Home care pè u pelle di prublema

Qualcosa pelle precisa attentione speciale. Un problema di a pelle cù l'acne, tipu grassu, anu bisognu di cura cura. Uni pochi cunsiglii, quant'è pussibule in casa per a cura di u prublema di a pelle. Home care per a prublema di a pelle hà amparate da sta pubblicazione.
A purità di u prublema di u pelle

Tonicie è lotioni ùn anu micca pussutu alcolu. Solu hè pussibuli disinfettirli cù terreni separati. Hè necessariu di rigulari appricà à a faccia di a pelle, chì hà da asciugà a pelle, è stringhje i pori.

Ùn importa micca quantu tene, ùn pudete micca lascià nantu à a vostra riti, perchè hè preghjudiziu à l'ochji, i cissuri è di a pelle. Aduprate da u latte cutteriu, evite di lotione è creati grassi, perchè imbulighiate i follicle pèdu. Descendi o cuntene à cunsultà u metge à u dermatistuu è eseguisce tutte e so referenze. Questi rigioni si migliurà a cundizione di a pelle. Se ci hè un prublema cù a pelle di a fàccia, hè assai risicatu à intervene in l'auto-medicazione.

Maschera face cù pori dilated
Emu mischjattu 1 tazza di pate d'avena e 1 cuppa spina di soda di coccia.

Dilute 1 tablespoon of the mixture with a small amount of water until it is uniform. Emmettemu nantu à a face, massendu in piaghji induve i pori sò in un minutu. Trascendu u masked per 10 minuti, sguassate quandu u cuttimentu di cuttuni dipped in cool water. Questa mascara si face 2 volte à settimana. Sta mischju hè abbastanza parechje volte.

Masque di purificazione per i pori dilate è l'acne
Pigliate 1 spoonu di pueriteri, trasfurmà cun una tintura di calendula finu à una massa spura. Sta massa hè appiicata à a fàccia durante 15 minuti, poia rinfurzà currettamente cù un quartzite di cotti.

Mascara di stretchira per a pelle sottili
À l'uggetti di uovo, aghjunghje una settona di u vinu biancu seccu, stitch e aplica sta cumpusizioni in u visu. Dopu à 10 minuti, lavamu la faccia cun l'acqua fresca.

Mascara per a pelle coeliuna matura
Chjama una proteina chinglata, una culloca di u meli è aghjunghje a farina di patata o di trigliale, da tene da mette in bocca pastosa. Applijacciate à a fàccia di 10 o 15 minuti, dopu chì l'avemu lavatu cù l'acqua fresca. A maschera secarta è pulisce a pelle.

Mascara antiinflamatori di acne
Finamente chuleta è rinfriscenu a foglia fresca di u dente. Pigliate 3 cullenade di grasellu cun uguassu biancu. Sta simplicità hè appiicata à a fàccia durante 15 minuti, da u rinfriscà cù un swab di cuttuni dipped in kefir o sour milk, poi lavora a to face cun acqua fresca.

Whitening Mask
Pigliate 2 cazzi sposti à u kefiru è 2 cullizzioni di tagliola picadda è 1 spoonu di zucchju (cogni, rumpuli, limonu, rowan o zucchero). Puderemu a messa annunziata nantu à a persone per 15 minuti, da pudemu lavà cun acqua fresca. A maschera aiutà à pezzu ligeramenti è sfulate a pelle grasosa di a fàccia

Herculean-Egg Mask
Pigliate 1 u biancu d'ova, aghjunghje 1 cucurrucucu di zucchero di limonu, una cullizzioni di u meli è una cullizzioni di taglioli machinate di a pane. Beni favvi è fate sta massa di a faccia scorciata. Allora lasciate nantu à a faccia di questa mascara per 10 o 15 minuti, è caccià u cotonu in un poveru frescu. A maschera limani perfetta à a pelle di a fàccia.

Mascara per a cura di u pelle di prublema
Pigliate 2 cullen di teurtici di fiori di camomile secondu, fate un vetru d'acqua fogera è fassi fassi nantu à calde nantu à 5 o 7 minuti. Allora l'aghjustemu di u focu è lasciate. Strain è aghjunghje à l'infusione di lituaghju 1 cullenada di u meli. Stir to make honey dissolve, and use this lotion to wipe the face cada jornu. Matinata è sera. Sutta stu ricetta, avemu preparatu una bona infuzione per a cura di u prublema di a pelle, se reemplazemu 2 cullen di teite di camomile cù 2 cullizzioni di foglie sage salvatore.

Mascara per u prublema di u pilellu da l'acne
Mix 1 tablespoon fresh leaves mint and 1 tablespoon cut leaves fresh cilantro. In a mistura, aghjunghje un pocu acqua fridda, per piglià un pugnale spugna, da aghjunghje à questa 1 colti di zucchero di zincate. U mischjà è applica questu compostu durante 15 minuti à e sfidi di u situ, da avemu lavatu cù l'acqua fresca.

