U piccatu hè un miraculu preferitu

Per a prima volta, avete pressu u to babbu à u vostru pettu, fate un desideriu: duvete fà felice. Crea cuntà stu sognu oghje! Dopu tuttu, un picciottu - un miraculu favuritu hè ghjustu cumu di vita!

Tuttu in u to picculu taringeru - un miraculu amatu tocca, pruvucarà u desideriu di prutezzione, prutegge da qualchje penisie, per fà a so vita sana è brillanti. È mentre chì cuntene l'ansietà è a incertezza, perchè a rialtà hè cambiata. Sì, veramente, tuttu passa. È ùn hè mancu pussibule di prutezzione di l'impastosi di i falli è i pardini ... Ma più vieve diventa, più di libertà esse dumandata. E questu puderia micca micca solu piacè, ma ancu di disappruverà. In ogni modu, a felicità ùn ùn hè micca ghjustu in l'absenza di prublemi. Pudete fà a cume - per dà à u vostru figliolu un forte sensu di l'armunia quì oghje è oghje, per pridicheghje à prufessiunà vivente è prufonda, apprizziate è entende. Allora averà sta maestru in a so vita.


Scopre in u to amore

A maiò chì hè necessariu di un picculu picculu hè un miraculu predilettu per esse amatu da a so mamma è a famiglia, per sente quante vicinu estenu à u fattu chì ellu hè solu in stu mondu, per sapè chì hè un donu di destinazione à a so mamma è u babbu. Per verificate chì questu hè veru, prima di tuttu, hà bisognu di un ingruppu fisu generu cù i so parenti. Comu piacerebbe abbraccià a vostra piccola, pressu à voi stessu. À u listessu tempu, mi circàllu direttu à l'ochju, sordi è dicendu dolce parolle. In certi fonte sò pussibule di leghje: chì u zitellu criscia in calmu è cunfidenza, si deve esse abbruciatu è abbiciu d'almenu ottu volte à u ghjornu.

Ma pudete u rispettu di i parenti è i zitelli sottumessu à i calculi aritmetici? Parenti, sinceramente vi mustranu i vostri sentimenti! Aviani, aunts-dyati, ùn hanu in esità. Fate chì i vostri abbracciami ùn sò micca un deber calculatu, ma una spuntanea, a gustativa espressione di adorazione, sustegnu, sustegnu. Pruvate a cunvince u papà sternu chì u veru affettu ci daverà à u zitellu un sensu di fiducia, chì hè bonu è dirittu. Questu hè chì face u zitellu valente, forte. A prutezzione di l'amore è a sicurezza chì creanu permettenu à aperta pacificamenti à u mondu è à e persone, per piglià l'intaressu in a massa di e cose incù u stranieri. E cum'è un risultatu seguito da u spinu di l'ale.


Aghju pigliatu u mumentu

Dighjarà oghji pudete aiutà u zitellu per distinguish une di felicità è apprufittà. Salta nantu à u trampolinu, è vede a so face radiante, salta da e spedizione in a piscina da cun ellu è rirendu in bagnu. Ma ellu, nabegavshis, si svegliò à voi è scende à a storia di una paglia, charcoal e bean.

Divide and live with him these amazing events, smile, kiss on the vertex and press your little one to him. Pigliate una pauta curretta è dicenu: "Cumu beni sìammu! E divuzione, è rilassate ... "U zitellu averà apre da ricunnosce è apprezzà ste momenti di intimità, fiducia, unità. À a sperienza persunale sente a genuinezza di tali relazioni.


Ellu stessu

Ancu i paisani sò assai dispiacenti à aiutà u zitellu, per sviluppà, per stimulà novi rializazioni, chì ùn deve micca ellu à vive momenti di felicità, divèrtirli, "mancianu" cun un cuntenutu silenziu di esse in armunia cù ellu stessu. Scuprite u silenziu è "non-interferenza". Sugnu cercatu, vicinu, ma dà a libertà di sguardi per immerse in un sentimentu propiu, per fà ciò chì piace à ellu. Fate un'altra cosa senza aspirazione, volte e verse a macchina, cambia in i so mani durante un longu tempu è fighjenu u stessu cubu, incunsta di u "maliks" una carta di carta dopu l'altru. Mireu de cercanamente, cara de aflicción en silencio, con concentración, serenamente ... No te apures para enseñarle a dibujar un pescado o un hombrecillo, construir una casa de cubos o enviar un barco a un viaje lejano. Aspitteti, quandu u figliolu hè distractatu da a so occupazione, sarà riftrazzu. Dopu questu, hè perfetta permessa dà una cooperazione è, cun ellu, per pudè à inizià a creazione di un garage per i carichi è di carichi di dump in un dumper.


Bisognu una cumpagnia

U più viejo u vostru fidgeti hè diventatu, u più forte hè a necessità per ellu in l'azzioni cumunità in chì ellu pudemu amparà e so cumpetenze, destreza, è ingenuità. Ellu voli coglie cena cun voi, piacè soccer cù u so papà, è custruisce un mudellu di a nave cù u so frateddu maiò. Per esse inseme è in ghjucà per fà qualcosa hè felicità in ella stessu! È se u travagliu, a felicità hè duie doble verità! Organizzate lezioni colectivi. Fate chì a mulchula lavate e patate è a carotta per a sopa, aiuta à i dui zitelli spettate u travagliu di assemblarà u prugettu di puzzilatore, invita u babbu, cù u so figliolu o figliola, per pattite un casu per "tesori secreti". E ricordate: in nisun casu ùn avete da criticà un zitellu per a so riputazza, incapacità, perchè ùn ùn hè micca successu! In contru, avissi da esse sustinutu da una parola dolce, calma, aiutà. Puderete sdrughje u fogghiu sdatticatu. U vostru articulu hà incorrezzatu, sustene tranquillamenti u desideratu. Per a casella, pudete avè esse tagliatu a tappa una siconda volta. Ma quantu maravigliosa hè di ottene questu goal! U mussu sèntelu cum'è un membru di a famiglia sia, senti l'autore rispettu è a satisfaczione. In più, in un ambiente di sustegnu è una attitudini calmarati versu a fallimentu, implicitamente ponu persistenza, senza teme di difficultà.


Avvicinà

E persone chì pensanu positivamenti, fate u bè, sò chjucpiulati ogni ghjornu intrendu in furia di u futuru. I so affari sò cuntruversi, ci hè sempre un surrisu nantu à a so faccia ... L'otticismu hè unu di i cumpunenti di a felicità. Hè bella, se mancau di injectu à u to figliolu. Fighjate nantu à un esemplariu persunale chì, da ogni situazione, pudete truvà un modu. Ùn avemu micca parlatu di u cambiamentu di bandi neri è bianchi, hà amparatu à ricunnosce i ludi brillanti di a realtà. Ùn permettenu à esse diventate in u soffrenu. Hè megliu spiegà chì e lezioni di vita si deve esse amparati è ùn ne ùn tornanu micca. E qual'ede avà? Destiny preparava rigali!


Attenzione!

Pudete cuntene? Avà, ora, in questu mumentu? Se sia cusì, u zitellu hà amparatu: per guddà da quale, per esse fieru di ellu stessu, à amà, per è amatu è à godiri a vita.