza di bagni è di l'acrilica.

L'ordine in a casa hè a carta di visita di ogni maturità, è u bagnu bruttu hè cum'è una misprint impetu, è fatty. Allora cumu fà u biancu biancu? Uni pochi consiglii aiutavamu à ottene quì! Sfurtunatamente, no tutti cunnosci micca di cunsiglii cumuni per l'attitudini di bagnu è di l'accintu di bagnu. Ùn vi scantatu, vi aiutà à aiutà tutte sse di tuttu!

Tips generale per lavà di bagnu:

1. Hè necessariu di pulizziari lu bagnu regularmente. Per fà questu, avete bisognu d'una spugna o un rag, un cleanser (se u bagnu hè acrilicu, da esse solu licenze) o soda di furmazione.

2. Dopu issu procedimentu, ci vole à rinsegna à u bagnu, è poi aduprà e tinepi cù un mantellu, preferibbilmente un tela di cuttuni. Hè avvisatu stimulà dinò un lavoro di secadori.

3.Se evite l'apparizione di rusty spots, avete bisognu à chjude l'azzetta. Se ùn si pò micca esse impeditu, utilizanu l'agentsi di spicchera especial per a luttà. In generale, tali prevenzione hè cunsigliata per almenu un ghjornu!

4. Ùn hè micca permessu di utilizà tali prudutti per lavà i bagnu chì cuntenenu u cloru, l'acidu, u pastu o acetone.

5. Ùn pusate l'ogetti di metallo in u bagnu (cagini, cunchi). Cuntattate cù un ughjettu accussì brutu hè spargugliatu da a furmazione di scunvii. Utilizà i prudutti plastichi.

6. Animali in u bagnu in u bagnu hè cunsigliatu solu cù l'usu di beddu spaziali.

7. Désavoir spécifié pépine rouges avè ancu affettivu a cundizione di u to bagnu.

Comu pudete a vede, e regule generale di a robba di bagnu sò assai semplici, a cume principalu ùn hè micca esse mandatu, è u to bagnu serà l'ughjettu di l'vèrgine di parechje chì steppo nantu à u limoso di u to santu di i santi!

Curingu di bagnu acrilicu:

Chì piacevule à impugisce u bagnu, fate l'estresse, rilassate, oblichevi di tutti i pinseri ... Dìmmuli, vo site in ogni bagnu? Per a maiò parte di a ghjente, u duminiu di a banca hè unu: deve esse neve, megliu biancu. Ma cumu scopu di fà? Agree, questu hè assai difficiule si avete un bagnu di acrilite. Avà avemu avutu acquistà cù e règiche fundamentale di a cura di un bagnu di acrilica è vi mustrarà chì tuttu hè pussibule.

I termini di usu di stu tipu di bagnu in u nostru paese sò unipochi sfarenti di e cundizioni d'usu di l'altri. Ci sò parechji razze. Prima, a qualità di l'acqua. Siconda, l'operazione di u bagnu ùn hè micca per u so destinazione propria (lavà, cavchi da manghjone, purche di patata). Tuttu chistu face à a furmazione di scritti nantu à a superficia di u bagnu. Ma cun cura attuale, u bagnu acrilicu sarà serve longu è fieru.

Nostri cunsiglii:

1. Lavu regularmente u bagnu cù una sponge borsa o un rag è producti di pulizia speciali apposta per i bagnotti acrilichi. I pagliaghji sempre ci vole! Sempre inacceptable in polu, Perchè scontellanu a superficia!

2. In a contaminazione grave, pudete puru mette u bagnu cù l'acqua calenta è aghjunghje 1,5 litri di suluzione di u cloru. Ci hè cunsigliu per sguassà l'acqua dopu à 10 minuti.

3. Per impidiscerà a furmazione di una petra d'acqua nantu à a superficia di u bagnu, pudete ne puru u bagnu cù l'acidu acìticu o cítricu. Dopu un pocu di prucessi, vi vede quantu cambiu a vostra banca.

A punta principale: piglià a cura di u bagnu regularmente. Avè vultatu à visità i amici è vede u so baninu biancu nè, pò esse surprised, "New", - pensate. No, ogni pulitre spedizione, ancu un bagnu cù trenta anni di sperienza si ponu ricorda. Per fà quì, solu ricurdà i nostri cunsiglii.

Tuttu, cum'è solitu, era faciule. Vulendu chì avete ottinutu a bessanza perfetta di u vostru bagnu, chì ti durerà assai!