"Golden Gramophone 2015": i mumenti più brillanti

A fine di l'annu, da a tradizione, implica un certu sumarnu, è, da induve, u cunsigliu di premii. Unu di i premii musicali internaziunale più famosu "Golden Gramophone" hè stata aduprata l'ultimu sventu in "Olympic".
Questu annu a ceremonia turnò à esse un jubileu - u 20, in questu cunnessu, l'urganizatori dispostanu un veru espectru di assai òmini. Doppu sei sighî, Dmitry Nagiyev è Ivan Urgant cuntinuarondu u prugramma d'adjudicazione.

In u palcuscenicu, i più famusi artisti midicinu i so pussibilità. Cumu hè statu l'attrufia jubilee di u Gramophone d'Oro, i canzone sonau tuttu u tempu. Ditalia, Dmitry Malikov realizava u so successu "Sò unu, sì dichjaratu", Alsu - "Sometimes", Tatiana Bulanova - "Clear my light". Un veru festa cù Philip Kirkorov, chì ricevenu u sabatu u 20 statuette:

Ani Lorak simpliciamenti maravigliate ognunu cù u so vestitu unusual, chì era strappatu cù centosi di rosati scarpie. Eppuru, l'ind'i conjuntu pruvucò u cantatore è qualcunu inconvientenza - a fuglietta era cusì voluminosa chì i ballarini aiutò à Caroline per a purtalla.

Natalia Ionova hà sceglie per a sera un vistitu delicatu cù un puminu rosatu rossu:

Singer MakSim anu vistutu un vistitu cù fiori di u bandiera russa da a cullezzione di Bella Potemkin. In a Week Fashion Week, u vestitu hè statu rapprisentatu da a figliola maiò di Tatiana Navka.

Jasmine, chì hè aspittendu u terzu figghiu, hà sceltu un vistitu russu in u stilu egizianu. Da diventà diversa l'opinione da a figura cambiata, u cantante hà purtatu una chaise d'oure nantu à a cima.

Tutti l'astri chì attestatu in u stadiu ghjovi anu ricivutu i so Gramofoni D'Oro in questa notte. Artisti populari cun piacè praticatu per i fotògrafichi, è avemu una grande opportunità per sperienze l'ambienti di u vacanze di u sàbbatu: