Cumu cultivà un omu veru da un picciottu

A quistione di cumu crià un omu veru da un zitellu hè probabilmente chjamatu da sè stessu da ogni genitori. Ma spiciale quantu a soe sona in famiglie parenti, induve sola a mamma porta à u zitellu: se ùn ci hè micca esempiu per seguità, a situazione sarà assai più complicata, è a responsabilità hà crisci.

À a nascita di un zitellu nantu à i so spalle anche fràghju di i zitelli, immediatamente cascà a carga di rispunsabilità: questu hè l'erede, u succissori di a famiglia è l'omu veru. U cuncettu di un omu veramente - fermu sfucatu è, sicuru, ogni ghjornu investisce in ellu qualcosa di u so propiu. Ma parechji caratteristiche sò inevitabbile presentanu - un omu deve esse intelligente, forte, affidatu è valente. À u tempu, u cuntenutu è u significatu di u cuncettu si sottusanzi cambiassi sustanciali: se prima avianu creutu chì l'apparenza ùn hè micca u principale per un omu, oghje un omu fermatu chjucu hè improbabile d'esse cunsideratu "veru". I stessi cambiamenti anu influituatu a definizione di "onesta" - oghji preferanu a "empieza" più necessaria, o "turn-key", perchè ùn pudete micca manghjate un simpaticamente. Per quessa, i primi parenti solu di decide per elli stessu - chì vulete in u so figliolu. Sì tutti l'educazione si riduce à i reprochjusti "Un omu veru ùn faci micca", u risultatu sarà lamentable. Dopu tuttu, u zitellu vole solu di critica constructiva - invece di dì ciò chì ellu hè sbagliatu, hè necessariu di spiegà ciò chì deve esse fattu.

Cogni un omu da un picciottu hè difficiule, perchè parechji parenti cunghjindendu u diploma di rispunsabilità, cumincianu cù u diaperu per insignà u zitellu à u cuncettu di "essere l'omu", è, in u risultatu, spessu sottumette à puniri è più indulge que chichi. Ma ùn importa micca quantu i genitori ti vulete crià chì, per via di un "enduring" di u so figliolu, omu saldarà, ùn hè micca cusì cusì. Piuttostu chì spessu, u risultatu di tali educazione hè u zitellu neurotic.

Cusì, chì pudete fà per fà u to figliolu chì sò ideale nantu à i vostri idee nantu à un omu veru, cumu crià un omu veru da un zitellu chì sia a vostra supportu è a giòia in a vichjàia? Mentre chì u zitellu hè chjuca, sia gentile è affettuosu cun ellu, a gravità eccessiva in questu casu ùn aiuta micca a aiutà à ottene u risultatu dumandatu. À u cori di a vostra rilazione cù u to figliolu è a so rilazioni à voi u primu è primu amuri. Dopu, hè questu mudellu di rilazioni chì u zitellu trasladarà à l'adultu - cusì i so rilazioni cù e fimmineddi sò edificati. Per esse un omu adultu, u to figliolu era un signore, duverà diventà cusì. Spiega è dimustrà à u vostru figliolu chì sì una donna, una mamma - e bisognu di l'aiutu è di a prutezzione. Ancu un picciottu puderà aiutà - piglià una tazza, un piacè o serve qualcosa necessaria. Se ci hè un papà - ellu ci vole ancu chì vi darà u ghjocu. U patri pudete spiegà à u so figliolu chì sò omi, è deve cura di e so donne quant'è pussibule.

