I poesi nantu à l'inguernu per a scola è di kindergarten. Strumenti curtiti, ma bellissima di i pueta russo nantu à l'invierno per i zitelli 6-7 anni è 8-9 anni

U spaziu mette i zitelli un mare di felicità, è una tapita bianca di la neve hè una veru ragiunata di gioia. Dopu tuttu, quantu eserciti maravigliosili pudete cumenciu senza inventà nisuna nova. L'esca, u patinage, i slitti, i slides di u ghjacciu di ghiacciu, i bola di neve è i "ghjuculi di guerra", u moltu di u bulu più bonu è bonu ... Quali sò i passi fascinanti è informative in u foresta nevicata cù l'alimentazione di l'uccelli cù miglii di pani è u ricunniscenza di traccia di l'abitanti forestali. Pudete ancu studià u mudellu più stante di i fiocchi di neve è di gràziazione di imagine nantu à a crosta di neve. In u ciculu di i ghjorni attivi è di sviluppu, hè valutu à truvà tempu per apprendre u cortu, ma rimi assai invernu invernu per i pre-ikastola, 6-7 anni è 8-9 anni. Quatrains divertenti suscitarà l'umore di u zitellu, aiuta per furtificà a memoria è meritonu un rigalu di Santa Claus. E più largu è seriu opere di u poeta russu serà utile per i studienti anziani in studià u prugramma scoli nantu à a literatura - A. Pushkin, F. Tyutchev, S. Yesenin.

I megliu nantu à l'inguernu per u kindergarten è di a scola avemu cugglienu in una grande cullezione invernale. Lettu, studiu, sviluppà a memoria è l'imaginazione di i vostri figlioli!

Pochi cortos e belli di l'invierno nevicate

Invernu ... I distretti sò in crescita biancu, a fretu criscenu, i flakes ghjucusi di cuddaru sò di circhendu fora di a finestra, i zitelli di ruddy sò in galoppu nantu à u slice di ghiaccio, è a casa hè accogera è calda. In tuttu, cum'è s'ellu ùn ponu suggerisce chì prestu prestu u magico è più largu più struitu l'urdinamentu di i vacanze. È ogni attività impurtante marchjarà in u sughjettu, allughjarà bellu spaziu per u restu, u passatempi divertente è i sònii dreamlike. Aghjunghjite a nostra scelta di brevi, boni poechi nantu à l'invierno nevicate - forsi anu vulsutu ancu di sguillà nantu à a strada frosty à i zitelli è ghjucate à merry snowballs. In u carru di ghjacciu, Zimushka-cumminci invernu, u ventu culpisci in l'ale in casa di paese. Parco fugliale, parchi Chjave nichi. È a fretta si susciteghja arcati nantu à a via forestale.

Frost hè un magu! Pò esse vistutu subitu: Ùn aghju micca obitu u mio album ancora, È ùn hè micca Avete ciucieri, senza culori Tutti i finestri sò stati pinti per noi per a notte.

A neve alte, hè spinning, hè bianca fora. E pozzangieri turnaru in bicchiari trasparenti. In l'estiu, l'impiccati cantava, Oghje - vede! - Cum'è mazzuli rosa, Ci hè ponu perchè nantu à i rami. A bola di neve hè tagliata cù skis, cum'è chista, cresce è secca. U ginger cat captures un veli bianchi.

Volu di i fiori di fiori. I pini dopu à u fiumu tornanu grisgi. U corpu chjappu cun una fedda: "Zi-ma, zima-not far!" E ùn sò micca mè, aghju prestu pè a pista.

I megliu nantu à l'inguernu per u kindergarten

A primu littiratura chì presenta i zitelli hè a puisia. Folk poteshki, canzunadje melodica, funny poems-games - tuttu questu hè cunghjuntatu rapidamente, ricurdatu di manera fastidiosa, trains l'ore musicale, gustu littirariu è memoria. Se selezziunate per i poesi di i zitelli per e stagioni, i vacanze è l'avvenimenti avanti, serà ancu più faciule per elli à u mondu à l'ingiru è acquistà cun fenomenu naturali predefinitu. Leghje i megliusimi nantu à l'inguernu per u kindergarten à u zitellu è amparate i ghjunghje chì piacenu i pappulati di l'anima. Fate un pocu, solu 4 stesi. Ancu seranu troppu prezzu per u pichju, ma cum'è personificà impurtante. Tuttu u più aggurite, ingerente, ingerente In u ghjuvatu di strada. E ogni calmeru accupa u so nasu. E persone, è autucuturi Ùn hè micca à u puntu. In oghje è autucere Noses sò stati strappati.

