Good Tone per Clienti

Quellu chì ùn piace à passà per i ghjente, quelli persone seranu pocu. Ogni pianu piacevule quandu invitatu à visita, è hè piacevule per cumunicà in una cumpagnia piacevule è hè bonu per fà scopre l'invitati. Ma ci sò e cose chì pò spoof l'amici di tutti, è questu pò esse pruvucatu da a scuperta di u persone invitatu. È quelli chì ci dece anch'elli, ùn ne invita a seconda volta. Per ùn avè cascatu in a lista negra di invitati, deve seguite certu regule.

Good Tone per Clienti

Venite u tempu, ma micca prima

Chì avete bisognu à sente ciò ch'è avete bisognu à u tempu. Immediatamenti desistassi l'idea chì hè megliu fà vene à visita tempi. E questu hè per i ragioni evidenti, postu chì ùn sò micca persone chì sò in u mumentu è in ogni locu è a patrona di a casa ùn hè micca escepzione. Imaghjate una figura: l'affari in i curlers è a robba ponu u furmagliu in u fornu, per portà tuttu frescu è calda à a tavula. À u listessu tempu hè tinatu è cambiassi da 20 minuti per avè u tempu di scuntrà à l'invitati à l'urdinatore, è avè manciatu a ropa festiva. Allora sorge, a meza ora dopu u tempu, cum'ellu accunscente. Pensa l'impauriti chì si sviluppau l'umore di l'anziani, ùn avete micca datu l'oppurtunità di prisintà in tuttu bellezza è splendor. E ancu s'ellu avete u tempu adattu, hè megliu fà fà fà nant'à e carru. Ancu s'ellu hè invitatu à un amicu struitu o parente, ùn vinite micca prima, finu à chì si deve dumandà aiutà à i patroni.

Ùn serà micca tardu

L'ultimu estremu hè attitudine. Quandu invette à parechji persone ch'è avete bisognu di un marcu di tempu, per esempiu, da 16 à 16:30. Hè ricivutu chì à questu tempu densicamenti sò pocu avanti è cumunicà. È quandu u tempu si esce, ùn avete bisognu di stà à un tardumore. S'ellu ci hè una persona di quelli chì invitati, chì hè sempre tardu, da ellu esse invitatu una ore prima, hè sempre tardu è, per quessa, vene nantu à u tempu.

Ùn andate in una visita in bocca

Sì vinutu à visita in una occasioni speciali - un casale o un anniversariu, ùn hè micca ghjunghje vente. E reguli boni qualchi parulle chì una persona chì vi invita à visità hà i zitelli, avete bisognu à fighjà cura, micca necessariu per passà assai. Hè bastatu per cumprà cum'è ghjoculi senza prezzu o una bar di cicculata. Si vai à un amicu, e ella vede cù i so genitori, avete bisognu à fighjà elli è una rosula o un boxu di chocolati seranu un bon rigalu, affinchendu u rispettu è questu crea un ambiente agradable è bonu.

Fate una visita, ùn sò micca in casa

In una visita ùn hè micca necessariu di dì chì un vinu tali ùn si pò micca in stu platu, ùn l'manghjaraghju micca. Ùn avete bisognu di sapè chì ùn mancanu certi cose è chì site nantu à una dieta. Se vi vìviu solu u vinu rossu, pigliate a cura di voi è pigliate una buttiglia cun voi, cum'è e pussibuli finanziarii di tutti sò sfarenti, è i patroni ùn ponu micca capacità à aghjustà à i gustosi di ognuna di i questi.

Hè stretchament pruibitu di criticà è discussioni di e pane. Ùn fate micca attente à sè stessu, ùn mancunu l'altri inserisci una parola. Ancu in a casa di i vostri amici cari, ùn ponu micca apre u casket, un cupboard è splash cun l'spiritu di l'affari è, per voi, fighjenu in un frigorinu di l'altru. Prima di pudè piglià una spugna, dumandate a manera di pudè piglià, postu chì pudete lavà e so mani cù a siccatura di i vostri pedichi. Malu furmatu per i visitori esse dumandà u duminiu o rigali ostelli riceve. Se cumincianu à paragunà i rigali chì sò purtati da i invitati, pò arruvinà tutta a sira.

I ospiti, micca stati di i patroni?

Ùn hè bisognu di stennià per tutti i sughjetti per esse aghjustati, i pussibuli ammuccià l'ochji è si sbavate. Rariempu quannu i patroni di dì chì a festa hè finita è hè ura di casa. Hè necessariu esse attenti è attenti. Ma l'anzianu deve bisognu di pagliaghji, sughjate è aghjunse qualchì travagliu. Quandu partite micca, ùn principia a cunversazione in u passageru, ringraziu, dissenu l'adiu, lasciate prestu.