Preparazione di Adjika in casa

Adjika hè un bocca chjaru abjasi, chì hè diventatu cumuni cun parechji ménagères russi. Unu di l'ingredienti principale di a cucina russa à preparazione Adzhika sò i pumati, ma pochi piacerebbe sapi chì preparanu Adzhika in casa sottu a ricetta classic ùn ùn implica l'usu di u pumadoru.

A parola "adjika" in u abkhaz significa "salt". L'apparenza di a ricetta per questu catu hè dovutu à i pastori abjasi. Quand'elli guidanu i so banda di ovuli à i novi pezziunati cù i pasturevuli giovani, chì eranu in a muntagna, perchè e so pecuri piglia più rapidu, li dete salinu. Ma u salinu in quellu tempu era caru, perchè ùn era micca dispunibile cumu hè ora. Cusì, i pastori recumetti à u lapurziu di u salinu, è per impidiscia questu, i siddu aghjunghjenu salinu à u salottu di i sali.

Ma i pastori enterprisi truvaru un modu di modu. Adding to such salt some herbs, alls and various seasonings, pastors received a fine mixture spicy. U mistu resultanti hè stata chjamata "apyrpyl tik", chì in u abkhazian significa "salte di pomi" o "adjikttsattsa" - "sal, raffia cù qualcosa". Hè stu picculu corpu in u mondu chjamatu l'adjika.

A ricetta classica per a preparazione d'Adjika implica l'usu di solu pimenta, salitu è ​​allu. Stu picculu spiaggia hè una parte integra di alcunu abjasi. U veru prucessu di preparazione Adzhika hà vinutu à noi per mezu di seculi.

À una petra chjare spiciale, chjamata u terochik (ahaya), u salinu è u pettine è l'agliu sò stati cuceta è longu freni. In u risultatu di questu prucessu, una misura azhichnaya hè acquistata, chì s'assumiglia à u so propiu mantellu. Questa aghjika hè chjamatu "ogettu abkhaz". Questu "oliu" hè stata preparata nantu à a basa di pepite affumicata è hà custituitu a principale parte di e disposti di u guirreru, u marinore o di u cacciatore.

Oghje chì a ricetta clásica per Adzhika hè statu simplificatu. Invece di una tecniche, utilizate un ligne bender, un mezcladoru o un grinder da carne, è impone micca pezza affumicata, ma fresca.

Per fà un agutu o "male" adzhika, avete bisognu di 1 kg di pepite amara, ¾ tazza di sal (preferibbilmente moltu latte), 0.5 kg d'alli è 0,5 vetru di varii salimenti - u lupu - suneli, cilantro, aneto.

L'usu di l'agliu è u pappagallo di corti ci ponu ancu aghjuntu. Quandu preparanu such adzhika duverete bisognu. Per prutezzione di a pelle di e mani è l'ochji da i cernizzioni exteri, i guantes di gomma si deve esse usatu, è un saccu di plastica per cullà i cuntenuti. Ùn puderebbenu imagine quantu cumu una miseria aghja nantu à i muri di a mucosa galizziana.

Hè naturali di utilizà tali adzhika solu per i persone cù una salute ecunumica. Per quessa, a ricetta classica pò esse liggeramente cambiata per amparà u gustu. Per fà questu, parte di u pezzu chjappu pò esse rimpiazzatu da bulu dolce. U rapportu pò esse sfarenti, a ricetta ideale hè 800 g di bulgara è 200 g di pimentu calda. Hè micca sicuru micca una ricetta clásica, ma Adzhika ùn hè micca aggradtu.

U pappaghju hè pulita, i pomi è i vignaghjoli sò rimanifatti, lavati, è raccugliate in un licore o molisse di carne. L'alli è l'aromi sò dinò, in tuttu, cunghjuntenu è aghjunghje salate. E erbi (salivato, aneto, coriandro o regan) pò aghjunghje à u gustu. Idealmentu, u mistu resultanti devia esse uniformu è densu.

Oghje sò parechji ricetti di casa Adzhika, è ogni maturità hà a so propria. Chì ùn ci hè aghjuntu: u pumadoru, i zappaghju, i pumati, i zucchini, cipudine, pomi dolci, ruscelli, prugne, nocci è vegetale. Hè chjaru chì e so ricette sò luntanu da a tradiziunale.

Portonu a vostra attenzioni i più cumuni è una di e ricetti più riesciuti per preparà Adjika in casa, l'anzianu "adzhika femina". Questa aghja resulta assai gustosa, tendra è piccante, è pò esse un platu indipendente, è micca solu per a cugliera è di legumi.

Per a so preparazione, avete dumandatu 2.5 kg di tomate frescu, chì, siddu si vulete, pò esse rimpiazzatu cù 3 litri di zuccheri di tomate, 1 kg di zappagine, pezzini è dolci mele, 3 pezzi di chili piccati. Tutte e verdura è manzuni si deve esse lavatu beni, po esse pulita è trè volte passate per un macinatu di carne. U mistu resultanti hè fogghi durante una ora, mentri pruvuchendu in ocasioni. 5 minuti prima di a fine di u prucessu di coccia, aghjunghjenu 200 guelli d'agliu, 150 grammi di zuccherinu è un oliu di girasole, 150 ml di l'acitu di 9%, un quartu di u vintu di salce brutale. Tutti mischiati mezubilius, purtatu à foglia è apagghiau. U mistu resultanti hè spesu in frasi sterili e spun per l'invernu.

Sicondu sta ricetta adzhika nascitimi gentile, vitamina è bella. Hè utilita cum'è una salsa di bocca pè pieni di carne, pesce, pollulu, patate, pasta. Pò esse macchjattu cun pane, cum'è mantra. Se ùn avete micca piace à picculu affissante, da quandu a culacciate, avete da riduce a quantità di agliu è pezzellu.