I difetti ùn hè difficiuli di fà, chì faraghju?


Dientzii slashing: una malatia o una disperabilità tempurale? I difetti ùn hè difficiuli di fà, chì faraghju? Vi risponde à tutte e vostre quistione in u nostru articulu di oggi dedicatu à a salute di u zitellu.

Tutti i so matri sò disturbatu da u prucessu di dentalli in u zitellu. Hè impussibile di quandu u modu chì sta prucessu sarà in u vostru zitellu. Qualchidunu avviovigliate u zubicu, è qualchissia face u februità forte, u salivazione crescente, i chjene dilujatu, a pèrdita di l'appetite, stufi sulati, umani è nudi senza intera. I caratteristiche i caratteristiche sò caratterisciplinari di i feriti. In ogni casu, hè assai impurtante ùn micca sottostimarà a vostra propria fiducia è micca di cunfundà micca cù i sintomi di una infestazione virali iniziale. Perchè, se si avete cunfrontu cù unu o più di i manifestazioni scritta, a decisione più decisiva serà per vede un medico. U pediatrici circunna u babbu è escludisci a pussibilità di una malatia più serosa.

Dopu chì avete assicuratu chì u zitellu ùn hè micca minatu di cumpetite, pigliate e misura chì pò praticà u so suffientu assuciatu à l'erupting teeth.

À una temperatura di 38 gradi è quà sopra, hè necessariu di dà à u zitellu un antipiritu. In casu, si a febbra dura per trè ghjorni o più, hè necessariu informà à u duttore, cumu pò esse un signu di una malatìa chì ùn hè assuciata cù i denti.

Quandu ci hè irritatu à a bocca è à u mandunenu, fruttu da salivazione prufundita, un criaturu chì u zitellu ùn avete micca allergià aiutà.

Cù infjammazione, i fungi sò diventati bianchi è vermi (vicinu à i viole) culori. Perchè parechji zitelli, incruciate chî guernu sò assai disturbanti, chì spiega i capricci è i desideriu di muzzicari è di pull up allu in a bocca. L'allezione pò esse purtata da un dilettante chilled per i denti, maschera à gum cù un dettu nìvule, buccia di pate o di cole. Sicondu a presenza di u duttore, hè ancu pussibule di utilizà droghe chì anu l'effettu di l'anesthesia lucali (Kamistad, Kalgel, etc.).

Sì avete perde l'appetite è ricusate di manghjalli, ùn insistè micca è fòrsenu u zitellu per manghjà. A manghjà solu aumenta u sensu di malcolazione è prucima in i cammelli. U zitellu, chì hè ghjustu ghjunghje à a culletta, ponu esse rimette à piglià l'alimentazione, perchè a so sperienziosità in disgrazia. Pundu u zitellu à u so pettu, dà una furmazione di latte, perch'ellu fessi per a mancanza di vitamini è nutrienti.

In casu di una disturbazione di u banchittu, hè vale d'infórmallu à u duttore, postu chì questu sìntulu ùn hè micca cunsideratu direttamente in quantu à l'erupting teeth.

Sì u zitellu frunze o si stince da l'arechja o gula, questu pò esse un signu di eruzzioni di i denti. Ma manifestazioni simili sò ancu caratterisifichi per otitis (infezzione di l'ombra medievale). In prima, verificate sè stessu - à u stessu tempu, presse i dete di e manu in l'ore di u zitellu quand'ellu hè tranquillu. Quandu avete un otitis di babbu brutta meneali. In ogni casu, avete da pagà l'attitudina di mèdre à questa preoccupa di u zitellu. I raccolta di supra pò aiutà à aiutà u dulore è l'incomutioni assuciatu à l'erupting teeth. Ma avete avertitu chì alla ansietà cessare è diventenu menu impurtanti quandu u zitellu senti a vostra supportu, u calore di u vostru abbracciu è sente a so voce calma. Sì pudarete sustene u zitellu, calma l'ellu, crede chì u dulore prestite prestu subitu. Oghje ùn sò micca cut in longa. Pigliate questu stadiu com'è u passu prossimu per crede. Assicuratevi di i vostri atti, è quelli chì facenu copine cù difficultà. Lighje a storia à l'ucchina, cuntate chì un ghjocu chì vulia passà fora à scuntre u so maestru è cumu hè (u dente) hè temutu in ellu, perchè ùn ùn sapia micca ciò chì l'aspetta. Spieguite à u zitellu u zitellu chì tocca à e so ghjandi, chì u mette incunificata. I figlioli capiscenu assai più di i genitori puderanu imagine. Sò capace di percire micca solu e parolle, ma ancu i più chjucchii cambiamenti in l'umore di a so mamma. A vostra tarea hè di dà à a zitellu cunfidenza chì tuttu hè bella cun ellu.