U ghjornu hè ghjuntu. E di colpu era scuru. Lumi Fighjemu a finestra. Neve cascata biancu-biancu. Perchè hè cusì scuru?

Scaricate capisce prestu à i spezii di bullfinches. Arvulu, arrivò, Steyka fù cunnisciutu da i timpeste! E Frost-Red Nose l'aghju cibu cum'è ashberry. Beni endusi. In l 'inguernu in l'atardia finisimu u bunches rossi.

Perchè cun l'avventu di u friddu? Everi e strade torna divinità? Perchè di notte, i pudeti di vetchju sò stati inseriti in u finestru.

I versi divertenti nantu à l'inviu per i zitelli 6-7 anni

I versi di l'invintu per i zitelli de 6-7 anni d'età deve esse relativamente curtu, semprici, inambiguous, cù caratteri cunnuscini è rimi chjassi. Tali opere literari sò utili non solu per leghje in l \ 'omosessu, ma ancu per memorizà in u core. Ùn hè micca necessariu di crammu in tuttu u versu. Fate chì u scuola apre studiare 1-2 quatrains à splendidemente realizà un concerti festivi, per aghjungi u vostru parenti Frost per un rigalu, per piace i so aviani in un vacanze invernale. Una leghje cumuni di i versi divertenti nantu à l'inguernu per i zitelli d'età 6-7 è i so genitori ùn solu sviluppa un amori di lettura, ma ancu cù i piacè fate emuzionamenti. U curnutu mi ochji nantu à a prima neve E ùn pudia capisce nunda. "Perchè ci sò e voglie mosche bianchi E mischje in u nostru patiu? O quellu chì hè una pelusa d'uve chì volva à u fienu? ... Abrà a bocca - è a neve brusgiata. Masticari, mastinu, ma hè questu! Una lingua hè acqua. U bastellu hè stata vargogna. Vultò à u casottu. Ùn era micca stupidu, ma solu picculu u paese ...

Apertura u ghjornu - Gennau accumenza. In ghjennaghju, in ghjennaghju, hè assai nivi in ​​u patiu. Neve - nantu à u tettu, nantu à u porch. U sole in u celu hè blu. In a nostra casa, stufi sò caliati, In u celu u fume hè un pilastru.

À a notte u ventu lupu aullara E in u tettu, batte cù un bastone. In a matina vedeimu da a finestra, Ci hè un filmu magicu: Rolla un tela bianca, Scribbled Stelle di luci è capelli di fugliale nantu à e case.

À a strada in una linea recta Stetica incù ghjièndula Quandu, l'invisi era vicinu à casa - Neve era tinghje rosa. In tempu d'inguernu, duie nuvuli nevicati, si striguedinu, nevaranu, cumu volenu, è ellenu u cresce.

Boschi versi nantu à l'invierno per i zitelli 8-9 anni

Oghji durmendi, fiurini di pappacchi di sordi, arricani cù traghetti bianchi, ponti di ghiaccio, merroni snowmen - sò i caratteri più frequenti è i pezzi di ieddi ricumposti in questa sezione. In versioni inverno invernu per i zitelli di 8-9 anni chì anu riflessu ancu a magia Vacanze d'annu, i ghjoculi di i zitelli attivi, sensazione unica di i miraculi avanti. Invita u zitellu à apprezzà un parechje travagli di a nostra racolta. Questu hè micca solu un prucessu uttigianu, ma dinò una attività divertida è animosa. Ntra i nostri patiu lu buanu di neve si stava arreri. Emu blindatu, era cun un mustache magnífico. È oghje ghjornu da a finestra di Brooks hà rimore. À notte, u bonu di nevaru spariu. Forsi si n'andò in u boscu? È assai dumandemu à voi, Se un mutuu di bon tipe hà u mustache Same in u viaghju, aiutanu à truvà.

Circate à circà tutti i piatti - Hè megliu micca truvà e muntagne. Avè Attenti! U zitellu ghjusta u corpu Standing, sitting, nantu à i ghjinochje, nantu à e boxe di cartuni è vene. Nun sbaragghiari nnarrìari, Ùn vene micca in modu! Oh, vai, vede per voi stessu, Un miraculu quellu trineu: Sughjatu à quattro, È ghjittassi da a ventu! In una linea recta davanti à u turnu, Qualchissia era detta ... Vettonu in una prucessione di neve: Qual'hè aghjunti, à u latu - bang!

