A pelle à a cura di a pelle di u corpu è a faccia

U successu di i cosmetologi hè un successu, perchè u caldu di e foglie di a corda pò copre cù assai prublemi di a pelle, elimina feriti è cracke in a pelle, l'acne, grillu grassu. Maschi di u ghjornu sò immubilatorii.

Skin Care Facial

Ice per a faccia
A decocuzione di a catena, chì hè cungiata in furmagliu - un utente eccellente per u criamiassu. Questa prucedura in casa tonica in u pelle, cunserva a ghjovana pelle durante longa volta, invelleria, ricaricà.

Da a brilliance greasy
2 tbsp. l. alterna, affunchatu, pour un vetro d'acqua fogera è insiste à 40 minuti. Prima di l'usu, u caldo prestitu hè filtrata. In u pruduttu resultanti, pudemu tistimunzià u padellu di giarella è applicau durante 15 minuti à a pelle. A prucedura hè ripetuta duie volte in una settimana, quandu u risultatu hè visibile, u prucedimentu hè ridutu è fattu un ghjornu à a simana. U caldo hà da guadagnà cù una fatta glint nantu à a fàccia.

Una successione di grande anguele
2 tbsp. spese di u ghjornu, pour 400 ml d'acqua fogera. U caldu ci agitate, cocilu nantu à un focu per trenta minuti, è poi stende. Questu calde stabbellu à u prucessu infjammatori, aiuta à reduie l'aparenza di l'acne.

Una sequenza per i pimpi picculi nantu à a faccia
In questu casu, pè preparà u calchinu, aumentanu u nùmeru di torni è pigliate a table 3. cullini di u turnu è pour 400 ml d'acqua. Ci femminate 12 minuti. Nant'à a so pelle seguitamu una gasa ammugghiata in sta filtrata.

Cu cura di u corpu
I bagni in una stringa cuntribuiscenu à u fattu chì in i celuli di a pelle, i prucessi metabolichi anu tornatu à u normale. U gustu di u gustu di u viaghju sò sempre boni misure preventivi per i malati di a pelle è sò ancu utilizati pè i zitelli.

Per a preparazione di u bagnu pudemu piglià 2 tavulinu. l. turnu (seccu) pour un vetro d'acqua fogera, insistimu 20 minuti, è prima di dilute un litru d'acqua. Senza a pierna o mani in u bagnu durante 20 minuti.

Per un bagnu cù un giustu piglià 100 g di grass e pour una successione di litri di fretu. U calchinu hè insistitu à una meza ora, poi filtra è vèllenu in un bagnu. Calmma a pelle, normalizeghja u metabolismu, elimina l'excrementu pisu.

Bagnera da a striscia
Pigliate 50 grammi di volta à tagliate, pour 300 ml d'acqua è fate u coccu per 20 minuti, infundite i filtru è aghjunghje à u bagnu è fate 100 g di sal marina. Pigliemu un ghjornu, solu 10 bagni. U bagnu hè un effettu calmatu, attivate a circulazione capulmana.

A seccuezza cura à a pelle di a fàccia. In casu di rigulari applià a fascia di foglia in a cura faciale reduci l'acne, disinifie a pelle da parechji infizzioni, elimina u brillo fatale. Una mascara è cumpressione da a secunna tornerà attraziu è bellezza per a peddi lattili, stancu o problematicu.

A secùnea cura à una pelle di un corpu cunserva un ghjovanu è appellu di una pelle, aiuta à migliurà. I bagni in cunvergenza di immunità. E questu, ùn importa micca quantu a bona salut è l'umore excellentu serà una guaranzia di bellezza.

E stuzzichini per i pedi è e mani aiutanu à rinfurzà l'irritazione è l'prufitizazione di a pelle, eliminavanu e sbuchja, restaurate a pelle dopu à scontzi è crachi.

Fighjate a to pelle di u corpu è a faccia, fate altre bagni è maskere, è a ghjente u corpu si sana, viscose è dolce. Se utilizate a seccuota in i vostri ricetti di casa, pudete assicurà chì u ghjornu hè una pianta universale. Ancu qualchi foglie di questa pianta, si aghjusta à u tè, aiutà à restaurà a forza è rinfurzà u corpu.