Un zitellu più maturu devenu necessàricamente cume manera di trasportu micca solu per a so mamma, ma ancu per altri donne è donne. Ùn vi scurdate di ludà u to figliolu, per nutà chì si cumporteghja cum'è un omu veru è chì sò orgogliu da ellu. Perchè i figlioli, l'eloggiu, spessu significanu assai - sò da natura, più vulnerable chì e donne, è avè bisognu. Inoltre, i picciotti sò più esigenti di elli chì i zitelli è tutti i cumuzioni li fa ancu più vicinu à seguità. Se ellu sente da i so genitori solu nantu à e so difetti, e tutti i so boni pratiche ùn anu persu inutilisé, l'autoestimu di u zitellu face cumincià precipitadamente. In questu casu, per i genitori, u principale hè micca per andà in l'estremu. Parechji discursati laudatori sò dinò, perchè troppu rimarche. Un zitellu capricciusu, cunzatu, cunfidendu in a so immurritibilità, hè ancu luntanu da l'imaghjini di un omu veru, cum'è un criaturu nervu è martellatu, chì teme à ogni parente.

Hè sappiuta chì quasi tutti i picciotti sò grandi fideli, è i genitori spessu mantenenu un ochju nantu à i trucchi di u so ziteddu, tentativu di cultivà un omu veramente fora d'ellu, avènenu annantu à u tempu, per prutegginu di i periculi è spetta enfantizati. Hè ancu bisognu à un mezzu urientale - dà à u zitellu qualchissia libertà, hà bisognu à piglià i so propiu decisioni, vedi cura è valore. U vostru travagliu hè di spiegà à una fossa chì duverevule è quella era falsa. Dà a direzione à i so azzioni, ùn dumandate micca a sposta ind'un bundenza, ma assicuratevi chì u cursu generale di i muvimenti è di l'azzioni di u zitellu hè correctu. In questu casu, u più efficau hè l'educazione di un carusu per l'esempiu di un babbu, fratellu, uncle. Se a famiglia ùn hà micca persona - dà à a seccione di u sport, induve l'autostru hè un omu, o parlate cun unu di i so maestri di scola, cù una persona di i so amici masculi.

L'infurmazioni nantu à cumu si portanu un omu veru, i picciotti sò più facilmente amparati da a bocca di u "esempiu vivante". Ma in a cunversione «l'omi cun l'omi» anu ancu e so sotutti. A meni da u papa, pudete sente a frase "beni, vo rugghju, perchè sì un omu" o "l'omi ùn briunanu". Boys after such phrases spessu cumincianu à pensà à u fattu chì ùn sò micca omi riali è esse rinunziati, a vargogna di mustrà l'emozioni. Ma li lacrimi e la nozione di masculinità ùn sò micca cunnessi cù l'altri. Chì u zitellu spressione i so emozioni cum'è pudè. À u tempu, ellu stessu capisce di cumu fà esse attu. E ora pruvate d'educà a so masculinità diferentamente - avete aiutu à aiutà u babbu in l'affari di l'omi; aghjunghjenu pesu (per u zitellu, sicuru, a gravità ùn deve esse pesante, per esempiu, u pane da a magazzina), aiutanu à u papa cù facenzi di a casa. Se a famiglia hà una divisiona di i casi in masculini è feminine, u zitellu trasmissioninu inevitabbilità di u stessu mudellu à a so famiglia futura, è questu puderete infundiricci in u zitellu idee falanu nantu à a masculinità, per esempiu, per aiutà a mamma cù a limpieza - micca virtu. Questu più correctu hè u mudellu "questu hè liberu - quellu chì faci". In questu casu, mamma è dadu pòrtanu un figliolu figliu, ma digià un omu veru, à travagliu simplice - per lavorà i pratiche, sguassate i so ghjucati.

Ùn vi scurdate di dà tempu di parlà cù u to figliolu. Ma permette sta conversazione ùn hè micca solu u vostru monologu annantu à u tema di cumu si deve esse attu. Avà sapè à cresce un omu veru, perchè a vostra cumpagnia hè prima di scopre à sente u to figliolu, capisce i so sentimenti è risposta à tutte e so dumande. A forma ottima di dialogu hè di dialogu, induve e rettiche ùn sò micca solu una formalità. Hè impurtante chì a cunveglia hè significativa, interessante per voi è u zitellu. Allora a sincerità in i raporti seranu u più incentiu per u sviluppu di qualità masculine in u vostru piccioccu.