A sera hè sempri è scappata. Solu solu ùn ne hè neve è nimu. Fora a finestra, l'astri eranu chjappi. Li luci fossi fora in casa. Doppu la furma u nìulu spuntaru A casa era tranquilla è silenziu À a notte qualcunu ùn manca à sente In a finestra, cù e pate, cù a prigione, u silenziu biancu Un biancu nìvuru è fluffy nantu à a mio ghjente linda.

Winter prustesa, prumessa: Inghetata in neve Tutti i scherzosi è i belli, i banche è stacks. I mittens brillantonu nantu à i rami di i bedoli, perch'elli ùn catturanu un friddu, per suportu a ghiacciata. Invernu urdinò un roccia di tene un pezzo magnífico, In un fur-l'arburetu hà fattu un capru di furore - Calore hà cupiatu tuttu. Per un bellu pezzu è cun fiducia In u fiumu, u zientu cunsulatu. Pudete spassighjà u fiume. Veni à noi, annu novu!

I poesi nantu à l'inguernu per i studienti anziani

L'adulti inviendu l'invernu, micca menu di i zitelli. Dopu tuttu, questu hè un mumentu maravigliu per i vacanze più longu, i fervente vacanze, partiti amici, realizanu i desideri, i diliziosi inimaginate è una massa di documenti. In l'addezia, sentenzi romantichi è attrazione à a bellezza sò particularmente agudizati, chì i pupi di età più antichi consiguientemente comenzan a involucrarà in a puisia. Perchè, utilizendu u mumentu, per ùn amparà quarchi poema di l'invernu. Maghi di maghju nantu à l'inguernu à i pupi di u cullegiu di l'scola evucenu l'emozioni necessarii è inspirate a bè fiertà di ancu i zitelli apparèntivi scettichi. Ciò una notte! A fretta hè chjosa, Ùn hè micca un nulu solu in u celu; Cum'è un canopy suddisfruttu, una bagnu blava Trascordu cun stele frequenti. Tuttu hè scuru in i case. À e porte di a porta cù issi chjusi. In tuttu u pòrtanu u pòpulu; U noise è a cummunione hà livatu; Solu l'scorchera di un guardiamentu chì abbaghjava bessighjate cun un anellu di chjama. È tutta di Mosca dorme tranquillamente ...

Mamma! a vista da a finestra - Sapete, d'ayer, senza ragiuni, u catteddu Lavoreu u nasu: Ùn ci hè nisun fangu, tutta a stofa era vistutu, Chidda era più ligera, hè stata torna biancu - Sembra chì ci hè ghjustu. Non spilike, blu aranciu In e rami chjappi l'arcipelagghje - Olite à voi! Cumu pudè alcuni torovatia Micchetti freschi, bianchi, chubby di cotti Tutti l'arbureti neve. Allora ùn ci hè micca esse l'argumentu: Per u sled è quarchicatu Ghjè divertisce corse! Hè veru, Mamma? Ùn si ricusate micca, eddu stessu, puderete esce: "Eppuru, piuttostu caminari!"

Una cresta di passi nantu à i strati bianchi, luci in distanza; In li mura di u cristal glitteru di ghiaccio. Da i pissure colpi una pelusa di prune in i so ochji, u silenziu di una freda nata allughjò. U ventu hè dorme, è ogni cosa sordi, solu per dorme; U l'aria sputica hè tanta di muri in u friddu.

Frost è u sole; un ghjornu maravigliu! Sempre doze, l'amicu charming, - Hè u tempu, a bellezza, svegliate: Ochji aperti vicinu à u nordu. Hà versu l'Aurora di u Nord, l'Stella di u nord apparenza! Vechor, scurdate di u ventu hè in còllera. In u celu nuvole, a ghjacariosa precipitava; A luna, cum'è un palmu biancu, Circundendu i nuvuli l'uceanu uceanu, È sì triste sidoru - E ora ... fighjate a finestra: Sottu i celi in blu Magnifiche carpette, chì brillanu in u sole, a neve ghjate; Fiuriziu trasparenti unu nìuru, È l'avitu hè u verde nantu à e frette, È u fiumu sottu u ghjacci di ghiacciu. A cammara tutina hè amber cun brilla. Craciunità fatale Frenu sottumessu fraccotu. Hè bonu pensà à u lettu. Ma sapete: ùn mancu un arnesi marroni in u sledge? Slipping on the morning snow, Mi querida amica, abandunate à u cavallu impaciente And visitate i campi vacanti, Foreste ricamente cusì spessu, E riva, caru à mè.