Mint mask
Pigliate 2 cullizzioni di foglie mint freschi aghjustati o una culletta spugna di zucchinea secca è pour ½ tazza di acqua fervente, fegala è falla a cocura durante 30 minuti. Allora aghjunghjemu l'infuzione di lichidinu cucidu è filtratu cun u trietu è a farina d'avena per fà una gruel gruesa. Ci putemu nantu à a faccia è dopu à 15 o 20 minuti lavora a faccia cun acqua fresca. A machja cleansi, matura, tonne è ricaricà a pelle grasa di a fàccia.

Maschile di ortugrafia terapeutica per a cura di u prublema oliu
Pigliate uni pochi friddi freschi di l'ortiziu, sfrùcelli in un mezcladoru è aplica sta mascara in u to fàccia. Dopu 15 or 20 minuti, rinfriscà è arringenu a vostra parolla cù l'acqua fresca.

Home care pè u pelle di prublema

L'apparechju di a tela hè a mezza vittoria nantu à l'acne è l'acne. Cù a cura di a pelle hà rinfurzatu a necessità di i medicazione è i prucessi estetichi, scurzanu u periodu di trattamentu è ne farfalu novu rashes.

"Prima ùn spusarà micca pimule." Comedosi chjusu ùn pò micca esse aperti è spressi. Puderia provocar cicatrises, promove la infezzione, cresce a inflamazioni è ponu più aduprà a pelle. Se ùn pò micca trattà cù a vuluntà di "sviluppà" cù l'rashes odiati è severi, dopu cunsultate un spicializatu.

- Lavbia a faccia dui volte ghjornu. Ùn eserianu micca cù u lavamanu, l'acne ùn vene da a pelle bruta. A lavura freti pò causà inflammazioni. Hè megliu aduprà un saponu in particulare, gels di purificazione o scumparite invece di savonu regulare. Rete e manca di movimenti di mani, acqua calda, dopu la lavagna appiegne una siccica, è ùn pudere micca rubanà a pelle. Pigliate a pelle 10 o 15 minuti prima di applicà l'aiutu à l'acne.

- Se tenete hair hairteuse, lavane di ghjornu cù un sbampisu adattatu. I capelli ùn anu micca tappa u visu, a frunti, o a pelle di a faccia. Evite l'oliu chì cuntenenu i cosimi di capelli olii. Utilizà i prudutti d'esurtazione è cosmichi chì sò adattati per a pelle grasosa.

- Prutene a pelle da l'esposizione di u sole. Ùn aduprate micca una cobblinette. U soli stessu ùn curà micca l'acne, bronzejate solu disfatta pimples. A vulintà d'esse risultati rapidamente di sunburn, porta à u danni di a pelle, è questu cun u melanoma, u cane di a pelle.

- Avete micca frettu a pelle in i posti induve l'acne pare. Hè micca appiicatu micca solu à e ghjuvelli è u vestitu, ma ancu per l'esporti, quandu u equipaggiu protettive si usa (pads, casmets è altri). Ùn devenu micca entra in pettu cù a pelle aperta.

- Per a pelle problema, ci sò parechje drogheri diffirenti chì permettenu à piglià a cura di ogni ghjornu. Per esempiu, scrubs, aiuta à aiutà i pori è esfoliate a cima di u pilu di a pelle (se ùn ci hè micca una inflamazioni, pudete aduprà 1 o 2 volte à settimana). Aduprà a napulità è i loci di purificazione 2 volte di ghjornu. I rimedii ùn anu micca esse irritanti, è seru ligne è avvicinavanu a to pelle. Prima di applicà una preparazione medicinali per u trattamentu di l'acne, avete bisognu di purificazione di a pelle, è appricà un rimediu esternu.

Maschera in modu tergalu per u pelle oleosi è u prublema
Mesturà 1 cullaretta di foglie freschi o secchi, cun 2 cullenette di foglie sage picchatu, aghjunghje 3 o 4 piezzu di rose hips, anu fattu scritta. Per sta mascara, utilizate alcune incensu o frescu.

A mistura sarà pienu cù ½ tazza di acqua fervente, a cupèrtela da quì è ponteva in acqua calenta per 30 minuti. Allora tenevamu è cù questa infuzione di u lituu avemu l'asciucà a faccia, è a massa grassy grosa serà appiicata à gasa cù cutouts per a bocca è l'occhi, a quale aghjunghemu nantu à a faccia. Per un effettu più grande, aghjunghjeva una terrasse. Dopu à 20 minuti, rinfriscà a gasa è lavò a face cun l'acqua fresca. A màcchina estrecia i pori, suavice è calà a pelle di a fàccia.

Per i cura di a pelle grasosa:
Rastolchhem in u puzzu 1 settimonata di tè verde è a mischiglia cù 2 o 3 spinafu di kefir. U fruttu resultante serà appiicatu à a fàccia durante 15 minuti, da pudemu lavamu l'acqua fresca. Sta màccia di u pelle di matiruet è timida bona.

