Comu lavare l'òxidu?

A volte da l'uggetti di metalli, scurdati in sacchetti o usati cum'è decoru, nantu à i rougheri mannari oxidati sò furmati, quale hè praticamenti impossible di inferisce. E pudete derrota di tutti? I pruduttori di i manchie di tebbe cunvince chì i so prudutti sò sappiutu di sguassà a tacca in pocu minuti. Ma avete bisognu à cura di eliminà tali sustanzi naturali. Prima di prucederà à u prucessu di azione di ferru di a robba, hè necessariu di studià currettamente l'infurmazioni nantu à l'etichetta. Cumu pozzu lavà a ferita?
Sposta da u tipu di materiale, pudete aduprà parechje scelte per sguassà e mannari oxidati:

Tissu bianca
Cù un mantellu biancu (se stà robba), pudete pruvate di sguassà a mancia cun un mezu chì cuntene u cloru. Hè megliu si hè in forma di gel. Per a rimuzzioni, hè necessariu di mette nantu à quellu locu duva tracci di una ocidione sò visibili. Lasciate da parechji minuti. Puderete lavà a vittura cun pane lavatu. Se necessariu, u circhendu deve esse ripetitu. Stu metudu pò esse usatu per i tissuti konvencii. I prudutti disposti da esse trattu megliu cù un remover di manchera chì cuntene l'ossigenu.

Un altru mètudu, adattatu à i tessuti bianchi, hè l'usu di l'acidu tartaricu. À parmi ugnunu mischuli cù u salinu di a tassa è l'acidu, vittò un pozzu acqua finu à u mush. Questa immagine hè superimposta nantu à un spaziu brutta, è a cosa sana hè colata in u locu induv'ellu ci tocca u sole di u sole, è aspittà d'uttene finu à u spaziu ùn sparisce. Dopu à a robba, sò lavati è lavande.

Tutte culori è delicati
  1. Per elli, l'usu di u bleach ùn hè micca cunsigliatu, questu pò causà danni. Invece, pudete aduprà u zadellu di limonu. In una mannata oxidante, avete bisognu di scannari uni pochi gucci, è poi pienghjule per un pocu minuti. Allora fate u lavu d'usu.
  2. U limone pò esse sustituitu cù l'acidu citricu, chì venenu in ogni buttrega. Hè da esse diluted in acqua calda, a suluzione resultanti deve esse appiicata à a mancia è hà tenuta durante 15 minuti. Allora só bisognu di lavà a robba.
  3. Puderanu ancu per rinunzà i casgi oxidati chì pudete usà l'acidu acìticu. Per questu 2 tbsp. I cullizzi erate diluita in 2 litri di acqua, è in a suluzione riflittura poveri u mantellu è surtite finu à a matina. U culore di u pruduttu ùn cambia micca. À a mattina, a cosa si deve lavora è lavagna.
  4. Un altru mètuvule bè per ridivà di l'òxidu da i tessuti dilicati hè u glicerol. A suluzione hè preparata in a seguente manera: a glicerina (1: 1) hè aghjuntu à u detergentu dishwashing. Dopu d'avè, deve esse appiicatu à a contaminazione è partenu da parechji ghjorni, dopu à quellu di lavà.
  5. L'usu di l'acidu l'oxalicu hè ancu una manera di caccià i tàzzi senza l'usi di sustanzi chimichi. A suluzione hè prestu cumu seguitu: parechje tablesciuti di essenza hè dilutau in un vaso d'acqua. Allora u mistu si spargiu in u taccu è età per duie ore. Allora a cosa hè simplificatu solu.
Tuta bianca
Sò ancu micca indettulà à impiccà in u blechju di u cloru, perchè pò spona u culore di vestiti. Eliminate a tacca da u denim pò esse siguenti: pour un zitellu di limonu di l'ocidione, è cù l'aiutu di un secadoru di ghjustu o u friddu di ghjuvatu questu locu. Allora u prucessu deve esse ripetitu. Allora andavanu bisognu di lavurisce u soapo in acqua calda. Invece di u zucchero di limonu, pudete aduprà l'acidu acìticu. L'effettu serà simili.

E forzi proprii sò assai difficiuli di disperse da u ferenu nantu à u tetu, ancu usendu sustanzi chimichi speciali. Inoltre, si utilizate indiziarmenti, ponu pochi tracci chì ùn sarà micca impussìbuli di ridivà. Cum'è a terra cumplicata, cum'è tàzzi di l'òxidu, i vestiti sò ricunnisciute per a purificazione sicura. Eccu seranu sbulicati senza difficultà.