Tactici di travagliu verticali vertebre

In più di a classica, ci sò parechje più dispunzioni in quale una mamma futura pò esce da u so picciottu. Ogni annu avemu i so prufani è cunti. A scelta hè stata! I tatiques di cunducerà un alloghju verticali è parechje altre posti sò tutti in u nostru articulu.

Partitu

Tuttu chistu pò esse evitati durante a parturientu verticali: se una donna si trova o hè nantu à quattru ardenti, l'utru hè prese prus in pocu vaso grande, a circulazione uteroplante hè a migliora, è u zitellu riceve l'oximi sustinienziu. Hè per quessa, nè in le pratiche, nè in u passaghju di u capu per u canali di nascitu in a 2a tappa di u partitu, u zitellu ùn hè micca minacciatu di l'inghjoliazione di l'ipoxia - l'ossigenu. U primu stadiu di travagliu hè più veloce. Perchè durante u parturientu verticali una donna pò mudà, è micca solu per ghjittari nantu à u lettu, a buca di u ventricu è a testa sò presioni più indivisu è intensamente nantu à a parti infermale di l'utru è u so coddu. In u risultatu, a farinzia uterusa s'aprenze più effettuamente, è u primu periudu di travagliu passa più veloce. Viaghjà in 2-3 ore hè benifizie micca solu per i sughjetti, riducighjendu a scena di i praticamenti spinzonii, ma dinò per u zitellu, perchè duranti ogni lotta per un pocu tempu l'oxygen cece di vene à ellu. U risicu di traumu di nascita hè ridutta. Se a durazione di u 1u periodu di prossimu vertu hè riddue da 2-3 ore, a seconda stampa, à u cuntrariu, aumenta a picca (circa 20-30 minuti). Questu ùn significheghja micca chì u nascita di un zitellu in una situazione pocu cunvenzioni pruvucara a futura mamma a più dolore. Osservazioni amparanu chì in e nazioni ponti o sedenti, u zitellu si muvere micca solu più pianu, ma ancu più veloce. E questu significa chì u risicu di scumpiri una preghiera in partenza hè ridutta à cero. Eppuru, in a seconda fase di u travagliu, i musculi di a pressa abdominal, u pianu pélìvicu è tutti i musculus esquelettichi di a futura mamma sò travagli in una manera organizzata è clara, è, com'è quì sopratuttu, a donna hè aiuta da a forza di gravità. E a pacienza fa pocu sforzu per u zitellu per nisà, i musculi per u pianu pelviu rilassate, u zitellu si move più faciule traversu u canali di nascita è cunsuma bassa energia. A futura mamma perdi un menu sangue (in u mumentu di nascita, a trasmissione torna finu à 300 ml). In casu chì a ghjovana mamma si mette (ghjè in a pusizione sedente chì u terzu pezzu di prossimu verticale passa), a placenta si separava più rapidamente è a perdita di sangue hà cambiatu à 100-150 ml. Immediatamente dopu chì u zitellu hè natu, è u cordone umbilicale ùn manca di puliticanti, sarà postu nantu à l'stomacu di a mamma, perchè ellu pruvienta di u pezzu stessu, l'aghjunghje è riceve u latte.

Cumpari

Sutta u pesu di u so corpu, u zitellu si move più rapidamente per u canali di nascitu. A volta è e pate aghjunte più veloci, avete a putiri pi benitallu o ghjustu da u to lado. Per aiutà u duttore è a partara necessitaranu capacità spiciali. Durante e lotta è tentativi, a donna stalla. Uteru è u zitellu sò bè ​​cù l'osigurimu. A futura mamma hà imbuttatu, aiutendu à i musculi di a cinta di l'ombra.

Quattru ardenti

In questa position hè più faciule di respira, a cintina hè menu stanca. Sposata direttamente nantu à e mani è pedi, a futura mamma hè più faciule per gestisce e tentazione, vede u risultatu di u so travagliu, perchè u babbu hè natu ghjustu davanti à l'ochji. In questa situazione hè più faciule per dà nascita à i zitelli. Serà più difficiule per un medico è a partara per aiutà una donna. È à questu puntu, bisognu di un beddu specchiu è una tavula, ùn pò micca esse in a maternità chì vo avete sceltu. A donna hè quì nantu à tutte quattru, sceglie nantu à i so bracceschi è i ghjinochji. Sta pusizione hè cunsiderata a più fisiològica: l'interaczione di a gravità di u zitellu è i pelezzi facenu a so promozione più efficace. In l'intervalli di cuntrazzioni è prucessi, u centru di gravità pò esse traslatu da i palme à i mani.

Nantu à a volta

Duranti i prugieri è i rimogini, i pute sò poni nantu à l'appogene o pressionate à elli stessi, chì dalle à i ghjinochje, è e mani - per aghjunghje nantu à i barbii di a tavula, cum'è si tirantà e rimane. Un gran babbu pò sculaccià i barche di a cavità abdominal, perchè a qualità di circulazione sanguinata hè sfrattate, l'oxygen circulation disminuisce, a donna hè più fatta. Dopu trà e cuntratzioni è i tenteventi duttori si mette nantu à u so nomu. A donna hè invucatu nantu à a so back, dissiminate i so pere è i pagavanu a so volta. Cù i so mani tenite in a pasca di a sala di partenza. Questa prestazione hè aduttata in ogni maternità. Hè piacevule per a mamma è u persunale.

Assicurata

Sì una donna hà prublemi cù a spine (per esempiu, scoliosis o trauma di l'coccita), hè megliu per ellu puderà tastà un postu diffeenti. A vaddi di a donna hè chiacchatua à u ghjinochju, è a suprana in a maiò parte di più reste nantu à un traversu specialu di a tola di partenza. Cù u so pezzu, u zitellu ùn prupone l'armarite grossi di a cavità abdominal (chì succevi si a mamma si stalla sola nantu à a so volta per un longu tempu).