Masque di limpieza per u pelle di prublema
Pigliate una proteina prima è aghjunghje una cucharadita di u meli, 1 cullenade di tè è 1 culletta spugna di avena. Tuttu u meccanu è impone per 15 minuti in a fàccia, da pudemu lavviamu un pocu calidez, è dopu cun l'acqua fresca.

Home loteria di acne
Pigliate ½ tazza di acqua calenta è aghjunghje una colazione di u meli, stitch bien à dissolvi cumplittamenti u meli. Allora, quandu l'acqua s'hè rinfriszata solu, aghjunghje una cullizzioni di calata di calendula, mischjanu bè, è ogni ghjornu, aghjunghjeghja a faccia è a faccia, è dinò l'arburatura prublema di a pelle.

Mascara d'ova per a cura di a pelle grasosa
Pienze a faccia da scuma da 1 unghje chjarate d'ova, tenu durante 15 minuti. Aghjunghjite à a protezzione 1 culloca di zucchetti di frutti è frutti. È se vulete neve a pelle, trasfurmà u biancu d'ova cù fècula o cù farina di granu per avè una massa grossa.
Maschere di arbe medicinali
Muguitanu 1 cullenada di aromati secchi, cum'è fiori di camomile, linden, babbone nè. Questa immagine cumprenu ½ tazza di fogghiu di acqua, fervente durante 10 minuti, è dopu scrive. Per infuse è infuzione calda, aghjunghje una cucharadita di avena, 1 cullaretta di u meli, cun si stendini devia esse una massa grossa. Emu ponu nantu à a faccia un capru uniforme un spaziu, è dopu à 15 minuti avemu lavatu in bagnu è da l'acqua fredda. Sta machata limita i pori, migliurà a circulazioni sangue, prumove a bona purificazione, hè bona per a pelle grasosa.

Una maschera di limpezza forti
Un sapellu medico economico o sulfuricu finamente machinado, tene 1 culletta spugna di fritte sapellu è aghjunghje 3 o 4 zipuri di peròxido di l'hidrogenu 3%. Ùn aghjunghje una cullette finu à chì a spuma rende, è appliice a mistura per 10 minuti à i prublemi di u pelle. Allora lascicate cun l'acqua fresca. Limpi perfetta à a pelle di l'acne.

Legumbre di levitu
Pigliate 1 spoonu di levitu di cerveceria, stitchate cun una piccula quantitata di latti, ci vole à sour, à una massa homogeneia. Add 3 o 4 drops di 3% peròxenu di l'idrogenu è si mette nantu à a stesa di sta cumpusizioni. Dopu à 10 minuti, lavenu cù l'acqua fresca. Purga in poi è secca u prublema di u pelle.

Scrubbaci naturali
Tinta l'oat flakes in una macchini di cafè, stirbarate in parechji proporzioni cù l'amandula, piglianu ½ tablespoon. Allora aghjunghjenu ½ tablespoon di latti in lattice e frittate di l'acqua fresca per falla un pugnimentu spìritu. Massimu in a faccia cù i lumi di i dete per 3 minuti, da pudemu lavamu l'acqua fresca. Limpone a pelle grasosa.

Maschi per u pelle di prublema
Pigliate una zuppa di zucca, una cullizzioni d'argilla chjara bianca, una cullizzioni di u talcinu in po.
Rappuisce a zucca carica, agghiunce arcusgi, talc è stitch bien. Emu putere nantu à 20 o 25 minuti in a fàccia, lavamu l'acqua fresca. A màccia piace da i pezzi bianchi cù a pelle fussy.

Mask pour narrowing the pores
Pigliemu 4 boli cunfittati di dogrose, una cullizzioni di ciorne di foglie di mint, 2 cullen di tazze di saviu. Mmerda è rose mberti sò deve aghjuntu freschi o secchi, è sage deve esse finitu è ​​seccu. Ammisa a pilucca.

Tutte e cumpunenti seranu chini di acqua calenta, circa 100 grammi è insistemu à 30 minuti in un bagnu di acqua. Allora a sesta hè filtrata è l'infuzione ricunnisciuta serà pulita di pulita, è a gruel vi serà appiicata direttamenti à u casgiu nantu à a faccia, ci tagghja l'attuali per a bocca è l'ochji. Arreremu sta mascara per 1/3 ore à a face, da lavà a faccia micca cun acqua cale, ma più cun acqua fresca.

Mascara di iogurt per u pelle di prublema
Mesi 3 tablespoons of yogurt cun 1 settimana di patata o farina di granu. Puderemu a massa cumminciata durante 20 minuti in a fàccia, da pudemu lavà cun acqua fresca. Questa mischju hè adattatu per a pelle grasosa cù pori dilate contaminati.

Avà sapemu à a cura di a casa per u pelle di prublema. U cura di a cura propriu vi portanu assai benefizii. Ma ùn cresce micca chì i cura di a casa ti salvià da l'acne. Chistu pò micca tutti è micca sempre. Prima di pudè aduprà st'omu o quella mascara, cunsultate un duttore, è ellu vi contarà chì sta strumentu serà suitu o micca.