Lezioni di autone di difenda: cumu per fà un veiculu di cummattimentu?

I tecnichi simile di l'autore di difisa chì vi permettenu di prutezzione. In i stori disposte nun sò solu i ghjovani giovani frìvuli chì devenu dete di piglià un passaghju in a cità di notte in una mini-falda. Sicondu l'ONU, ogni terza donna di u mondu hè abituitu fatale. È, perchè triste, ùn sempre ancu attentativi scappà. Vulete diventà più confiante in sè stessu è sia pronta per repelle un attache? Amparate i tecniche di l'autore di difesa cun noi, ma ricurdate: pràttica, pratica è pratica novamente!

I lezziò di l'autore di difesa, cumu di diventà un veiculu di cummattimentu - tuttu questu in u nostru articulu.

Per fà u muvimentu di l'automatisimu, deve esse ripetutu nò menu di 5 mila volta. Hè tutta a tecnica urientale è a veloce. Se ùn avete micca pensà à assicurà i corsi di difendizie, pigliate un paru di classi, dumandate à l'instructore per vede s'ellu fai i movimi i diritti, è sguillate. Regule è in sparring with different partners, diventendu psicologicu è fisicu. Ricurdativi: ùn "micca cummattiri à a fini", affannatu comu Lara Croft. U principale principale di l'autore di difesa di a donna: repele l'attaccu è a diri! "

Lezzjoni 1. Ti piace à u collu

L'attaccu riparà u collu in fronte à i pulgami di e so mani. Aghjunghjite i vostri mani - u gestu tipicu di una zucca spegata chì ùn ùn suscitarse suspicion. Senza a pinzilla di l'attaccu, perchè ùn site micca strangulatu, è, tornendu à daretu cun turnu, sguassate e mani. In a continuazione di a accugliente, fate un passu avanti è un ghjocu cù u pugnu in u nasu, è dopu cù a basa di u palme di l'altra banda - longu i costiglii più rimoti. Un spessu tipicu: pruvate à fà u corpu cù u pedi in l'inguernu. Questu hè u locu chì l'omu sempre pruteghja è, cuminciannu i cadenti, ti catturà da u pede. A faccia di u to collu hè cuntrullata solu cù i vostri pulitici. Pudete pruvà à ghjucà à a ghjucazione è di trasfurmà.

Lezzjoni 2. Sò stati pusessu

Da stu attaccu, pudete semplice "brush off". A l'ora di l'attaccu, rinfriscà e to palme, appressu à u nivellu di i vostri spalle, è, daraghju un passu à u latu, fate a manu da u cima, cumu si trascinanu l'impiccazione. Prima di a stessa mano, stravaggiu in a basa di u nasu. Un spessu tipu: volte retrocede, rischiatu cuminciatu nantu à a vostra spinta è sughjendu u ghjocu à l'oppurtunità di seguità da seguitu l'attaccu. Allora, cumu si movi versu u latu, l'avete foru di cambià a trajectoria di u muvimentu è per fà u tempu. Inoltre, quandu avete tornatu, hè più forte per avè da ghjunghje à stravaganza. Duranti stu salottu, mantenite e to mani relaxed, fate ellu troppu largu. Attentà nantu à u principiu, push with your right hand - beat off the left, and vice versa. Sè avete tentativu d'impegnà cù e mani, hè megliu per appughjate cù a manca, perchè chì a manu ghjuste ferma libera per manuvra è impattu supplementu.

Lezzjoni 3. Vulete perchè

Sì u pugnu cuntinueghja a tragedia diretta, attemu di accordu à u listessu schegnu cumu cun l'imbuttendu: u passaghju à u latu, culpisce a manu di u contrariu, è tocanu u fondu di u nasu. Se u colpu spincheghja (chì succètenu più spessu sottu attaccoli strade), impiccà u muvimentu cù l'altra banda: apolu l'attacu à a diritta ùn hè micca manca manca. Un spessu tipicu: cum'è in l'attaccamentu anticu - per pruvà retrocede. Pruvate micca micca abbassatu! Situatu nantu à a so back, a partenza è a bocca, a donna hè summamente vulnerable. L'attaccu pò prutestà tuttu u pesu nantu à u cummentu, ellu hà faciliteghja rigalate e mani à unu. Ùn sia micca fà fatta di scappà: u muvimentu necesita a forza di a volta è e so maghju, è ùn sò micca implicati. Sì chjappà nantu à u to stomacu, i chancei di esse salvatu sò cero. Sì u ghjustu nantu à u to back, pudete pruvate d'allughjà una manu è fucile in forza u avversu in l'ochju o à u collu. Se pudete scappà, fighjate, micca incline nantu à i vostri mani: prutegge a testa da u impact.

