Biografia è travagliu di Leonid Utyosov

A biografie è a creatività di questu gran omu principia in l'ultimu seculu. In ogni casu, Leonid Utyosov hè cunnisciutu è ricurdatu di tutti. In ogni casu, in questu ùn ci hè nunda nimu, perchè a biografia di Utesov hè assai fatti interessanti è bellissima canzone è roli. In fattu, a biografia è u travagliu di Leonid Utyosov si stendanu à un nivellu cù i storii di a vita di scrittori è cumpusitura grandi. Ma vale a pena di parlà di a biografia è a creatività di Leonid Utesov, per ùn avè micca miss un detattu unicu.

In fatti, Utesova, urigginari, avianu un apellido sferente completamente. Tuttavia, ùn era micca invitatu di Leonid. U fattu hè chì a so biografia ci conta chì stu omu era di una famiglia di u Ghjovi. Allora, Leonid fù chjamatu u nome bibleu Lazarus. U nome veru di Utesov hè Weisbein. A biografia di sta persona insanamente talentu principia in un soleu, cusì speziale, à u cuntrariu di altre città, Odessa. Hè in questa cità chì parechji famosi famusi accumincianu o cuntinuavanu a so travagliu. Ci hè quellu chì canti canta, mobiliu, amatori è allegru. Quì in questu locu hè vinutu u Cliff. U successu di u 9 di marzu di u 1895. I so genitori eranu Osip Kalmanovich è Malka Moiseevna.

Hè nutate chì Utesov ùn pensate micca u teatru à tuttu da i ghjovani anni. Inoltre, ùn era micca interessatu à u zitellu à tuttu. Cridendu nantu à a costa di u mari, Leonid sunnava di divintà un marinore. Ma, u più vicinu, divintò più u pensamentu di l'arte. U zitellu anu pruvatu à studià in a scola cummerciale di Feig, ma nunda hè vinutu da ellu, perchè ùn avia micca u tempu in temi, è hà purtatu assai da esse exemplariu. Leonid hè un esempiu di a persona chì avia un gran talentu chì ellu ùn hà micca bisognu di maestri. Imparti in modu apprenutu à ghjucà è cantà, hà sunnatutu di divintà un cunnuttore. Ma Leonid si sviluppau mai cun disciplina. U fattu chì era un zitellu temperamental, raramente puderà restrimente e so emozioni.

Ma questu hè micca firmatu di fà u so favicu. Da l'età di quattordici u ghjovanu cuminciò à ghjucà in diverse orquestri. In più, era ancu un músicu di strada. U zitellu era assai piacevule à manipulà u viulinu è a guitare. Inoltre, avia altru talentu. Grazie à elli, si cullò in un circu, induve caminava annantu è trapezoide. Allora era capaci di ottene un postu in u teatru. U zitellu andò in l'uccidintali di u Ucraniu incù i cumandamenti è i case. A strada, cum'ellu hè accustatu cumu accuminciò a realizà nantu à u palcuscenicu, l'attuali Skavronsky, cun quellu chì hà ghjucatu sketches, cunsiglià à u zitellu à sceglie un pseunendu. Leonid hà pensatu di parechje persone nantu à quale chjamava quì, chì altru ùn era micca è ciò chì a persone falla. Hè statu à pusà nantu à a spiaggia, annunzendu i scoglii è fù dopu illuminatu. Hè cumu chì Leonid s'haddìu Utesov.

In u 1917 a carriera di Leonid hà principiatu com'è attore di cinema. I primi film hè stata sparata in Odessa. Questi eranu i stampi "U teniente Schmidt - Libertà Fighter" è "Fà cummerciale" Antanta è Co. " Dopu un debuttu successu, Utesov si n'andò in Leningrad per stella in a film "Career Spirky Spandyr", chì hè stata liberata nantu à scelti largu in u 1926. Leonid hà perfettamenti riesciuta à realizà u rolu d'un fraudster, chì puderia riesce qualcosa, qualcosa è in ogni locu. Hà jugatu di listessa manera chì solu i citadini di Odessa pò ghjucà. In u so carattaru è u luminosu, è flamboyance, è l'incantu. Assumitu immediatamenti u cori di u publicu è divintò un favori di u populu.

Dighjà in a stanza di stampa "Alien", diventava chjaru chì Utesov pò esse un maravigliu dramàticu heroe. Allora ritrava un suldatu di l'Armata Roja, chì vinia a culpiscenu per a morte di una donna. Cliffs hà statu capaci di revelà a tragedia persunale di u so caratteru. Scuprì u so mondu internu, i so prublemi in rilazione è a cumunicazione cù e persone, cù a so figliola, cù tutti quelli chì circondani è influenzja. Stu rolu finta cunfirmatu a vista chì Utesov hè una persona cù talentu, una veru pignola, chì hè capaci di ghjucà una larga varietà di roles, è per chì tutti i critichi è i scettichi ci crèdinu.

In u modu, deve esse nutatu chì Utesov ùn avia micca una voce forte. Inoltre, anu sempre u speditu l'accentu Odessa. Ma hè quellu chì li piace. Perchè, grazia à questu questu, Utesov è i so caratteri facianu assai, assai vicinu à u populu. E in quelli anni, l'arti suvieticu era diretta direttamente per allora u populu in u populu è influenzanu. Hè per quessa chì a film "Jolly Fellows" divintò tantu populari è ricevenu premiu. A strada, Utesu ùn hà micca particularmente in quantu à u so eroi, è ùn hà micca piace a canzuna. Hè quellu chì hà dumandatu à scrive quarchi cosa chì currisponde à u so eroi Custia. Questu hè cumu a cumpusizioni cunisciuta "March de merry guys" hè apparevutu. Ma solu Utesov stessu ùn hè micca ricevutu un premiu solu per u rolu, hè stata datu a càmera più ordinariu. Ma era quellu chì insistia à rimpiazzà i testi falluti, aiutendu à dirighji, circà i cumpusitori è i pueta. Infatti, sta film ùn sarà mai più cusì, se Utesov ùn avia micca fattu una enormi cuntribuzione à a so creazione. Allura, Leonid era assai preoccupatu per tutti i premiu ricivuti da u direttore Alexandrov è Olga Orlova.

Ma, però, ùn importa ciò ch'elli ci anu datu, Utesov sempre sempre era un prublema famosa, è u so travagliu era adurata da tutti. E tuttu questu grazzi à u so incantation è i talentu. Era un actor, un cantante, un direttore, è ancu un cunduttore, un urganizadoru, ricurdatu belli è rende vitturi. Probabilmente, ghjè per quessa chì e persone era impressuatu cù u funziunamentu, chì pusava Utesov. In questu, hà sappiutu esercitore di Dostoevsky, è hà cantatu, è hà ballatu, è realizatu nantu à i trapeziali. In questu funziunamentu, Leonid manifestava tutte e so talentu.

Utyosov era una persona alegre, alegre è benevolente. A so vita era cuntentu. Leonidas anu una bella moglie, Elena. Eppo, quandu ella falleció quasi vintimila anni prima di Utesova, tutti l'anni ch'elli abitava nzemi anu cuntentu è felice. Inoltre, Utyosov avia una figliola benamata, chì idolatu.

Leonid abbanduneghja u stadiu in u 1966. Dopu questu, hà pigliatu a fotografía, scrivite memorii è cumunicatu cù l'amichi, chì avia tanti. Leonid Utesov muriu annantu à u so anniversariu, in 1982. Millere è migliori di persone dicenu adiu per ellu.