Hè pussibule tenaffè à a temperatura?

U risurgamentu di a temperatura hè, in ogni casu, un certificatu di qualchì problema di u corpu. In particulare a temperatura di a mamma d'invalidazione hè una impussibule. Sè sicuru, cura di u so zitellu, i mariti a dumanda, puderaghju amiaru à a temperatura? Pò esse dinò a valutazione di interruce l'alimenta cù a temperatura chì hè stata in a mamma.

Deteczione di a causa di a febbra in una mamma d'infuriatura

Una seria cause di preoccupazione hè a temperatura chì si sviluppa in una donna di nursing. Ma in a maiò parte di casi, questu ùn hè micca riflettatu in u zitellu. Ma un modu o un altru, a ragiuni di l'apparizione di u calore hè di grande impurtanza. Cume spessu, a tampiratura risalò parechji diplomi senza alcuna scusa particulare, per u nervu più grande, contru l'ovulation, etc. Cù sta scelta, alimenta u zitellu ùn guarda micca sensu. Ma à una tempurita chì hè stata cun malatie chì: otitis, tonsillitis, pneumonia, hè necessariu di piglià antibiotici forti. I antibirici si sò longu cù u latti è u zitellu, affine per questi casi è contraindicati. Ma cù l'facilità facilali di tali malatii, u vostru duttore, cunziddiu a vostra situazione, pò prescrive i medii sparingly chì pò esse cunghjunati cù l'ameglie.

Quandu a temperatura sopra à ARVI, pudete esse trattatu cù diversi medicini sbagliati, è anch'elli usanu trattamentu in casa cù diversi decucuzioni, rinfriscati, inalazioni, u calzu, etc. In casu di dichjarazione, pudete nutre à i vostri zitelli. Sì a frebba hè sorghjata da u sdightu in u pettu, affaccià l'alimentazione ùn hè micca cunsigliatu, perchè pudete alimentà u vostru zitellu cù un amicu sanu.

L'alimentazione categuricamente contraindicata di u zitellu, se a temperatura hè stata risata per culpa di e malatie di u fianu, riziette, pulmonari, sistema cardiovascular. A cunsultazione necessaria hè dumandata, sia cù u terapeuta è cù u pediatricista.

Hè impurtante ancu quantità chì a febbra di a mamma hà aghjuntu. Ammaute pò esse amatuati si a temperatura ùn sia più di 38 gradi. Cù un fiertu forte, u gustu di u gustu di u cambiamentu di latte materna. In quessi casi, a temperatura hè stata tombata, ma ùn pò micca piglià l'aspirina analgistica. Hè ricumandemu in questi casi per piglià medicazione chì cuntenenu l'paracetamol, ma a dosi deve esse prescritta da u duttore.

Perchè ùn hè micca cunsigliatu per sdegnu u zitellu di u pettu

Cù a terminazione di u muttimentu naturali, a temperatura pò subirte più in a mamma. Inoltre, quandu u zuccherinu hè stata sospita, a lactostasi pò esse occulte, è questa cundizione di a mamma sughjura solu.

À temperatura elevata, a crescita di a zitelli, a mamma a través di u latte maternali furnisce u so zitellu cù a prutezzione di un patogenu virali. L'organu maternale produce antibodies chì sò diretti contra u virus. Sti armi anticistudi cù u latti umanu entra u corpu di u zitellu. Quandu privighjò un zitellu di tali supportu immune, u risicu di a so maladie aumenta, cumu hà aduparà contru u virusu solu, perchè una mamma hà infectatu u so zitellu.

Inoltre, quandu l'alimentazione hè stata quita, a mamma hà da esse spressione a so propria latti di parechje volte di ghjornu, è in una tempura, questu hè difficiule. Sì ùn esse spressione u latte, pò assicutà l'aparici di mastite in donne.

Se a temperatura di a mamma ùn hè micca troppu altu, se ùn ci hè micca di malatie speciali chì ùn pò micca alimentate, u zitellu deve esse alimentatu, u latte di e so qualità ùn cambia micca. Parechja parechjani spessu recite un metudu cum'è furione di u latte materno. Sapete chì u latti di materie à furione ùn hè micca desiderate, perchè perde a so pruprietà ùtule, u so granu hè distruttu per fogghiu. I cose qualità protettiva di u latti di mamma sunnu simpliciamenti distruttu.

Ci ponu esse cumpurtate chì l'ameglie à a temperatura di a mamma ùn hè micca cunsigliatu, salvu, sicuru, ci sò parechji razone. Ùn hè micca cunsigliatu per sospita l'alimentazione per un tempu. Questu hè per quandu dopu un brevi di sguardo, a pepite pò abbandunà solu u latte materna, chì succede bellu aspessu. Per quessa, allumà à a temperatura chì hè stata risuscita per e malatiene grave, ùn hè micca solu possibbili, ma hè necessariu, ma ùn si scurdanu di u pudimentu di gaze.