Lezzjoni 4 "Caprice"

In questu casu, avete e mani libri. Truvà u dittaghju di l'attaccu è, dopu avè accupatu in un prugnu, brusgià brusgiànnu versu u poignu. A seconda opzione: pusendu à pusà per un'antra liggeru u ciu, pruvate d'alcuni a superficia interna di a còscia è sottumessu attacheti u tessulu rossu. In ogni casu, l'effettu di u dolore serà forte per l'attaccuradore per debilità l'apprevimentu è pudete liberà. Un spessu tipicu: cum'è cù a putenza da u collu - pruvate a pidà u to pede in l'inguernu. Stu trucu travaglià, ancu s'ellu hè altu è a zitella hè chjuca. Dopu tuttu, cuminciannu, si s'assettanu è, forsi, pruvate di circà nantu à a fàccia. Pruvate sensibilizà chì u capu di l'attaccu hè - ghjustu da u to collu o coghju à u lugubriu, è ùn avete a paura di sbattà cù tuttu u vostru pudore: i vostri pezzi ammulvaranu u colpu. Puderete pudete attuiscenu nantu à i punti di u dolore - u stessu ditermu.

Lezzjoni 5. Aghja u collu da u ghjornu

Prima di tuttu, ùn panice. Se vulete ammazzari, pudete chjappà u spalle di a testa in una volta da u spinu, è se questu ùn hè micca successu, ci hè una chance di liberà. Cùte e mani, riparà a parte suprana di l'attachegliu in modu chì ùn ci micca strangulatu, è si move un pozzu, purtendu u so chin finu à l'u codu, per ciò chì hè più faciule di respira. Se sentate, suttendu u centru di gravità - serà più difficiule per rimpiarle nantu à a spalle. Cuntinuà cun una mano per riparà l'attaccu, u siconda sottu e sottu forza sottu a superficia interna di a so musa. Questa zona hè sensible, i musculi ùn sò spessu pocu pumped è à questa position u corpu hè tranquillu. L'apprezzamentu serà debilitatu è, da unciale in spassighja a pelvis, pudete liberà. Dopu, pusonu un colpu spuntatu in u nasu. Questa disorienti l'inimitu per 10-15 secunni è dà una chance di scappà. Un spessu tipicu: pruvate à pate l'abuser à a groin. Comu chjaru annunziatu, questu locu hè bè prutigatu da un omu è, cumminendu i so cadenti, pruvà à piglià u pede. Pudete falà nantu à a spaddi. Una ragazza furtiva, furmata, pò usà una tècnica supplementaria - overlapping with a kick on heel on the kidneys. Preparatu - per attu nantu à u puntu di u dolore à l'internu di u spalla, induve i musculi sò attaccati à l'ossu. Cù a forza, pressu à l'anguli right with your thumb.

Lezzjoni 6. U forzi di u striker aghja per u coddavu

Comu regula, per fassi, vultate per ellu stessu è solu acquistà. A captura più freti. Dopu à l'attaccuille è stand up, piglià una postura stabilita: i peri anu più largu chì i spalle. Pundu a manu libera nantu à u brappu avversu u pressu à voi stessu quantu pussibule. U sicondu lift da u coddolu nantu à u nordu, ma micca troppu altu è, facennu un circulu circulu sopra l'antenatu di l'attaccu, libbiratu da captura.

Lezzjoni 7. Armi vicinu à u to collu (sopra à u spalla ghjustu)

Resistenza solu s'ellu ùn pudete micca risolve u cunflittu altrimente, è hè assestate sanu: hè nantu à a vostra vita. Aghjunghjite e to mani, capisce u pezzu di l'attaccu è fate li beni. Sede à pusà è, inclinato à avanzu, redirige a bocca. Cù qualchissimu muvimentu in a vostra direzzione, l'attaccu pò tirà stessu. Ùn avete a ghjustificazione di u scantu, u forza per liberà a so arma è scappava. Un error tipicu: per alluntanà da u cuteddu, aumentendu l'amplitude previsioni di u so muvimentu. Ci hè più curtu, u più duru hè per infruie una ferita seria.

Lezzjoni 8. Armi vicinu à u to collu (sopra u spallezzu)

Accumincia u stessu muvimentu cum'è in a situazione precedente. Grabbing the wrist of the attacker with your hands, fissalla, pressu à u corpu. Ammuppi u coddavu sopra l'antenati di l'antenati, ghiacciate in u vostru attu à u corpu è scappa fora u cuteddu. Un error tipicu: u stessu - un tentativu di passà da u puderiu. Un picculu cuteddu hè più periculatu: più largu l'arma, u più grande a palanca a cui forza hè appiicata a forza, è più faciule hè di scacciallu.