Cumu fattu un zitellu cù un libru?

I partiti di computer, l'Internet è a television evuluzanu i zitelli muderni di caccia per leghje. Maestri di littiratura in a scola sò di ricordu à i punizzioni è tutti l'altri metudi di motivazione di i scoli, in order to increase interest in reading. I paisani sò cunfondati da u rifughju di i so figlioli à leghje.

Invece, cum'è sapete, ùn anu micca situazione desesperada. Vogliu offre noi uni pochi cunsiglii per sopra à sta "malatia" in i zitelli muderni.


Immediatamenti vi aiutinu chì unu ùn deve micca bisognu di successu instantatu in questa materia impenetrable, chì deve esse forza considerable è pacienza in a famiglia. In solitu, a reluzza di leghje entre i studienti hè sicuru in scusi bundesi: ùn aghju micca, ùn socu micca. Tutti sti razuni sò assai culligati.

Fighjemu à a prima ragiuni: - Ùn aghju micca lettu. Ci hè una regula micca escritu: i zitelli pruveni chì pareanu i so genitori in tuttu. Perchè, prima di spiegà à spiegà à parolle à un zitellu, tutte e beneficii è l'impurtanza di i libri, avete bisognu di un bon esempiu in a vostra regula. Un esempiu di tali esempiu deve esse a famiglia sana, per quessa, i libri in a famiglia avissiru leggiu tuttu.

U primu pudendu attivà attività, u più faciule serà in u futuru. Per i oghji ghjovani, i testi di poesia sò più adattati, perchè l'intonazione è u ritmu sò prevalenti in quelli testi, cum'è si fascinanu u zitellu. I conte di cunti di Alexander Pushkin, KI Chukovsky, P.P. Ershov o u furasteru di fadas sò perfettamenti adattati. Govorushkami, proverbiu è chjosi in principiu, pudete assicurà tutte l'attività cù u zitellu, è dinò l'azzioni di u zitellu - suttune di u sonnu, l'armaru, l'armati, ghjucanu. À e primariu iniziali di a lettura ùn deve esse una vita curta, ma di regula, postu chì u zitellu ùn hè micca capacitu di cuncentrazione in a stessa cosa di parechje tempu.

In u prucessu di crià un ziteddu, i minuti assignati per a lettura di valore si aghjunghje. Per esempiu, ogni notte prima di andà in dormu, leghjite u zitellu annantu à 30 minuti, u risultatu da chì sarà più faciule per aduprà u fogghiu per dorme.

Ricurdà chì ùn avete micca forza un zitellu per leghje un libru chì ùn piace micca. Sceglie i meglius libri. Hè necessariu di dà à u zitellu a liberta di l'accioni in u riggimentu di i libri. Puderete trattà, ghjucanu cun elli, è mettite è dàtene. Parechje dumande a question, perchè i libri deve esse protetti? È sò tutti sò i diritti, ma elli ci anu da esse spiegà stu zitellu à una età cuscienta quandu ellu apreva di leghje. Pudete utilizà un pocu di ricci senzilli per intriga i vostri fugliale, per esempiu, quandu lighjate un libru, pause un locu interessante, riferite à l'impurtante. Se u zitellu interessa assai in a storia, ellu si dete avè lettu à scopre u finali. Hè ancu possibbili di prupone una lettura sequenziale di u libru, questu aumenta a veloce è fate a regula per leghje de manera indipendenti.

Hè nutate chì questa allora aiutà à l'amori di a lettura, se trova prima di a scola, prima di leghje i libri sarete un travagliu obligatoriu di rutina.

U sicondu mutivu chì qualcunu figlioli ùn siate micca piace di leghje hè chì simpricamente ùn sanu micca manera di fà facili. Avà ùn hè micca una generalizazione di l'abilità di mette lettere in sillabuli, ma di intelligenza, intelligenza è intelligenza di ciò chì hè legatu. In questu casu, avete bisognu di cumentà annantu à ciò chì leghje, per esse, in u cursu di a lettura, i parente spiega à u zitellu a cumpitiva cumula o l'azzioni di i caratteri. Approvemu e dumanzii di u zitellu, sassignate a littura chjara.

Per aiutà à u lettore cumprende a storia più megliu, dumandate ch'ellu li dicia u so significatu o di esclarari a mossa di l'eroi. Pudete ancu invià à parità prima di a partenza finali è offre a so versione di u denouement. A questa teknika muderà a so imaginazione è cresce l'interesse, è puderà capisce ciò chì u zitellu hà fattu capì ciò chì lettu.

U primu u vostru cumpagnu capite chì u libru aumenta u vechju, impartisce, diventate a forma di letteratura, u più prestu quandu ringraziarà pè i vostri sforzi.