Poesi di l'invierno di i pueta russo: A. Pushkin, S. Yesenin, F. Tyutchev

Ogni annu, purtannu cu neve neve è i frosti chiuvii, l'invierno si mette in u mondu cun noi in un cunti di fata è miglii misura di sicreti è sicreti. Majestu è in unguantile, ella in tutti l'età scrittori inspirati per i prucessi literari. E quelli chì, allintannu altri pinsamenti, scrivenu odes odes à a regina di neve. Un locu spiciale in u patrimoniu culturale di u nostru paese hè occupatu di boni poema nantu à l'invintu russu di i pueta littariu - Pushkin, Yesenin, Chekhov, Tyutchev. Ogni travagliu indegenu hè permeatu cù una ghiaccia scintillata, sprechjata cù brianti di fiocchi di neve, imbuttatu in un misteru di l'invernu prufunnu. Ogni parolle, da a prima è à l'ultima linea, a poesia di l'inviu pò esceverà u lettore in l'atmosfera màggica di a vento e neve di sita, ancu in u mità di l'estiu. I poesi nantu à l'inguernu di i grandi poeti russi sò includeu in u curriculu di scola annuali, sò lettendu in l'aula, sò assudati da core, sò dumandatu acquisti per i vacanze. S. Esenin Sings inverno - aukaet, u silvestre shaggy silenziu Stonewolf pine. In ghjiru cun u largu sperimentu Sift in u paese luntanu i grisgi grisici. E in u patiu un pezzu ghjochi di fiore, ma hè assai friddu. U Sparrows sò ghjocani, Cum'è i babori sò sughjetti, Ghjunti dopu stati cuntrullati contru a finestra. L'aria ani cunfittiti. E famiglia, stancu, è si risorse. E un piuviglio cun un brame falonu nantu à i piani di u stilted E ingeratu tutte e più forte. E l'acelli sò sempri sbagliati Sottu sti vittimi sò nevicati à a finestra ffittata. È ellu sònnate maravigliu, in i rèttili di u sole, a bellezza chjaru hè a primavera.

S. Esenin Biancu biancu sottu a mo finestra hà cupartu di neve, cum'è a plata. I branchi di focu cù un fruttu nevicata. I pincitori anu spusonu di frange bianco. È u beditu hè in un silenziu soffrenu, È i fiori fucinati in un focu d'oru. E l'alba, abbrazzatu, circunna, spruvati i rami è di novu silver.

F. Tyutchev Charodeykoi Zimoyu Câne, u boscu stands, È sottu a freccia di neve, È sempre, nemoyu, Una stonda vita, glitta. E si pò esse chjapputu, nè micca mortu è micca vita - U sonnu hè magicu è incantevule, Tutti incruciati, tutti affittuate cun una lumera di ciumi ... S'ellu hè u sole di l'invernu chì si pruvava à questu. U so raghjone hè oblicu à questu - Ùn ùn tremblu in ellu, Fraccionarii è scatuli cù bellezza divina.

A. Pushkin A bughjura di tempesta chjesa u celu, Spirantizza di neve rotte; Cum'è una bestia, chiancile, Allora chiancile cum'è un zitellu. Allora nantu à u tettu di u dilapidatu Suddenmente a pane murmure, Cum'è u viaghjatore hè tardu, À noi in a finestra, culpisce. A nostra vechja chjesa È triste è scura. Perchè chì avete, a mo vella, Quiet by the window? O a tempesta, avemu un oliu, miu amicu, sò stanchi, o duvere durre sottu u zuccheru di u to spindle? Edite a bbona, una bona novella di i mo povara ghjovani, editeci cun dulore; induve hè a mugla? U coru sarà più divertente. I poesi nantu à l'inguernu - una straordinaria poeta tematica, chì literalamenti faciate tuttu: i dui figlioli in kindergarten, i i zitelli 6-7, 8-9 anni, è i sughjetti di età maiò, è ancu i adulti sò pirsuni. Bellissimi brevi poema di classici russi nantu à l'invierno nevicate accumpagna una persona tutta a so vita - da a prima matina à festa adulta.